Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    No jos sulla ei niitä arvoja oo niin pidä turpas kiinni.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oisin mä ne sulle voinut googlata, kuten monet monet kerran oon tehny / ebayssa jelppinyt, mutta tollasella asenteella voit vaan toivoa, että joku muu tekee sen hirmu "vaikean" työn sun puolesta.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Suburban K2500 1992-99:
    Caster 3.0 +/- 1.0
    Camber 0.65 +/- 0.5
    Auraus 1/8" +/- 3/32"


    Tossa ne silti on, oli vitun vaikeeta
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oli se kun en tiennyt pyörien säätöarvoja englanniksi.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Arvaa, keneltä nuo tiedot 2015 vuodelta on? :D
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

     
    Gary Grand ja Catrik tykkäävät tästä.
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Silloin mulla oli ne lapulla:D
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vedin pikapin oston jälkeen nollaan wilburin suosituksesta ja hienosti menee suoraan vielä tänäpänä. Ennenkaikkia rauhallinen ei kiikkerä.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Veikkaan että tässä on kulmat kohillaan,kulkee pirun suoraan ja näytääis olevankin renkaat suunnassaan,mutta retti on paljon vinossa niin tuleepa samalla tsekattua.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rattia tuntuu harva säätäjä osaavan suoristaa. Pari kaveria käynyt eri puolilla suomea säädöissä ja aina on saanut uusiksi viedä vaikka on nimenomaan sanottu, että ratti suoraksi. "Joojoo".
     
    wilburi ja palontie tykkäävät tästä.
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Totta.
     
  12. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Pitäis löytää takapuskurin tilalle roll pan. Löytyykö suomesta mistään vai onko tilattava ebaystä? Rockautossakin ois mutta ilman rekkarikoloa. Sportsideen.
     
  13. wilburi

    wilburi Gearhead

    Jaksoitko suoristaa loppuun äitees passatista ??
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kunhan sen yhden rt pään sääsin sinnepäin. Kunhan kaikki tarpeellinen on vaihdettu niin kesällä pyöränsuuntaukseen. Tossa mennyt sentään jousitus ja puolet etupään nivelistä uusiksi + oikeasti nelipyöräsäädettävä alusta kun taka-akselistossakin säätö.


    Tämmöset amerikan vehkeet vedetään käsipelillä ja ratin voi oikasta mutteria irrottamalla.

    E: ja tuon pointti oli "ammattimiehet" ja maksullinen aurauksen säätö. Jos ite tekee ilman niin tulee mitä tulee MUTTA rahalla ulkopuolisella tehtynä pitää tulla just.
     
    wilburi tykkää tästä.
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tarkkaanottaen ei voi. Ensin etsitään simpukasta "high pitch" ja katotaan onko ratti suorassa. Jos ei ole, niin laitetaan ratti suoraan siihen kohtaan ja sitten säädetään pyörät kohdalleen.
     
    palontie tykkää tästä.
  16. rb

    rb Double Gearhead

    WTF?
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mun ajoihin on riittänyt kun rt päät on saman mittaset kutakuinkin (ettei ole vaikka vasen 3cm lyhkäsemmällä kuin oikea) ja renkaiden auraus/haritus on mittanauhalla tai metallihaarukalla+mitalla katottuna se mikä pitää. Sitten ratti suoraksi.


    Kilometrejä tullut aika paljon näillä keinoilla ja en tiedä mitä oikeammalla tavalla tehty suuntaus antaisi lisää? Just kun puhutaan näistä alkeellisen alustan vehkeistä.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niinpä.
     
  19. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Tuoltahan se löytyi vaikka netissä saldo näytti nollaa. Tänx!
     
  20. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Tässä rupee olemaan moottorin muutoskatsastaminen ajankohtaista. 89 sportsideen laitoin 350 moottorin tilalle lm7 koneen. Onko -90 SS isolohko fleetside ainoa auto johon katsastuksessa voidaan verrata?
    5.7 l31 vortec taitaa olla jo abs-jarrullisissa mallissa, joten ei taida käydä.

    Omaan autoon pitää vaihtaa HD-jarrut. Auto on madallettu edestä droppi spindleillä jotka on kyllä leimattu. Jos vaihdan tilalle hd droppi spindlet jarruineen, niin tuleeko muutoskatsastuksessa ongelmia tuon madalluksen kanssa? Vai pitääkö alustan täsmätä sen SS pickupin alustaa ihan semmoisenaan?
     

Kerro tästä muillekin!