rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja lentorahtina.
     
  2. jukka1

    jukka1 2nd gear

    Ensimmäinen Rockauto tilaus tehty. Olipas paljo helpompi käyttää mitä aluksi näytti. ebaysta oon ennemmin tilaillu niin on PayPal tili käytössä. Hinnat on kyllä todella eri luokkaa mitä Suomessa :D
     
    Gary Grand, caprice305, xarper ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Miten tilasit öljyä tuolta? Ei anna itellä ainaskaan lähettää suomeen.

    EDIT: No nyt, Mag Type F ei antanut lähettää suomeen jostain syystä, muut onnaa.

    Mut ei tota kyl silti kannata tuolta tilata, ainaskaan 10 litraa.
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    On helppoa, kavereita tullut mun kautta tilaamaan kun on niim vaikeeta ulkomailta tilata. Siis näitä jotka ei viitsi yrittää. Mutta kaikki totee ton saman, on pikkusen eri luokkaa, jokaisella on 1 osa mikä kattaa koko tilauksen, jos suomesta ostais :D
     
    xarper tykkää tästä.
  5. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Valvoline MTF Synchromeshiä tilasin kun ovat nuo moparin synkrot ronkeleita. Alle viikossa taas paketti kotiovella.
     
  6. jukka1

    jukka1 2nd gear


    No niin kävi tälläki kertaa... Parin laakerin hinnalla mitä Suomesta olis saanu, sai 7 1/4 perään laakerit,stefat ja melkeen kaikki jarru hilppeet samaan hintaan o_O
     
    caprice305 tykkää tästä.
  7. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    ja
    ja nettisivut ne suomessa vasta onkin esiasteella
     
    Gary Grand, Karpov ja xarper tykkäävät tästä.
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mitäs hittoa on tapahtunut Rockauton peltiosien rahdeille... Hytinkulmat, lokareiden korjauspaloja, kynnyskotelot yms tilattu ja rahti vain 163€..
     
    Pertti K tykkää tästä.
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oisko volyymit kasvanu niin et saa jo taas parempaa sopparia...
     
  10. zero

    zero 3rd gear

    Oon huomannut saman, että isojen osien rahdit on laskenut pirusti. Ennen esim polttoainetankkia ei viittinyt tilata kun rahtia näytti aina tyyliin 300e mutta nyt katoin hetki sitten niin rahti olisi ollut 90e. Samaa ihmettelin iskareiden kanssa, neljä iskaria ja antoi rahdiksi inan alta 20e :odeek: se tuntuu arpovan noi hinnat joidenkin ihme systeemien mukaan, kun laitat samat tuotteet ostoskoriin monta kertaa niin aina hinta muuttuu :odsmile:
     
  11. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    ^ no voi aunus, just tiistaina katoin perus 20 gallonan bensatankkia kokeeksi - rahti 370€! Pitänee kokeilla uudelleen...

    -JJ-
     
  12. vengeance

    vengeance 3rd gear

    Oli pakko käydä tekee testi, chevy 2 bensatankille rahdin hinta 62e.
     
    isalmela tykkää tästä.
  13. north

    north Gearhead

    Pensatankin rahti,mikä mulle tuli laskurista.

    Select a Shipping Option

    Tuesday, May 7
    €142.76
    [​IMG]
     
  14. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Ei ny s**tana, onpa melkoinen satunnaislukugeneraattori tuolla Rockauton sivuilla.

    Kattelin kolmea eri tankkityyppiä, samalta valmistajalta...yhden rahti 67€, toisen 140€ ja kolmannen 370€. Eroahan näissä on lähinnä huohottimien määrässä...

    -JJ-
     
  15. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Pikkarin 95€ ovelle tulis rapeat 2000€ rahtia. Aamulla katoin.
     
    Pertti K ja north tykkäävät tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tilaankin heti uudet
     
    Juhaniitta ja sdfsd tykkäävät tästä.
  17. zero

    zero 3rd gear

    Juu mää olen ottanut tavaksi lisäillä ostoskoriin tuotteet ja poistaa ne sieltä, laittaa takaisin... Pari kertaa, aina muuttuu hinta johonkin suuntaan. Sitten kun tuplausmusiikki on soinut korvissa kolme varttia ja edelleen mietit "jos se viellä kuitenkin putoisi" niin on syytä painaa jo tilausnappia :odbiggrin:
     
    Gary Grand, Topsa- ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  18. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    ^ mä teen kyllä ihan samaa eli kikkailen tolla ostoskorilla ja toivon, että jackpotti osuis kohdalle. Toisinaan osuu, toisinaan osuu tyhjä arpa kohdalle.

    Tiistaina tehtyyn tilaukseen sain heiteltyä hupia tommosen tönikän syylarin huuhteluun tarkoitettua litkua. Periaatteessa ehkä tarpeeton, mutta kun hintaa on alle euron per pullo eikä se vaikuttanut postikuluihin enää, niin leikin Sulo Viléniä...

    -JJ-
     
    Jussi289 ja zero tykkäävät tästä.
  19. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Rahtihinnoittelut näkyy muuttuvan aika-ajoin, sinänsä ihan normaalia kun siellä varmaan kilpailutetaan ja touhut kehittyy...
    Mutta tosiaan, onhan tuossa mielenkiintoisia juttuja nyt mitä esim. huomasin; mulkkasin tilausta ja siihen kylkeen Wixin öljynsuodatin, kun on jees-osaa ja samasta varastosta samalla rahdilla. Noh, jos otan kuitenkin 2 suodinta niin sitten toinen tuleekin eri varastolta ja tietty kulut pompsahtaa että ei järkeä. Noh, laitanpa sittenkin 3 suodinta -> sitten ne kaikki tuleekin taas samasta osoitteesta ja samalla rahdilla.:odeek:
    En valita kuitenkaan :odwink:
     
    Pertti K ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Minä olen viime aikoina ihmetelly tuotteen hinnoittelua rockauton sivuilla. Jos haet auton merkin ja mallin mukaan niin saa hinnan. Jos niiden omien sivujen hakukentässä hakee alkuperäisellä osanumerolla niin saa sille samalle tarvikeosalle eri hinnan. Sitten kun laitat sen osanumeron kuukkeliin ja lisäät hakuun myös rockauto sanan niin ans olla. Kolmas erilainen hinta tulee linkin kautta. Kai näikin vois sitte kikkailla hinnalla?
     
    Pertti K ja zero tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!