Harraste Volvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 24.12.2018.

  1. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    jaa a, seurantakoodillahan se selviää missä ne lähetetyt tavarat on menossa, eli jos olet ihan aikuisten oikeesti lähettänyt niin mistä se tuomio tulee?
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Minä taas toivon että kävis samoin
     
    esmi ja miguelo tykkäävät tästä.
  3. Ei mitään hätää. J.J.:lla on lisenssi:

    [​IMG]
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Niinhän tuo Lauri "late" Johanssonkin somettaa nykyään niinku pahaiset teinit ja ei sitäkään kukaan oo hakannu saati vienyt sormia.

    Täytyy muistaa että huijaamani ihmiset tulevat saamaan rahansa takaisin, ja jos kaveriltani olis lähteny ne sormet niin niitä ei ois saanu takaisin.

    Mutta eiköhän kannattaisi lopettaa aiheesta jauhaminen täällä!!!!!!!

    Olen itse soittanut paikalliselle poliisiasemalle ja antanut itseni ilmi.

    Silloin kun tää ceissi tapahtui, niin tilanne oli sellainen että otin omiin nimiini jopa lainaa ettei kaverilleni kävisi huonosti.

    Olen varsin tietoinen siitä miten noissa piireissä toimitaan, joten minä nukun yöni rauhassa ja ilman unilääkkeitä.

    Sen sijaan se jamppa joka jätti velkansa pystyyn ja lähti lounais-suomeen karkuun ei varmaankaan nuku öitään rauhassa.

    Sain kolmelta ihmiseltä 180€ vastikkeetonta rahaa eli yhteensä 540€ olen heille velkaa jonka he myös saavat.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Taidat olla sukua Janille.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Alkoholistiakin auttaa se, että ostaa sille lisää viinaa. "Kaveriskin" mikä nyt oli varmaan jo satuolento, oppis varmaan paremmin jos rahoja ei sille olis antanut.
     
  7. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    9mmnen burana auttaa aina
     
  8. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    ymmärtäis tuonkin seliselin jotenkuten jos oisit vaikka sipilältä kusettanu fyffet tai vaikka röstänny p ankin, jos pitää valita kusetus myymällä olematonta tavaraa viattomalle siviilille vs, sormet narkilta niin kyl ne kari narkin sormet ois hyvinkin turhat ja joutilaat lähtä.
     
    stana, J.J, miguelo ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

     
    Jm-vallin ja esmi tykkäävät tästä.
  10. miguelo

    miguelo Gearhead

    Kun hätä on suurin, niin apukin on lähellä?
    [​IMG]
    Ai niin, eihän tuosta heidän touhusta mitään tullutkaan, vallan meinasin jo unohtaa...
     
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Pahoittelut nyt tästä saarnasta jo etukäteen kaikille. Muistakaa herrat että jos nuotioon ei laiteta puita, niin se sammuu. Tämän herran kanssa on aivan turha "keskustella" tällä foorumilla.
     
    kerma, Rautamäki, palontie ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. miguelo

    miguelo Gearhead

    Joo, ehkei kannata paljoa "puhallella hiillokseenkaan", vaikka ripaus volvomiestä toki monesta voikin löytyä...
     
    puna niska, jariha, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Tämä päätynee taas kerran samaan, kuin ennenkin, 10 ukkoa jankuttaa yhden kanssa satoja viestejä ja lopuksi tuotokset leviävät jokaiseen ketjuun, eli jatkakaa hiillokseen puhaltamisella ;)
     
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kuulostaa lupaavalta! Suhtautuisipa porukka yhtä innolla niihin ”oikeisiin” harrasteautoihin..
     
  15. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    En mä mitään oo selitellyt. Kerroin vaan miten asiat meni. Ja ihmisoikeudet ne on narkeillakin.
     
  16. CevyAntti

    CevyAntti 2nd gear

    Juhuu. Taas mennään lämä tiskissä. Saas nähän kuinka kauan??
     
  17. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Niin kauan kun muut aukoo päätään.
     

Kerro tästä muillekin!