Goodwrench 350 piristystä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Rampe92, 4.7.2018.

  1. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Oliko se uusi kone? Jos uusi, niin siten kun max kirjoitti+ venajouset, jos ajosta, niin nostajat ja venttilijouset myös uutta ja minä laittaisin myös jakopään uuden, mä voisin olla jopa niin rohkee, että laittaisin 268 nokan siihen, (riippuen perävälityksestä) jos toi puristussuhde pitää paikkansa. Ja noi archieracingin ehdottamat kansitiivisteet, mihis kiuluun se tulee?
     
  2. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Mikä tuo imusarja oli?
    Kannet porttaukseen sitten vaan...
     
  3. 3964

    3964 3rd gear

    Itellä oli tuommoinen goodwrench auki ja siinä ainakin oli purkka selvästi ilmoitettua matalampi,joten en ahnehtisi nokan kanssa.
     
  4. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    No tolla nyt ajettu 5tkm
     
  5. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    Kone on tuossa mun "SIKALINTTA" capricessa tolla koneella nyt ajettu se 5tkm parina kesänä
    Siel on nyt koneen jatkona th350 ja välitys 3,73 joka vaihtuu tässä kun kerkiää niin hieman harvempaan tyyliin 3,42
     
  6. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    Täytyykin testata mitä tuossa todellisuudessa on
     
  7. janihei

    janihei Gearhead

    kannattaa mitata/mittauttaa jousipaineet. kyllä sitä seetipainetta sais tolla nokalla olla 110lbs vähintään.
     
  8. janihei

    janihei Gearhead

    Täältä myös ääni xe262 nokalle, on pirun hyvä nokka!
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Aika vaikee testattava. Joutuu ihan mittaileen ja laskeen. Avatusta koneesta.
     
  10. max

    max Double Gearhead

    Noissa moteissa on luokkaa 7,8:1 puristus vaikka ilmoittavat 8,5:1.
     
  11. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    Tos mun koneeseen on ilmoitettu 9,25 tarttee piruuttaan mitata tuo oikee puristus
     
  12. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Joo tossa k-codessa on ~9 ruttu. Max tarkoitti varmaan sitä monttumäntä/76cc kansi cratea mikä on kaikkein tehottomin esitys noista.
     
  13. max

    max Double Gearhead

    Juuri sitä.Olen myös ihmetellyt sitä miksi ne lykkää siihen mottiin huonoimmat osat mitä löytyy.
    Monttumännät ja 462624 valunumeroiset kannet jotka ovat huonoimmat ikinä sekä helposti halkeavat.
     
  14. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Jollainhan se hintakin määräytyy... se pitää kyllä sanoo että noi 624:et ei ole enää halkeamaherkkiä kun niitä joku siellä mehikossa valelee. Ne vanhat on kyllä halki kaikki.
     
  15. laakkius

    laakkius Gearhead

    Vakio goodwrench, se halvin, höystettynä edelin performerilla, 1" välipala ja 600cfm edeli, sekä omatekoset peltisarjat 2" kollektoreilla tuotti dynossa 238hv takapyöriltä.[​IMG]
     
    HT, Gary Grand ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mä ihmettele että miks noita kansia enää valetaan?
    Heikkoudet selvis jo -80-luvulla.
    Mutta tähänkin.. Miksei vois laittaa parempia kansia. Valun hintaan ei vaikuta palotilan muoto tai kanavan koko/muoto oikeastaan yhtään mitään.

    Mexico kannet on selkeästi parempia kestämään kuin alkuperäiset, eli jotain ovat kuitenkin niille tehneet.
     
    max tykkää tästä.
  17. max

    max Double Gearhead

    Jenkkien touhut ovat usein ihmeellisiä,oli sitten mikä vaan tekniikan ala kyseessä.
    Jos ne on valanu 462624 kansia satojen vuosien tarpeisiin,niin niitä sitten Jose Mehicossa junttaa Goodwrenchin niskaan maailmantappiin asti.
    Mut joo,olisko ihan hirveän vaikeaa laittaa vaikka 186 mikkikansi heti tehtaalla,ja silti ei puristus olis liian kova.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  18. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Joo...Ei oo ainut asia maailmas toi 624 kansi mitä ihmetellään miksei se voi olla jotenkin toisin :rotfl:
     
    Gary Grand ja max tykkäävät tästä.
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Voisiko kyseessä olla että moottori pitää speksata jotenkin jollekkin saasteille ja siksi valintana on saastekansi.

    Tai sitten tämä goodwrench touhu on niin pientä liiketoimintaa GMlle ettei ketään kiinnosta tehä mitään muutosta mihinkään kun kustannukset olisi liian suuret?
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  20. suojanen

    suojanen 3rd gear

    Muistaako kukaan, paljonko tossa hecho en mexico monttumäntä (n8.5 puristus) jää mäntä alle dekin? Saisko .015 peltitiivarilla ja 58cc 416 kansilla toimivan quench / puristussuhteen? Nokka xe262h on jo hommattuna ennestään. Kysyn siksi kun tollaset 305/416 kannet löytyy hyllystä.
     
    Muokattu: 28.8.2019

Kerro tästä muillekin!