Ford 460 D3VE

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mtk, 7.5.2019.

Tags:
  1. mtk

    mtk 1st gear

    Morjens,

    Uusi, innokas amerikanmoottorien harrastaja ilmoittautuu foorumille!
    Ja heti kärkeen olisi pari kysymystä...

    Löytyykö foorumilta jokin osto/myynti -osio?

    Olisi meinaan tarvetta Fordin 460 isolohkon kannelle, D3VE. Osaisko joku palstalainen ohjata oikeaan suuntaan? Mahtaako Suomen maalta tällaisia vielä löytyä? Amerikoista löytyy aluversioita, mutta valurautainen kiinnostaisi...
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On kai suht yleinen kansi, ostin suomesta omani joku aika sitten.

    Tuo v8 market on osto ja myyntiosio.
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Tervetuloa vaan foorumille, ja tuossa V8-marketissa on osto ja myyntipalstat.

    Yhdet tuollaset kannet mulla taitais olla tallin perukoilla vapaana, voin tarkistaa kunnon. Tarvitsetko vain yhden?
     
  4. Mil

    Mil Gearhead

    Löytyy vuotta vanhemmat D2VE kannet. Kannet on ajosta.
    Jos kiinostaa, O5o-3509871
     
  5. mtk

    mtk 1st gear

    Kiitos, mielellään voisit tarkistaa! Vain yhdelle olisi nyt tarvetta. Tulisi tuollaiseen Mercruiserin 470:seen.

    Mitenkäs tuo yhden vuoden ero ... Oliko niin, että puristussuhteissa oli jotain eroa?
     
  6. Mil

    Mil Gearhead

  7. mtk

    mtk 1st gear

  8. Mil

    Mil Gearhead

    Laitoin yv:n.
     
  9. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Tervetuloa:)
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    D2ve kannessa palotila on ihan eri mallinen, siinä ei ole paljealuetta.
     
  11. mtk

    mtk 1st gear

    Kiitos! Hinta on hyvinkin kohtuullinen.

    Nyt mielellään odottelisin vielä artsiracingin kommentin, josko sieltä löytyisi D3VE -kansi.
    Keskustelujen perusteella D2 (open chamber) vs. D3 (closed chamber), tuo D2 ei ole saanut kovin mairittelevia arvioita, ollen herkkä nakuttamaan yms.
     
  12. Cleve

    Cleve Gearhead

    Luvalla sanoe D2 on huonot. Melko herkkiä nakuttamaan, kuten jo mainitsit. Silläpä ford niitä vain sen vuoden verran tarjosi. Tietty jos laittaa männät jotka jää ainakin 1.5mm kansitason alle ja tyytyy melkoisen matalaan ruttuun, ni sit.

    Nuo D3 on ihan ok, vaikka isot palotilat onkin. Varsinkin jos jaksaa vielä inasen pakopuolia siivota. Tuossa aloin nysväämään 429 läjään johon samat kannet laitan. Tosin flat top männät ja lohko dekattu 0, niin tullee vähän ruttua ja paljealue sattuu just sinne 0.035"-0.04".
     

Kerro tästä muillekin!