Bbc 502 marine motti.(Peanut port kansien porttaus)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja janihei, 18.1.2019.

  1. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Ihan kivaltahan toi näyttää, melkeen tyhjäkäynniltä 550nm vääntöä:)
    mihin koppaan toi kone meni?
     
  2. janihei

    janihei Gearhead

    Tää meni veneeseen. Tavoitteena oli juurikin alavääntö ei huipputeho. Tää penkitettiin vielä jollain lyhkäsillä 4-1 pakosarjoilla jotka olis mahd lähellä veneen valurauta sarjoja. Olis ollu komiaa koittaa viel kunnon satseilla mitä lähtee.
     
  3. janihei

    janihei Gearhead

  4. janihei

    janihei Gearhead

    Hetkinen hetkinen. Taisin muuten sultakin näitä kysellä joitain kuukausia sitten.
     
  5. max

    max Double Gearhead

    Joo,olihan meillä juttua niistä.Swapit on hyviä paikkoja kalastella kaikenlaisia BBC osia.
    Esimerkiksi Teivossa on aina ollut kaikkia variaatioita BBC kansista.
    Itse ostin vuosi sitten Norrköpingin Drag Race Swapista World Merlin kannet ja hinta oli plaanattuna 500e.Mielestäni kohtuullista.
    Vielä kun niitä on Suomessa jatkojalostettu,ja löytyy lisäksi Merlin imusarja niin varmaan on jämäkkä paketti.
    Mut eipä taas sotketa,vaan näistä sit muussa yhteydessä lisää.
     
  6. janihei

    janihei Gearhead

  7. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Mukavalta näyttää, loivenna vielä toi koneistajan kynnys tuosta koneistetun kohdan ja palotilan koskemattoman yhtymäkohdasta.
     
  8. janihei

    janihei Gearhead

    Juu, kyllä noissa vielä siistimistä on.
     
  9. janihei

    janihei Gearhead

    Noniin, taas käytiin kuuntelemassa kanavien vihellystä. Tulokset eivät olleet odotetun laisia. Pienille nostoille tuli hieman lisää hönkää ja suuremilla tuli turpaan.

    Good bad pako

    0.1 68 +3 71.6 +11 59.2 +9
    0.2 146 +2 154 +8.5 115 +21
    0.3 208.5 +1 206 -5.5 144 +16
    0.4 235.5 -7 229 -4 164 +7
    0.5 250 -13 243 -1.5 178 +4
    0.6 250 -16 252.4 0 182 -3
     
    Skigu tykkää tästä.
  10. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Misäs päin sä käyt kattoos virtaukset? Olitko tästä satakunnan liki jostain?
     
  11. janihei

    janihei Gearhead

    Rauma
     
  12. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Mulla olis kans yhdet viilatut peanutit ja voisin käydä piruuttani samassa paikassa kattomassa virtaukset, niin voitais vähän vertailla. Viitsitkö kertoa paikkaa, jos paikka edes on kaupallinen?
     
  13. janihei

    janihei Gearhead

    046-9448141
     
  14. janihei

    janihei Gearhead

    Pitkän pyörittelyn ja pohdinnan jälkeen alkaa nokka valinta hahmottumaan. Hyd laahurilla mennään.

    Isky 270 mega

    Adv: 270°/270°
    050: 221°/221°
    Lift: 0.549/0.549
    Lope: 108°
    Icl: 106°
    Overlap: adv 55° 050 5°

    10:1 staattisella tulisi dynaamista 8.28. 461 kuutiotuumalla ja 55° overlapilla pitäis kai huipputehon tulla 5200-5300rpm hujakoilla. Viparit on cranen 1.7 goldit joissa todellinen suhde 1.77 tää on jo otettu huomioon yllä mainituissa nostoissa. 050. Asteisiin tuo vipusuhde vissiin myös vaikuttaa mutta sillä en jaksa päätäni vaivata. Jotenkin vaan pelottaa että on liian kesy nokka mun tehotavoitteisiin, noh katotaan ny kummoset noista kansista tulee
     
    max tykkää tästä.
  15. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    ^ Jos sä meinasit lähettää niitä kansia tänne, niin oliskohan sieltä päin ketään tulossa viikon päästä Motoparkiin joka ottais ne kyytiinsä?
     
  16. janihei

    janihei Gearhead

    Täytyy selvitellä asiaa
     
  17. janihei

    janihei Gearhead

    Olisko tää parempi.
    Lunati street master
    Adv: 275/275
    .050: 225/225
    Lift: 0.562/0.562
    Lobe: 108
    Overlap: adv 59°, .050 9°
     
  18. janihei

    janihei Gearhead

    Siinä laput. Vähän olis ehkä imusarjaa huutanu tuo.

    http://imgur.com/a/8kXZ8Lm
    http://imgur.com/a/IJ7McwB
     
  19. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Joo niin olis mutta tässä tapauksessa toi matala sarja oli pakollinen. Alunperinhän tohon piti tulla huomattavasti matalammat puristuksetkin,mutta siinä kävi pari pikkujuttua....
     
  20. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    No nyt ne kannet on jo täällä virtauspenkissä, ja selvästi eri lukemia näyttää tulevan eri penkeissä.
    Mutta sillä ei väliä, koska mitattiin taas ennen ja jälkeen.

    Näihin tuli nyt seetityöt, venttiilin muotoilut ja taskuporttaus shortsiden ja ohjuriseudun muotoiluineen, mutta ei mitään radikaalia, eikä runnerille juuri mitään.

    Nosto / Ennen / Jälkeen / Muutos cfm
    .100 / 54.7 / 65.5 / +10.7
    .200 / 124.2 / 137.6 / +13.4
    .300 / 187.0 / 206.0 / +19.0
    .400 / 216.3 / 239.2 / +22.9
    .500 / 239.6 / 256.6 / +17.0
    .600 / 244.6 / 255.1 / +10.5
     
    Skigu ja janihei tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!