Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    On tuo Fiero, tuo sama auto ollut tarjolla useampaankin otteeseen ja Nettiautossa oli vissii pakko olla konekokokin oikein kun muuten lähti ilmotus kävelemään :D Fieron ympärille siis ympätty vaan tuo korisarja ja sisustasta pystyy varmistamaan että Fiero mikä Fiero.

    Tuota koneenkokoa itsekin ihmettelin että nyt on kyllä röyhkiää että edes se ei ole oikein, tai sitte sinne Fieron pikkukonetilaan on ämpätty se 4.9 :rotfl:
     
  2. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    JEP! :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl: 200€ Motonetin kuppipenkit hivelee tunto- ja hajuaisteja :poff::poff::poff:
     
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Sisusta on kyllä ihan -70-luvun italialaista käsityötä edustavasta urhailuautosta.
     
  4. timuli

    timuli Gearhead

    Pitäskö vittuillessaan tarjota 100 kiloo ja sitten vetää länget läpi,kun ei ollutkaan mitä luvattiin...
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  5. juko7

    juko7 Double Gearhead

  6. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

  7. esmi

    esmi Gearhead

    Myyjän kannattaisi laittaa ilmoitukseen video että kuulis auton äänet!,vois lisätä kiinnostusta ostajissa,jos ei niin oishan se ainakin minusta kiva kuulla miltä ton äänet kuulostaa!:cool:
     
    isalmela tykkää tästä.
  8. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Ei minulle avaudu nämä Vetku harrastajat. Aikaa ja rahaa on paljon mennyt, kuorma auto on vihdoin saatu entisöityä ja museokatsastettua. Mitäpä sen jälkeen? Jätetään pellon reunaan vuosiksi seisomaan. Kun se on siellä tarpeeksi kauan seissyt, saatu sammaleille hyvä kasvualusta, ruostemäärän kasvatus onnistunut myös hyvin ja tekniikkakin mahdollisuuksien mukaan jumiutettua, niin tämän jälkeen laitetaan auto myyntiin. Tässä jälleen yksi esimerkki:

    https://www.nettikone.com/sisu/museoajoneuvo/1838960
     
    mikkis83, Karpov, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Samalla teemalla jatkan. Vaikkei Pösöt suosikkiautoihini kuulukaan, niin tuokin on pitänyt pistää tahallaan paskaksi (pellolla seissyt 15 vuotta), ennenkuin se voidaan myydä jollekin joka ymmärtäisi asiasta? Rekisterikilven perusteella olisi vielä Suomiauto, joita ei varmasti maahan montaa uutena tullut?

    https://www.nettiauto.com/peugeot/204/10516156
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  10. isalmela

    isalmela Gearhead

    Tuommoinen on kyllä hieno! Aika usein noissa tarinoissa on sairastumista ja/tai kuolemaa mukana. Surku tuota pösöä, tosi iso työmaa kun ei noihin oikein helposti osiakaan enää löydy
     
    miguelo ja Pertti K tykkäävät tästä.
  11. miguelo

    miguelo Gearhead

    Niinpä niin. Kuten Pösön ilmoitustekstissäkin mainittiin: "Täydellinen projekti"...:odcool:

    Mutta moniko muistaa nähneensä ja milloin, BMW Baur Cabrion?

    Väittäisinpä, jotta voipi olla monelle täydellisen tuntematon malli.

    https://dyler.com/posts/206/tracing-the-history-of-baur-cabriolets

    "Perinteisiä" avomallisia Bemareita kyllä näkee hyvinkin usein, mutta näitä taatusti harvemmin.

    Siitä on todella kauan kun olen tuollaista liikenteessä tai ylipäätään jossain harrasteautotapahtumassa nähnyt.

    No, nyt olisi kuitenkin mahdollisuus päästä moiseen keksintöön tutustumaan, tosin ei tämäkään liikenteessä ole ollut viiteentoista vuoteen.

    Ja näyttäisipä vielä olevan tarjolla samalla myyjätaholla, kuka 204 cabriolet'iakin kaupittelee...

    https://www.nettiauto.com/bmw/320/10516193
     
    ramman, Pande_K, Muurahainen ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. north

    north Gearhead

  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mietin ihan samaa että sisustassa on kyllä vahva käsityön leima... Ulkopuoli voi vielä mennäkin täydestä (vaikka ei muoto ihan 1:1:een olekaan), mutta GM:n tilttirattiputki ei hämää kyllä ketään joka on vähänkin perillä asioista. Eikä kyllä tuo sisusta muutenkaan...

    Mitä ilmoituksen tekstiin tulee, lienee kopsattu lähes suoraan tästä aidon Testarossan myynti-ilmoituksesta:

    https://www.nettiauto.com/ferrari/testarossa/9255875

    Sinäänsä aika typerää ylistää Ferrarin ääniä kun ei tuo replica niitä kuitenkaan tarjoile, sama jos hehkuttaisi Lamborghinin V12 ääntä ja on myymässä replicaa Volkkarin boxerilla :wc:
     
    Gary Grand, miguelo ja Peeaa tykkäävät tästä.
  14. Muurahainen

    Muurahainen Gearhead

    E30 Baur cabrio viime viikolla vihdintiellä :p

    Ei noita kyllä liian useasti ole.
     
    Pande_K ja miguelo tykkäävät tästä.
  15. Juhaz1

    Juhaz1 1st gear

    Terve! Sattuuko olemaan kenekään foorumilaisen entinen auto tai tietoa kyseisestä suburbanista?

    https://m.nettiauto.com/chevrolet/suburban/10443551?vifAdCount=27&vifNav=Y

    Ja jos jollain tuollapäin asustavalla olisi mahdollista käydä tuota paikanpäällä arvioimassa niin voin pienen korvauksen maksaa. Itsellä matkaa melkein 500km ja ei viitsisi turhanpäiten lähteä matkustamaan. :)
     
  16. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Jossain viimevuoden lopun Mobilistissa taisi olla kuva samasta autosta.
     
  17. zuinula

    zuinula Gearhead

    Ei tohon sisuun mitään mutta mikä on tuo saman myyjän tg- special? Siinä jalkakaasu mutta miten ohjaus. Mikä moottori, paljo kulkee yms kyssärit. Kertokaa tietävät maakravulleo_O
     
  18. -tl-

    -tl- Gearhead

    Näkyy olevan ratti, ja ohjausvaijeritkin näkyy joka kuvassa... Moottorina Yamaha 9.9 Hp.
     
    zuinula tykkää tästä.
  19. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    ”Vene on Tage Gustafsonin suunnittelema ja tekemä. Taisi tulla markkinoille 70-luvun jälkimmäisellä puoliskolla. Veneellä on aikanaan (vieläkin?) kisattu paljon paikallisissa ratakisoissa.”

    Sinällään aiheeseen liittyen joskus nuorena tuli ajettua 110km/h Argo 16 veneellä jossa oli jalkakaasu. Tuntui olevan aallokossa kovinkin tarpeellinen. Siinä vauhdissa tyyni kelikin tuntui pomppuiselta.
     
    pom, jariha, kimmok2014 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!