Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. T5

    T5 Gearhead

    Sääli, että on noin kaukana. Muuten kävisin hakemassa talteen.

    Tuonkin auton kohdalla todennäköisin skenaario on se, että joku jobbari hakee tuon ja laittaa parin päivän päästä myyntiin jollain 2x hinnalla.
     
  2. kossuvissy

    kossuvissy 3rd gear

    isalmela tykkää tästä.
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Gary Grand tykkää tästä.
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Ilmoituksen tila : Myyty Nettiauton kautta.
    Joku siis haki.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

  6. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Hieno se on.
     
  8. tammercity

    tammercity Gearhead

  9. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Voiko Suomessa olla tosiaankin joku auto liian kaukana jos laite kiinnostaa..? :eek:
     
    jarona, päivystäjä, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. pantera

    pantera Double Gearhead

    Voi
    Pk seudun eläville mäntsäläkin on liian kaukana ts vieraalla planeetalla kun lapinmiehille käynti skåånessa on päiväreissu
     
    Dataviilaaja, Hannu_L, mikkis83 ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. timuli

    timuli Gearhead

  12. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kyllä minua ainakin jo alkaa nuo pitkät matkat ärsyttämään, on tullut jo sen verran ajettua ettei oikein mihinkään viitsisi lähteä vaikka kuinka kiinnostaisi. Pahimmillaan aiemmissa töissä tuli yli 400km/päivä, ihan riittävästi.

    Joskus käytiin katsomassa autoa Ranualla, eikä se edes lähtenyt sieltä mukaan. 600km/suunta...
    Nyt pitäisi kyllä olla aika kiinnostava kohde, että viitsisi lähteä.

    Isäukko ja minun poika kyllä kovasti meinasi lähteä yhtä raatoa hakemaan Keminmaalta. Ja vielä eilen olivat tuumanneet, että odotetaan ensi viikkoon, niin minulla on loma ja minä joudan kuljettajaksi...
    Voihan se väkisin mennä ensi viikkoon, kun alkoivat vasta hiluxia parsimaan kasaan. Tuolla innolla kyllä se jeeppikin olisi jo hitsattu.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  13. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Se on ihan miten siihen suhtautuu. Jos Suomen sisällä joku on liian kaukana niin ei semmonen auto voi oikeasti kiinnostaa. Oon iteki ajanu monet 1500km päiväreissut turhaan mutta silti oon sen valmis tekemään millon vaan uudestaan jos joku oikeasti kiinnostaa.

    Oon hommanu jenkeistäkin useamman auton kuvien perusteella. Silti minusta on huomattavasti helpompaa jos pystyy vaikka 1500km ajamisella tekemään kaupat tai toteamaan ettei kannatakaan tehä kauppaa.
     
    mikkis83, PilsnerBil, päivystäjä ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. kossuvissy

    kossuvissy 3rd gear

    Mikähän ois oikee hinta tommoselle mustalle 77? Persaukinen chevykuski pohtii. Alkaa nuo 77-90 sedan capricetkin olla hinnoissaan. Kai tommonen cäddy on kuitenkin aina eri juttu kun chevy. Voisi oma brougham joskus vaihtua tommoseen :cool:

    Mitään en mafiasta tiedä mutta goodfellasissa ja donnie brascossa oli ainakin -79 devillet :rotfl:
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Poikkeuksetta on autot joutunu hakemaan Kajjjaaniin etelästä. Millon pääkaupunki seudulta ja millon Pohjanmaalta, Tampesterista tai syvältä Idän Suomesta. Joskus kaverin kans van enimmäkseen yksinään. Aamusyöstä junaan ja yöksi kotiin uudella (vanhalla) autolla ja pahimmassa tapauksessa samoilla silmillä aamuksi töihin. Yhtään autoa ei oo jääny ostamatta.
     
    mikkis83, jarona, päivystäjä ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. T5

    T5 Gearhead

    Voihan se olla. Keskellä yövuoroputkea ei lähdetä ihan helposti käymään +300km päässä. Vielä kun tiesi, että tuohon hintaan siellä olisi pitänyt lähteä käymään samantien.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  17. tammercity

    tammercity Gearhead

    Kaippa tuommoisen samanlaisen ruosteettoman saisi jollain kympillä tai allekin raahattua jenkeistä tänne, niin onhan tuo 12500e hieman "kallis".

    Tämäkin näköjään uitettu lähiaikoina Kanatasta, vaikka ei nyt 77 olekaan:
    https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/10593182
     
  18. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mun mielestä Suomen sisällä ei ole pitkä matka minnekään jollei reissu ole turha.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  19. rb

    rb Double Gearhead

    Nojoo!!

    Nopeemmin se 1500 kilsaa on heitetty, kun läpilahoon projektiin uudet pellit.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Kyllä. Itellä onneksi ollu tuuri matkassa noissa jenkkipeleissä että ei oo huonompaa saanu ku pelänny mutta kyllä se silti sen jännitysnäytelmän voittaa ja 4-5kk odottamisen :rotfl: Ja silti, lopulta se täällä Oulussa asuvalle tarkottaa KUITENKI sitä 1500km lenkkiä ku auto pittää hakia satamasta :poff:
     
    jarona, päivystäjä, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!