Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Miks myydä jos pörssi sen verta kondikses et voi ootella sen 6-12kk auto pihassa/tallissa seisten? Tyhmähän se on joka niin tekee.
     
    miguelo, Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    eikös tuota sille jokunen sivu sitten jo linkitelty? Kuulemma viinalakko katkeis samantien jos mopar pihaan

    sasse
     
    jarona ja Pertti K tykkäävät tästä.
  4. tammercity

    tammercity Gearhead

    Varmaan se pörssi ei ole kunnossa kovinkaan monella varsinkin, jos pihassa seisoo jo uusi peli.
    Rahamiehet on harvassa nykyään.
    Aina siellä tyrkytetään vaihdossa jotain ja loput lainalla.
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    12345678910, Tseitsei2, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. isalmela

    isalmela Gearhead

    Jos tuo Oulun pirssi alkaa tosissaan vaivaamaan, niin voin käydä sitä kurkkaamassa halutessasi
     
    Pertti K tykkää tästä.
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kiitos tarjouksesta, mulla on kyllä autohullu kaverikin Oulussa ja ehkä mieluiten käyn itse katsomassa. Ja ne tavalliset mutta, noku, seliseli ja emmänytiiä tähän loppuun...
     
    isalmela tykkää tästä.
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kaverilla oli tollanen mutta isommalla koneella,ja kulutus oli melko miehekäs,ei jatkoon..
     
  9. timuli

    timuli Gearhead

    Mobla 8/2016 löytyy esittely,tosin ei kyseisestä yksilöstä...
     
    Pertti K tykkää tästä.
  10. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sehän just parasta laittaa joku muu rahojen kanssa autoa kattomaan ja sitten nieleskellä kun näkee mitä tuli "ostettua" :D
     
  12. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    Muokattu: 5.7.2019
  13. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Eihän tuossa mitään jos siihen toiseen on vahva luotto, voi sen noinkin tehdä. Mutta esim kävi tässä työkaverilla muutamia vuosia sitten kun se oli ostamassa niinkin äijää autoa kuin TT Audia Saksasta ja sen siskon mies sattu olemaan Saksassa pitkällä työreissulla tjsp. niin tottakai tämän kanssahan se oli sitten kätevä katella sopiva peli. Ja se sitte löytyki sieltä.

    Kun se tuli Suomeen niin oli työkaveri innossaan ku auto satamassa näytti just siltä ku pitikin eli todella siisti, mutta oven ku oli aukassu niin oli tullu helvetin vahva sikarin haju auton sisältä mistä ei ollu mitään puhetta ollu, oli lätkässy oven samontein kiinni ja käyny vähä rauhottumassa kävellen ennenku enempi tutustu autoon :poff:

    Ja se auto muuten haisi ja vahvasti, silmiä kirveli ku meni sisään. Melkosen homman se kaveri teki että sai sen jokseenkin hajuttomaksi, mutta siltikin kuumina kesäpäivinä se haju tunki jostaki esille aina kun pinnat lämpesi auringossa. Olivat kuulemma käyneet vakavanpuoleisen keskustelun siskon miehen kanssa ja oli kuulemma viimenen auto joka sen kanssa katellaan :rotfl:
     
    mikkis83, miguelo, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. isalmela

    isalmela Gearhead

    No eihän sitä rahatukon kanssa mennä autoa katsomaan vaan ensimmäiseen Thaimaan koneeseen ;) Lähinnä ajattelin että pikainen koeajo ja tarvittaessa lisäkuvia, tyyliin "jos se on ihan paska, niin älä suotta vaivaudu itse paikalle" :rolleyes:
     
    deeäxä, mikkis83, miguelo ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla on onneks yks hovihankkija jonka kanssa ei ykskään asia autotekniikasta jää eri valoon. Eli samat jutut on meille samanlaisia ohjaustuntumaa myöden.


    Viimesestä kymmenestä autosta varmaan puolet hänen ostamiaan. Toki rahat tulleet multa ja mun nimiin :D
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  16. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

  17. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No ei kun katsomaan että kannattaako sitä edes itse lähteä katsomaan.
     
  18. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    TopoTA, mikkis83, miguelo ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Gary Grand ja WBBC tykkäävät tästä.
  20. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!