Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. pulttirengas

    pulttirengas 3rd gear

    "Kato ny saatana tätä pukua, makso vitusti ykköstonnia."
     
    Jooli tykkää tästä.
  2. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Stikkaa mutsis faijaan tai mä dokaan sua röökiin, sanoi Lefa snagarilla.
     
    Pertti K, Norri ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Tässä esimerkissä tätä "ykkös" sanaa käytetään törkeästi väärin. On aika yleisesti kuitenkin käytetty sanonta. Esim. "Pitäisi se ykkössatasilla irrota". Och samma på svenska: Alle tonnilla pitäs saaha.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kävin tänään purkupassattia purkamassa.

    Myyjä on kokoajan ollut joustava ja helvetin reilu. Mulla hajos pikappi ekan kerran kun piti lähteä aiemmin reissuun, kerroin asian ja tarjosin rahaakin autosta valmiiksi. Ei kelvannut raha vaan pariks viikkoa varas.

    No nyt pilas laturin särkyminen tän reissun, onneks sain isäukon jeesimään. Ois kuulostanut hyvältä selitellä...
     
    Pertti K tykkää tästä.
  5. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Mikähän mahtaa olla, kun joillekin sähköpostiin vastaaminen on jotain tosi kamalaa? Olen yhdestä Nettiautossa esillä olevasta ST185 Toyota Celicasta (mikä ei muuten ole halpa) kysellyt ja laittanut samalla vaihdokkini merkin, mallit ja kilometrit, spostilla nuo saa sopivasti helposti muistettavaan muotoon.

    Sähköposti siksikin, että ennen kesälomaa viimeiset viikot olivat niin hektisiä, ettei työaikana ehdi linjoilla roikkumaan.

    Luulisi, että voisi edes laittaa että vaihdokkisi ei kiinnosta tai jotain muuta. Ja lisäksi kun heidän autollaan on hintaa kaksi kertaa ns. käyvän hinnan, ei pitäisi olla ongelma kirjallisesti kertoa esim. onko pohja kova ja jarrut tikissä. Ellei ole paskanpuhuja, siksikin käytän sähköpostia koska olen huomannut että liikkeetkin puhuvat paskaa autoistaan.

    No, ehkäpä soitan sinne liikkeeseen kun kesäloma alkoi.
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    se ei vaan sitä sun mossee halua nin ei kehtaa etes vastata ja antaa sulle toivoa...
     
  7. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Jaa, kyllä liikkeiden pitäisi osata unohtaa sellaiset tunteilut. Tai sitten kertoa miten pelimerkit ilman vaihdokkia, painaa hyvityshinta alas yms..
     
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    ymmärsin väärin luulin että se oli yksityinen myyjä... sortsit lukihan se vimosessa lauseessa?
     
  9. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Juu, ei ollut yksityinen. En ikinä yksityisessä kaupankäynnissä ole vaihdokkia tarjonnut enkä itsekään huolinut. Siinä kun on kyse henk. koht tarpeista, jotka hyvin harvoin kohtaavat.

    Liikkeiden kohdalla taas kauppa on myyjän puolelta hyvin kliininen rutiinitapahtuma ja varsinkin rahoituksella myyjä kyllä saa omansa pois.
     
  10. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Mulle yksityisenä joihinkin kysymyksistä osaa oikopäätä vastata mitään järkevää, johtuen jopa siitä että vaihdokki on kiikunkaakun kiinnostava.
    ... ja sit lopulta unohtuu vastata.
     
    Muokattu: 29.6.2019
    viikinki75 tykkää tästä.
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulle on käynyt samoin, ja samasta syystä.

    Joku aika sitten soitin perään parin päivän päästä, kun ei ollut vastannut mun kyssäriin. Oli unohtanut vastata.
     
  12. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Möin just siskon auton pois, vuorokausi oli myyntiaika 600€ just leimatulla 285tkm bensa focusella, eka katsoja osti.
    Olin kai ihmemyyjä kun myyjänä itse tingin summaa rahanluku tilanteessa.
    Vittu mä noita romuja halua pihassani säilöä. (sanoo mies millä on noin 20 autoa tontilla)
     
    eilhik tykkää tästä.
  13. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Viikon tässä rahat taskussa yrittänyt saada yhteyden myyjään mutta ei saatana vastaa puhelimeen, viestiin, sähköpostiin. Täytyy kohta varmaan yrittää savumerkein tms....
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Turha niiden perään pyristellä. Jos ei kauppa onnistu niin se ei onnistu.
     
    mikkis83 ja eilhik tykkäävät tästä.
  15. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Sori. Tulin just lomareissulta, ollut puhelin kiinni. Mitäs sais olla?
     
    mikkis83, Gary Grand, Sierra ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. miguelo

    miguelo Gearhead

    caprice305 tykkää tästä.
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Toisaalta miksi toi pitäis kieltää

    Mitään laitonta siinä ei myydä ja kaupan kohteestakin kerrotaan mitä ollaan myymässä


    Eihän sekään ole kiellettyä et myydään auton moottori ostaja irroittaa itse sen autosta
     
    Peeaa tykkää tästä.
  18. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Ekaks luin, piikkarit jalasta. Heh, näköjään herätessä ei silmätkään pelaa silmänräpäyksessä. Tuotteen ”kunto tyydyttävä”, mitäs jos ei sitten tyydytykään?
     
    miguelo tykkää tästä.
  19. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Olis kirjottanut japaniks kans nii varma ostaja löytyis heti :rotfl::rotfl::rotfl:
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Rahat takaisin.
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!