Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Christine tappaja-autokin olis varmaan asettunut kun mittariston piirilevy olis kolvattu kuntoon :D
     
    leivonharri, Gary Grand ja jariha tykkäävät tästä.
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Mä voin satasella hakea sen pois kuleksimasta ni ei tarvii viedä niitä kilpiäkään.
     
    xarper tykkää tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :eek: Ööö, siis? Onko niin pehmeä, ettei ne irrotuksen jälkeen enää tartu siihen? Vai missasinko jotain?:confused:
     
    redneck1, xarper, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    vasta 260tkmo_O ja miks helevetti ne kilivet pitää irrottaa? kyllä ne paaliin sen huolii ihan kilpien kanssa... saat vielä sen todistuksen millä saat siihen uuteen jenkkiisi tonnin alennuskupongin? mä voin huolia moottorin ja laatikon ennen paalia:D
     
    xarper ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Taas yks todiste että redneck on vaa paska trolli, ei kukaan enää kilpiä mihinkään konttoreille kuvittele vievänsä tänäpäivänä ku vanhat ukot korkeintaa ketkä ei tiedä, kuten vaikka kaarne.
     
    jariha, Camino'79, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Se, onko redneck trolli on mielestäni triviaalia. Tänne mahtuu mielipidettä ja meuhkaamistakin. Harrastajia riittää monilta elämän aloilta ja elämäntilanteista. Jotkut jopa ajavat sähköautolla. En muidenkaan juttuja ota kovin tosissani.

    Täytyy myöntää, että omat jutut ei olleet yhtään ainakaan fiksumpia tuossa iässä.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Mikä aine menee tankista moottorin alakertaan ja rikkoo sen? Tää alkaa taas haisee ihan case-humppilalta
     
    xarper ja jariha tykkäävät tästä.
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    Tutkimallahan se selviäis? Ei arvailemalla...
     
  9. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Eipä tuo tarvii kun kiertävän laakerit ollu valmiiks loppu ja sit pyörähtäny liuskat käynnistettäessä... Seisottamisella oma osansa hommassa jne. Mutta tarjous on edelleen voimassa ni mä voin sit kurkkia mitä se on syöny ja vaikka kertoa sen täällä ;)
     
    12345678910, Gary Grand, redneck1 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Tarjous muistetaan ja toteutetaan jos sellainen hetki joskus tulee. Ehdokkaita on ollut aiemminkin tutkimaan sitä mutta ne ehdokkaat taisivat vaan haluta tietää mitä autoja tallista löytyy.
     
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kävin sitten konttaamassa autotallilla asti ja otin pari kuvaa Capricesta vuodelta 1990.
    Pari kuvaa auton pohjasta ennen takarengasta.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mittarista kuva:[​IMG]
    Kuskin oven alareuna:
    [​IMG]

    Meidän toisesta Capricesta oven alareunasta kuva kun ohimennen otin.:D[​IMG]
     
  12. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ihan normaalia ruostumista kun on seissy heinikossa tms. Pidemmästi.
     
    jariha tykkää tästä.
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Juu no se ei liene ollu teillä uudesta asti?
     
    mopperi1970 tykkää tästä.
  14. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Miksi ei olis ollut?
     
    xarper, redneck1 ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  15. hevimies

    hevimies Gearhead

    Harmaan capricen kanssa on nyt viikonloppuna painittu ruostepeikon kanssa. Katsuri oli innoissaa mättäny reikiä nii lyötii paikkoja päälle. ;)
    Tankki vuoti hieman pannan alta ja se paikattiin leakfixillä. Paikkausreissusta lähin ajamaan ja pääsinkin ekat 20km hyvin kunnes alko puutumaan meno. Sit ajeltiiki bussipysäkin väliä kotiin vääksystä. :(
    Eilen tiputettiin tankki, kun oli mielessä jos se suodinsukka olis irronnu, mutta se oli paikallaa. Seuraavaksi otettii bensalinjan tulo vaihtoon ja samalla näytettiin tankin huohotukselle paineilmaa, jotain sieltä lähtikin liikkeelle. Tänään pitäs vielä painii ylätukivarsi kasaan ja leimasedälle näyttämään, mikäli tuo bensansaantiongelma olisi noilla hoidoilla loppunut.:rolleyes:
     
    esmi, redneck1, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. hevimies

    hevimies Gearhead

    Vaan eipä loppunu ongelmat, kun leima saatiin lappuun huomautuksitta ja illasta käytiin kaupassa kyykkäs puola. Noh olihan siinä päällä stanssattu 05 02 88 eli varmaan korkea aika vaihella uus.
    Huomenna pääsee hakemaan msdn 44 000v puolan jos alkas kipinä riittämään.;)
    Lauantaina olisi tarkoitus olis huristella pieksämäen bigwheelsiin, jos vaikka auto toimis oikuttelematta. :)
     
    Gary Grand ja esmi tykkäävät tästä.
  17. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Siel on kuulemma autrava partio valmiudessa,pieksämäellä siis.
     
    Gary Grand ja hevimies tykkäävät tästä.
  18. hevimies

    hevimies Gearhead

    Ei tarttennu lähteä ajelemaan. :(
    Loppujen lopuksi syyksi sain omalla sähkömiehentaidolla tuon pickupcoilin, joka mittaamalla ja hajullaan paljasti olevansa kaput. Uuden saa vasta tiistai aamusta.
    Eilen ajeltiin vielä tallille hakemaan toisesta koneesta jakaja, mutta siinähän on vanhemman mallin liitin. Noh kaipa se käy liittimen vaihtamalla paikalleen siksiaikaa että uudet osat saa toiseen jakajaan:confused:
     
  19. hevimies

    hevimies Gearhead

    ei auta ongelmat jatkuu. sain uuden jakajanrungon paikalleen ja koneeseen lyötiin ajotusmerkki 20 btdc kohalle ja sitte vjn 1 pytyn nastalle pyöriä. tämähän on siis viissiin väärä. korvakuulolla sain eilen jo käymään ja vetojakin vaan paukuttaaputkessa ja on tyhjäkäynnissä aaltoilua.
    eli vedetääkö se ajotusmerkki eka 0 ja sit se vj 1 pytyn nastaan. keulapellin ohjeessa lukee 20btdc @ 1100rpm mistä nyt sitten juontaa seuraava kysymykseni että miten hitossa se katotaan kunne numerot on fontilla 4 ja se merkki dampperissa viipottaa jo aikamoista kyytiä.
     
  20. fennia

    fennia Gearhead

    -83 LeSabre Estate Wagon kärsi pienen palovaurion tulipeltiä hitsaillessani. Jos jollain on Porin seudulla, tai kohtuullisen ajo matkan päässä tarjota noita puhallin kanavan muovitunneleita keskelle ja kuskin puolelle , niin viestiä yv:llä kiitos.
     

Kerro tästä muillekin!