-68 Satellite "taksikoppanen belvedere"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja xarper, 6.7.2019.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mikä @tapsah hiertää?
    En kanssa usko että toisten viestejä sais poistettua, ellei ole jotain tukevampaa taloudellista kytköstä ylläpitoon ja kustantajaan..:odeek:

    Kysymällä oppii ja tyhmänä pysyy kun jättää kysymättä.. Vaikka korjais autoja rahasta.:poff:
     
    MadMike, xarper, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Juu kyllä mäkin oon ~reilu 10v autoja rassannu työkseni enkä mä vieläkään voi sanoa että en tarvii neuvoja keltään o_O
     
    MadMike, xarper, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oppia ikä kaikki. Ei kukaan voi kaikesta kaikkea tietää, varsinkin nuorella iällä oppii kokoajan uutta. Niin kauan kun asiakkaat on tyytyväisiä, sama se mitä täällä kysyy?
     
    xarper, isalmela, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Minä oon aloittanu 15-vuotiaana autojen ropaamisen ja nyt 38 vuotta myöhemmin tuntuu edelleen ettei ihan kaikkea vielä kaikesta tiedä. Muutaman vuoden kyllä korjasin työkseni mutta enimmäkseen harrastepohjalta kun on ollut aina vanhoja romuja ja harrasteajoneuvoja. Asiat mitkä minua kiinnostaa ni niistä oppii lukemalla aiheesta ja tekemällä itse. Yritän toteuttaa työssä ja harrastuksissa samaa budo periaatetta: kehitytään koko ajan kohti täydellisyyttä sitä kuitenkaan koskaan tavoittamatta. Näin tietty nöyryys säilyy siitä ettei koskaan ole valmis vaan oppii jos ei päivittäin niin kuitenkin aina välillä uutta. Anteeksi ja kiitos.
     
    VilleTre, musta78, Latvis ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Tissi tapsaa ehkä hiertää kun ei oo vielä sataa viestiä täynnä?
     
    xarper, Gary Grand, Karpov ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. max

    max Double Gearhead

    Ei ole osaamattomuutta kysyä asiaa,ja varmistaa että menee varmasti oikein.
    Pahinta on ylimielinen besserwisser asenne,joka tietää kaiken,mutta todellisuudessa ei tiedä mitään.Näitä on.
     
    deeäxä, musta78, Naketti ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Juuri näin!
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mopar Perf kirjassa tosiaan suositellaan kääntämään männät. Epäkeskoisuus on vain sen takia että käyntiääni on hiljempi tjsp muistaakseni selitettiin. Eli ei se aina niin yksinkertaista ole :)
     
    xarper tykkää tästä.
  9. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Nyt liippaa jo aika läheltä! :D
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]

    Tossa vielä mopar kirjasta kuva
     
    ESMCB, sdfsd, Pertti K ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Höpsö. Niitä käännetään kuten kellon viisareita. Keväällä myötäpäivään, että saadaan lisää tehoja kun on kesärenkaat alla ja talvella vastapäivään, etei sudi talvirenkailla liikaa....
     
    f34, Pertti K, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Ajattelin kylläkin tuolle "kääntämiselle" aivan eri tarkoituksen..
     
    Pertti K ja Pas(i)kiainen tykkäävät tästä.
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Käännetäänkö mäntiä niinkuin mustalaiset kelloja?
     
    Pertti K, Gary Grand ja Karpov tykkäävät tästä.
  14. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Nythän on niin, että jos haluu vireen slant six: in, ni pitää laittaa männät "väärinpäin" jotta männän kiihtyvyys paranee. Motti ei tasan kestä niitä kilsoja, ku stockki, mut herää huomattavasti oikeella nokalla paremmin.

    Been there done that got the fucking T skirt
     
  15. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Niija enneko joku aasi kerkee sanoo jotain tosi viisasta, ni
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  16. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Se on Zithromax taas alottanu viikonlopun
     
    jariha tykkää tästä.
  17. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mä olen muuten hankkinut tuon orkkis maskin tuohon vähän enne kuvanottoaikaa aikanaan kun Neuvostoliiton Kansan Puolueen Satellite "Sputnik" #28 kaipasi sitä... Kävelin eräässä peltivarastossa ja katse osui kattotuolissa osuvaan 68 maskiin ja ostin pois. Sen jälkeen yllätin kaverin kenen auto tuolloin oli Race Rock Baarini tiski-altaalle kasaamani ja pesemäni maskin. Oli kaveri äimän käkenä vuosia moista etsineenä... Joten vaalippa arvokkuudella tuota entistä kartanon edustusbilikaa joka suomessa maalattiin mustaksi.
     
    miguelo, xarper, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. MadMike

    MadMike Gearhead

    Paskapuhetta... tossa juurikin eräs lastu yms viilaattu isokoppainen Bolsewikische Moped Werkstadtin tuote jonka maski muistuttaa roskakoria sai maistaa katkeraa kalkkia kun ei labradorinkuljetin saanutkaan 60n vauhdista kiinni vaan jäi snadisti kunnes hölläsin vitoselle suht vakiota avikkoperäistä GT 5.0 manuali Foxbodya ( nokka, kannet kaivettu shortyt ja flowmaster catback). No olihan hänen koitettava kuitata oikealta kun olin höllännyt kunnes huipuissa kuittasin uudestaan ja hän kääntyi jonnekin vitun Särkisaloon häpeämään missä muitakin samanmerkkisen paskaläjän fanattisia drifting ihannoitsija sikiää homehtuneessa kaislaveden ilmastossa. Kyllä mä mä sanon että ruostereikäinen foxin ottama päänahka vitutti osamaksuhelvetissä märkäkorvaa...
    Parasta on kun jonnet ei tiedä mitä on vastassa kun ulkonäön perustella pojat astuu miinaan aina. Sama toistui 80 luvulla 4dht Buickillakin... ja jatkunee varmaan tolla avatarin pelilläkin sangen pitkään omalta osalta.
    Nämä märkäkorvat/ ei todelliset moottorifriikit/rasvalenkkarit/kuutiotuumahullut erehtyy joka helvetin kerta ! C1 Vettenkin kanssa jossa pahaa enteilevä scooppi, huono tyhjäkäynti ja pikkasen pipi vanhempi setämies puikoissa... sama skenario toistuu tosin monessa muussakin asiassa kun kokemus puhuu... jopa naisten pokaamisessa.
     
    Muokattu: 20.8.2019
  19. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ne jotka sua opetti eivät olleet siis kultasepistä kuulleetkaan...
    Mulla suvussa kolme suoraan ylöspäin ja sellainen ihmevärkki kuin ultra-äänipesuri putsasi moponikin kaasarit mikroista ja crossipeleistä puhumattakaan...
    Kaasareita ehjännyt jopa sellaisia Webereitä joista sisäkurkut murentunut käteen...
     
    sleepercooler ja xarper tykkäävät tästä.
  20. MadMike

    MadMike Gearhead

    Hyvät kaaret on apurungon yhdistäjät..tein 20v sitten urakalla niitä ratapeleihin ammatikseni, mutta että tuohon koppaan...hmmm... en laittais vaan tekisin sleeperin ja apurungon yhdistäjät.

    Täällä ärähtää yksi vannoutunut GM ukkokin ettei LSää mihinkään... ainakaan mopariin.
    440 tai 400 stroukki tohon...
    Auton ex omistajalla muuten on 400 stroukki kiinni 68 Rrunnerissa ja 477 Hemi työn alla 70 Bcudaan.
     

Kerro tästä muillekin!