Millanen prätkä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja rb, 8.2.2010.

  1. wilburi

    wilburi Gearhead

    Muutoksen toi minunkin talvella kokee on sen verran karmeita kohtia silmälle muutama
     
    Rotten tykkää tästä.
  2. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Minkäs näköinen on nelipyttyinen Jytä-Jammu? Mulla on ollut vaan kakspyttyisiä.
     
    palontie tykkää tästä.
  3. Rotten

    Rotten Gearhead

    Oliks ne kaks!? No muisti teki tepposen, mut joku rivinelonen oli joskus jytänä myynnissä!?
    Oli miten oli, vituiks meni!:p
     
  4. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Joo sillä vähän varovasti koitin kysellä, kun saattaahan olla että joissakin piireissä on eri nimityksiä tai siis samoja nimityksiä eri malleille.

    Asiasta toiseen, melko kuppikuntaisia tuntuvat motoristit nykyään olevan. Olen tässä kesän aikana aika paljonkin ajellut tuolla edellisellä sivulla mainitsemallani vanhalla enskalla, ja ihan ihmisten ilmoillakin, ajoasuna on ollut huomio-oranssi työtakki. Yksi vastaan tullut motoristi on moikannut koko kesänä. Ilmeisesti tällaisen enemmän käyttö- kuin näyttöpyöräilijän ei koeta kuuluvan harrastajalaumaan. Mikä kyllä sopii mulle kun olen enemmän lounli raider. Itse asiassa olen kokenut jotenkin rasittavaksi jatkuvan moikkailun, joka on tapana esim. veneily- ja varsinkin karavaanariporukoissa. Viimeksi mainittuun laumaan en varsinkaan tunne vetoa vaikka muutamana kesänä vuokratulla matkailuautolla olen kierrellyt.
     
  5. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tuo moikkailu!? Ehkä vähän vanha tapa??? Kaupungilla oon jättäny pois, jos joku moikkaa nii nyökkään, isommalla tiellä (6tie) vähän vaihtelevasti, 4kaistaa ja aita välissä, muuten ihan sama, kyykky enska homosohva (goldwing) ja jos ei vastaa välillä vedän useimmiten tekis mieli vetää pitkää fingeriä! .



    Ite kans, yksinää jees, vaikka tuunkin monenlaisten kanssa juttuun, nii en halua sitä. Meinasin intruder owners clubia joskus, mut ei!? Ei miusta ole siihenkään, vaikka ei velvoitetta mihinkään olisi! Letka ajot, joo varmaan ihan kivoja, mut en tykkää! :p
    Oli se sit pärrä tai vaikka V8 auto!
    Vitun junnaajat!
     
    Vuppe tykkää tästä.
  6. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Vaikka itse tykkään roplata ja ennenkaikkea ajaa tärisevällä muttereita viljelevällä härräkällä niin lapanen nousee, tuli vastaan jawa tai mikä tahansa. Mopopojatkin nostaa lapasen joskus johon vastaan.

    Mut joo, on se jatkuva heiluttelu vähän.... jääköön sanomatta.:rolleyes:

    Jos pitää letkassa ajaa niin eikö olis mukavampi vuokrata dösä ja liikkua sillä. vitsivitsi. :D

    Ykänä kurvailen mielummin.
     
    wilburi, palontie ja Rotten tykkäävät tästä.
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Letkaajo on perseestä
     
    sdfsd, wilburi, Vuppe ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Sama autoilla. Seisot koko matkan jarrulla ku ees olevalla on vitun luistava 7000+rpm stallinen turbiini jolla se matelee etiepäi 500m tunnis, itel vetäs kävelyvauhtia.
     
    palontie tykkää tästä.
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ite morjestan aina vain jos siihen on mahdollisuus turvallisesti. ajelen yksin.
     
  10. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Eipä tuo omakaan vanhus sovellu nykyisten letka- ajojen nopeuksiin.
    Ennen pantiin vanhimmat pyörät letkan keulille, ja vauhti niiden mukaan,
    Ei enää nykyään, kun on niin kiire joka paikkaan
     
  11. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Muutama viikko sitten pitkää autoletkaa veti sivuvaunulla varustettu vanha motskari. Nopeusrajotus 100/80 ja tää köröttää tasasta kuuttakymppiä. Grrrrr
     
    palontie tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!