Intruder 700 problemat jos tulee ja muokkaus ajatuksia ja tyhmiä kysymyksiä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Rotten, 3.5.2017.

  1. HiMO

    HiMO Gearhead

    eikös siinä oo erillinen tarttirele muistaakseni on .epäälen sitä toho yltiöpääsehe tarttauksehe. ja lihakoukkuuhi senverta notta pätkät vaijeria ja tyäsylinterit joko kolomio paloohi tai tankin alle..niihi pitääratustella sellaaset kliparehet jotta toimiivat...tosimiäs hitsaa tankin mikillä .vähä saippua vettä ja ilimaa ja paikkaasitte mistä kuplii ..ja koiran kettinkiä pätkä tankkihi ja vettä tai pö öliyä ja hetki ravisteloo niin lähtöö paskakki irti jos on sattunu tuloho teutaroores sen kans
     
    Rotten tykkää tästä.
  2. Rotten

    Rotten Gearhead

    Starttiongelmat ratkaistu!
    Kolmio pala vaijjerilla hyvä idea, (kun sitä itekkin miettinyt) mutta... Toteutus vähän vielä....
    Nuo on aika mötköt
    [​IMG]
    Toteutus tuossa kohdassa, aika jyrkät kulmat ja vipu varren pituus se kolmio, ettei itku tuu kahhvoja painaessa!?
    Kaitpa nuokin joku inssi laskenut, mikä tilavuus pitää olla et toimii aina, kelissä kuin kelissä ja kylmänä ja kuumana!?
    Noiden siirto "piiloon" mut minne! Vaijjeri on halbaa!
    Oon mie tuota koittanut pähkäillä, mut selvää kuvaa ei oo syntynyt! Enkä osaa guuglettaa oikein!
    Itä pyörässä näin livenä, molemnat oli vaijjerilla, ois ollut liian helppoa!
     
  3. Rotten

    Rotten Gearhead

    Parempia ideoita??
    Tuohon rungon ja keulan väliin piiloon, muokkaa ton pellin!? Jäähdyttimen päälle!?
    [​IMG]

    Tankin alle, joutuis levittää levottoman paljon, et sinne mitään mahtuu!?
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jos jollain vamista ideaa / kuvaa ei tartte keksii pyörää uudestaan!?
     
  5. HiMO

    HiMO Gearhead

    mulla oli 51 ses pannus jonku 125sen jarrupää sylkkä hyvin piäni ja hyvin pysähtyi... eikä maksanu palioa..noiha on hirviän kokooset nua omat... itellä oli 1400 intru siihenki viritin jokku piänennät…. eli mars mopo purkaamolle ja siältä eres vähä piänemmät mukaan niin saat ne mahtumaha ...kytkimen pääkyn voit viärä vaikka penkin alle vaijerilla toi etujarru on haasteelisempi ku pitääs saara silla et se ois aina ollu siinä....siis siävästi..
     
    Rotten tykkää tästä.
  6. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Entäs jos reilusti näkösälle,tuon pelti kolmion kahta puolen,olis litkutkin helppo kattoo....
     
  7. Rotten

    Rotten Gearhead

    ^
    Kaikki ideat otetaan vastaan!
    Onks valmiita palikoita myytävänä, vai joutuuko kaikki rakentaa ite!?
    Yhet kahvat ois (ihan ite tehty) oli menossa toiseen, mut jäi lojumaan! Ei sillä, teenhän minä, mut jotenkin askarruttaa aina nää!? Ois valmis ees mallina, nii kopioinhan ja ei askarruta enää!?
     
  8. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tuon tyyppisesti ajattelin
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Rotten

    Rotten Gearhead

    Nuo mie tein ja suunnittelin joskus 2003-2005
     
  10. teippi-mikko

    teippi-mikko Gearhead

    Rotten tykkää tästä.
  11. Rotten

    Rotten Gearhead

    Okei tänks, oikeesti kiitos!
    koittanut ite jotain googlettaa, en onnistunut! Tuota noin niin, taitaa nuo miun koukut olla ihan hyvät, ja aikaa paripäivää testailla protoja ennen valmista!? vipuja ja kulmia millä toimii! ja mennä olemassa olevilla osilla! Tanko oli alhaalta kohtuu levee, saan nykyiset säiliöt siihen! o_O
    Kunhan kerkeen, käyn hakee pätkät vaijjeria ja rupeen hahmottelee! :)
     

Kerro tästä muillekin!