Letukan manuaali vaihteistot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rb, 26.6.2019.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    http://www.laukkanenmotorsport.fi

    Noitten kautta ollaan talliporukalla tilaillu vaikka ja mitä.
    Kannattaa kysäistä onnistuisko lootan hankkiminen.
     
  2. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Mittasin just, mulla 6v bemarin askissa tulee keppi 20cm taemmaksi mitä tossa. Itsetehty kepinkannake ja noin 6cm siirtotanko kepille.
    Bemari nestekytkimellä, kuten taitaa S10 myös olla, yksi ongelma vähemmän.
     
  3. CevyAntti

    CevyAntti 2nd gear

    Kiitos vinkin antaneille. Tuohon laatikon hankintaan liittyen.
     
  4. Camembert

    Camembert 1st gear

     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mä ostin tehdasuuden t56 tremecin close ratio välityksillä ja vahvemmilla siirtäjiltä ja jotku ”carbon” syncrot. Alle kaks tonnii, mut onhan siitä jo aikaakin. Varmaan viistoista vuotaa menty. Mut eipä siitä paljoa tule vuotta kohti. Menee viel seuraavatki 15vuotta.
     
    onoff road, Sierra ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  6. CamPa

    CamPa Gearhead

    Itsellä suunnitelmissa laittaa Bemarin 6-v ZF-laatikko Muncien tilalle, LQ9:n jatkoksi.
    Lähinnä kiinnostaisi se että mahtuuko ZF ilman tunnelin muokkausta ja saako kepin siirrettyä eteenpäin kohtuu vaivalla. Siis C3 Corvetteen tuo olisi tulossa.
     
  7. Olisko tästä kuvasta apua? Kuvassa GS6-53BZ/DZ

    [​IMG]
     
    CamPa tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!