Power Stroke 6.4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Crea, 26.6.2015.

  1. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Mistä hommasit noita valk/kelt ledejä?
    Koittanu kans noita metästää mutta ei ole uskaltanu vielä noista kiinan verkkokaupoista tilata kun lukenu niistä niin paljon paskaa.
     
  2. DslCat

    DslCat Gearhead

    En nyt varmaksi muista sanoa, saattoi olla ebay tai amazon ihan jenkeistä, tai sitten dx. Vähän vähempi enää maltan viikkotolkulla odotella kun jenkeistä tulee ketterästi. Niin kuin osatkin tuohon autoon..
    Konepellin kaasupumput vaihdoin. Suomessa ite noudettuna olis 50€ köyhtynyt yhdestä - tuommosia moisista maksa.. 24€ pari jenkeistä. Ihan kansanauto siellä ja osaa löytyy, eikä ole kallista..
     
  3. rodhot

    rodhot Gearhead

    Onko tämän F250:sen historia tuttu kenellekkään. Toki kilsoja jo takana kuten näissä kaikissa, joka sinällään ei häiritse. Mutta isommat kone ja vaihteisto ongelmat kiinnostaisi.
    https://www.nettiauto.com/ford/f250/11226248
     
  4. tonii

    tonii 1st gear

    Vetotapa pisti silmään...

     
  5. Jimmny

    Jimmny 1st gear

    Mikä öljy havaittu parhaaksi ko myllyssä? Omassa vehkeessä alkaa pienoinen nakutus kuulumaan kun kone lämpenee, kuulostaa venttiilin/nostajan naputukselta. Tyhjäkäynnillä ei naputa. Ääni ei ole muuttunut miksikään minun aikanani.
     
  6. DslCat

    DslCat Gearhead

    Mä olen lutrannut 4 vuotta täyssynteettisellä.
    https://www.neste.fi/tuote/neste-turbo-lxe-10w-40?sku=186320

    En tiedä missä myydään kun ite tilaan suoraa Nesteeltä. Samalla muihinkin värkkeihin liemiä kun tilailee 20 litran kannuissakin muutamia niin rahtivapaasti tulee..

    Kertauksena aiempiin - olen ajanut ekasta ongelmaisesta nokilapusta alkaen pelkällä Nesteen MyDieselillä. Viikolla kävin hakee taas rajoitin- ja savulapun. Ilman mitään kierrätys kidutuksia 50km, tuli arvo 0.14 .. aamuajoa normi kehän ruuhkassa ennen mittausta. Ainakaan 2 vuoteen en ole vahingossakaan muuta laittanut kuin My'tä. Öljyt (Turbo LXE 10W40) vaihdoin mätägraftin HD suodattimen kera (kun SWT:stä hain alkup. kannen suodattimeen). Kertoivat vaihtaneensa pois Wixistä kun ne mukana tulleet kannet eivät ole kaikilla pitäneet. Mulla on.

    Öljyä tarkoituksella jätin jotain 1½ litraa vajaaksi (alle puolen välin). Vaparisuodatin (S&B) pesty ja öljytty - niillä nokilapulle..
     
    Muokattu: 29.11.2020
  7. DslCat

    DslCat Gearhead

    Kausiraportti; taas leimattu kaikkine ledilamppuineen.. ainoat hehkulangat on takavaloissa jarru/parkki. Ja etu-umpioissa sidemarkkerit (ledeillä menee vihertävän kelmeiksi)

    Kässärissä 33% heittoa, ei muuta mainintaan kuin "hyvässä kunnossa ja alusta massassa" :p
     
  8. topparius

    topparius 2nd gear

  9. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Moottorista en tiedä sanoa mut oli hyvän näköinen pirssi kun sitä kävin kuolaamassa viime viikolla.
    Renkaat vaan näyttivät sirkkelin teriltä.
     

Kerro tästä muillekin!