Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. timant

    timant 2nd gear

    ramman ja isalmela tykkäävät tästä.
  2. ramman

    ramman Double Gearhead

  3. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Niinpä näkyy olevan. Useissa autoissa jalkatiloihin ilmestynyt ehkä muutama juhlamokka pahvikuppi lisää +muuta ryönää.
     
    miguelo ja Bukero tykkäävät tästä.
  4. Bukero

    Bukero Gearhead

    eli niitä on todistetusti "laiteltu":D
     
    ramman ja mikaa7146 tykkäävät tästä.
  5. Lassi

    Lassi Gearhead

  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

  7. mjm2

    mjm2 3rd gear

    Ja yksi ainoa kysymys taas tuolta samalta ukkelilta, joka tyrkyttää Kuplaansa päikseen jokaiseen vanhaan autoon merkistä ja mallista riippumatta.
     
  8. Lassi

    Lassi Gearhead

    No nyttenhän olisi ostajan markkinat! Kun auto kulkee ja pysähtyy ihan hyvin, toisin kun mulle tullessaan. Ja hintakin on pudonnut muutaman tonnin :lol:
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ainoo vaan, että se oli sun oma hinta edellisessä ilmoituksessasi kesäkuussa.:D;)
     
  10. Lassi

    Lassi Gearhead

    Elä perkele! :odeek:

    Varmaan ollutkin, mutta alkujaan tuossa puhuttiin -18vuodesta? Että mimmoseen hintaan ollut viime vuonna myynnissä. Luetun ymmärtäminen, juunou:odbiggrin:
     
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mutta kun ei viime vuoden hintaa enää mistään nää. Ainoastaan sun edellisen ilmoituksen, jossa oli juurikin tuo hinta. Ja sen oseanic7 varmaan näkikin. Juunou.;)
     
  12. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Juuri näin.
    Auto on näköjään vaihtanut omistajaa viime syyskuussa, näinköhän tosiaan on ettei autoon useamman tonnin laittanut muista enää 12kk myöhemmin mitä se maksoi? Meinaan vaan et eikö ostohinta näyttele merkittävää roolia myös uuden hinnan asettamisessa?:)
     
    viikinki75 ja jariha tykkäävät tästä.
  13. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Kuulemani mukaan esim. vahinkotarkastajilla on jotkin sellaiset tunnukset joilla näkevät vanhatkin ilmoitukset ja myydytkin hintoineen nettiautosta, Eräs vahinkotarkastaja vaaleanpunaisessa paidassaan , sukupuolisesta suuntautumisesta jäi arveltavaa, tokaisi meillekkin että ettehän te ole itsekkään maksanut autosta paljoa, Kyseessä oli rattijuopon kolhima Sierra joka ostettiin katsastamattomana ja kansivikaisena. Kansi kunnostettiin ja auto hitsattiin ja katsastettiin eli mielestäni aivan eri arvoinen kun ostohetkellä silloin.
    Huvittaa oikein ajatella jos oltaisiin saatu auto vaikka ilmaisiksi mummolta niin olisiko veijari sanonut että ilmaisiksi olette saaneet , ei makseta mitään,
     
    mukko, miguelo, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    ”Meinaan vaan et eikö ostohinta näyttele merkittävää roolia myös uuden hinnan asettamisessa?:)

    Hinnoitteleminen on ammattimiesten hommaa. Oon joskus vaihtanu halvemman auton kallimpaan ja saanut itse välirahaa. Kysyin kyllä ennen papereita että ymmärrätkö että sinulla on kalliimpi auto? En halua käyttää hyväksi jos toinen on vaikka vähälahjainen. Mulkut on asia sitten erikseen.

    Yleensä ne autot ei käy kaupaksi nettiautossakaan jos ja kun ne on hinnoiteltu päin prinkkalaa. Sillä omalla ostohinnalla kun ei ole merkitystä myydessä vaan yleisellä markkinahintatasolla jos on vertailupohjaa olemassa.
     
    mikkis83, viikinki75, päivystäjä ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. 455STW

    455STW Gearhead

    Ihan selvää tekstiä?!? "kun reikä ja aivohalvaus kasvoivat"...

    https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/10762418

    Lisätiedot
    Historia 1961-1969 Lincoln Continental

    1961 Lincoln Continental perustui ehdotettuun 1961 Thunderbirdin kaksiovinen kova tynnyri, joka oli hylätty liian tyylikkääksi eikä tarpeeksi urheilullinen tyypilliselle Thunderbird-ostajalle. Vuoden 1958 taantuma ja Edsel-vitsaus olivat sittemmin loukkaantuneet vakavasti Ford Motor Companyn yleisesti. Mutta vaikka nelipyöräinen Thunderbird oli suhteellisen valtava menestys, Lincoln-divisioona oli vaarassa tuhota. Suunnittelijat ja insinöörit työskentelivät kovasti uuden, erottuvan ja kannattavan Lincolnin tekemisessä. He onnistuivat hienosti 1961-69 Continentalin kanssa

    Lincoln päätti rakentaa autoja neljän oveen, mutta vaihtovelkakirjaluokka haluttiin ja jatkuva valtuutus jakaa suuret alustakartat Thunderbirdin kanssa. Itse asiassa vuoteen 1968 kaikki Lincoln Continentals olivat nelivuotisia ajoneuvoja. 1961-autojen koon pienentämiseksi valittiin "itsemurha" taka-saranaiset takaovet. Pyöränpinnan pituus oli suhteellisen lyhyt 123 ", kunnes auto venytettiin 126": iin 1964 vuoteen 1969.

    Nämä autot ovat saattaneet olla fyysisesti lyhyempiä kuin ennen sukupolvea, mutta ne olivat melkein yhtä raskaita. Muunnettavissa olevat versiot painoivat 300 kiloa enemmän kuin kovaa korkkia, koska tarvittiin rungon kiinnittämistä. Moottorit olivat luonteeltaan massiivisia, ja ne alkoivat vuonna 1961 430 kuutiometriä ja 320 hevosvoimaa, kun reikä ja aivohalvaus kasvoivat 462 kuutiosenttimetreihin ja teho kasvoivat 340 hevosvoimaan vuonna 1966. 1969-auto on "hybridi" uusi 460 kuutiosenttimetri, 365 hv Lincoln V-8 siirrettävän yksikön runkoon. Kaikki tällaiset autot katsotaan kerättävinä. Aikaisemmat nelisivuiset kovalevyt ovat edullisempia kuin vaihtovelkakirjat. Mitään maininta näistä autoista ei ole täydellinen ilman surullista muistoa siitä, että se oli venytetty versio tästä autosta, joka kuljetti presidentti Kennedyn vuonna 1963 salamurhan päivänä.

    1962 Lincoln Continental Info

    Kehon tyylit
    4dr avoauto
    4dr Sedan

    Moottorityypit
    8-syl. 430cid / 300hp 2bbl
    8-syl. 430cid / na 2bbl Export

    Lisätietoja
    Jarrutuksen paino: 4929 lbs.
    Ajoneuvon pituus: 213 tuumaa.
    Pyörän jalusta: 123 in.

    1962 Lincoln Continental 4dr Convertible Info

    Tuotettu numero
    3212
     
    Marklin, Pertti K, Peeaa ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. J.J.

    J.J. Gearhead


    Suora Suomennos sanoista bore ja stroke. Eli käännetty Englannista google kääntäjällä.
     
  17. isalmela

    isalmela Gearhead

    Onpa kova tynnyri, ai perkele kun piti oikein hohottaa :D
     
    päivystäjä ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  18. Lassi

    Lassi Gearhead

    Sillon kun minulle tuli ilman valuutan vaihtoa, niin ei ollut myynnissä intternetissä. Sitä edeltävälle tullessa varmaan olikin.
    Vieläkö haluat vängätä:D
     
  19. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Enpä juuri
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!