Xsenoneista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja palontie, 13.9.2019.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Lisäpitkistä toinen värisee ja hieman välkkyy,onkohan polttimo vai ballasti hajoomassa?
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kaverin autossa teki samaa. Polttimo rikki.
    Toki kannattaa vaihtaa molemmat samalla, niin ovat yhtä kirkkaat ja samansävyiset. Nuo kun tuppaa muuttaa muotoaan ikääntyessään.

    Toki voit vaihtaa keskenään, ja varmistaa ettei ole ballasti
     
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Olikohan se phillipsillä ni on se joku colormatch tms. Xenoni millä sävyero ei pomppaa niin silmille vaikka vaihtaskin vaan toisen polttimon. Ja polttimovikaa itsekin epäilisin :)
     
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    Polttimoissa valoteho laskee muutamassa vuodessa, jos arvostaa näkyvyyttää ja on saldoa niin kannattaa vaihtaa molemmat.
     
  5. Jooli

    Jooli Gearhead

    Mä oon vaihtanu joka syksy uudet kiinalaiset polttimot, ihan ok valoteho niissäkin ja hintaa 10-15e/2kpl
     
    Karpov tykkää tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos kyse kiinan vehkeistä niin voi olla kumpi vaan. Mulla ollut lamppuja mitkä värisee ballastilla kun ballastilla ja ballasteja mitkä värisyttää lamppuja.


    Yleensä värinää ei huomaa kuin esim seinää vasten, yllättävän kauan ne silti kestää.
     
  7. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Lisävalot tänäpäivänä kannattaa hankkia LED -versioina.
    Ei ole enää kalliita, ja kestää pitkään.
    Puhumattakaan valaisutehosta.

    www.valostore.fi
     
    Muokattu: 15.9.2019
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!