Uuden käyttäjän vahvistus sähköposti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja soppa79, 16.10.2019.

  1. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Ei pääse uusi käyttäjä kirjautumaan koska ei saa vahvistus sähköpostia.

    Käyttäjä tunnus Hembaz ja yrittänyt jo kesällä ekan kerran.

    Äsken koitin itse tehdä uuden käyttäjätunnuksen kokeeksi ja sama homma ei tuu vahvistus s.postia
     
  2. minski

    minski Gearhead

    Täällä on joku filtteri sähköpostiosoitteille rekisteröitymisessä. Kaikki ei kelpaa.
     
  3. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Tää selvisi

    Jos on useampi gmail ja käyttää niitä niin että kaikki postit näkyy samaan aikaan niin roskapostit ei näykkään... Eli löytyi roskapostista
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Gmaili tekee ihan omiaan, vaikka niitä olis vaan yksi. Ei siihen voi oikeesti luottaa.
     
  5. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mulla ei myöskään tullut duuni sähköpostiin läpi. Ei ollut roskapostissa. Onneksi sitten löysin että sen sähköpostiosoitteen voi vaihtaa takaisin. Olin jo kuitenkin jo kuukauden yrittänyt lähettää ylläpidolle sähköpostia mutta ei vastausta. Gmailiin sain vahvistuksen ja hotmailiin.
     

Kerro tästä muillekin!