B-ajokauden päätösbileet 2019, Ace Cornerilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 9.9.2019.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Jos ensvuonna kokeilis kans :rolleyes:

    Hämmentävin kokemus oli se ku varmaan 4 eri ihmistä kyseli tultiinko trailerilla ku niin pitkä maksa ja meni iha sanattomaks ku sanoin et ajamalla o_O
     
  2. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Ite pilasin omissa syksyn päättäjäissä takajarrut kun yritin polttaa kumia... parkkialue oli liian pieni ja en saanu silmään kakkosta jolla rengas olis saavunnu hyvin.... vauhti kasvo heti liikaa kun yritin vaihtaa kakkoselle...

    Harvoissa välityksissä on oma ongelmansa... ykköselläkin kulkee liikaa.


    Edit. Nykyään on liikaa ns trailer queeneja... autolla pitää pystyä ajamaan soratietäkin hakemaan purkki maitoa tms.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Mä oon kyllästyny vaihtaa perän stefoja ni takajarrut aina pois pelistä burniksissa.

    Toi 3.23 on aika aavikkoo kans, sais vähän tiuhempi olla, kahtelee sit ku sen LS saa tonne ni voi laittaa jotain 3.73 tjsp.

    Aika niukasti toi jakso jauhaa enää kolmosella, jotain 4000 rpm ehkä, kakkosella piti pidellä jos yhtää liikku. Alue oli kyllä aivan liian pieni, mielummin vaikka yks suoran pätkä ku tommonen pien hiekkalaatikko imo.

    Ensvuonna jos ois sitä voimaa ja välitystä sopivasti ni sais sitä savuaki aikaseks, on toi kaks puolminsaa pitkä aika tuhota yhet about täyskuntoset renkaat, vanhat C renkaat kylläkin ihan sen takia et kestää enemmän ku sen 30sec :p
     
  4. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kuival asfaltilla on menny noin puoltoistminsaa täyskuntosista poksahdukseen. Tossa märällä rengas pääsee jäähtyy ja saa vedestä voitelua.
     
    xarper tykkää tästä.
  5. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Mikäs siinä hommassa rikkoonstefoja? (Varmaan tyhmä kysymys...)Itse enemmän huolissani muista mekaanisista osista ja jarruista. Mulla on linjuri mutta jos koskee käsijarruun vähänkin jää jarrut päälle.

    3.09 välitys itellä. Ja suht harvat välitykset manuaalissakin. Ykkösellä noin 65km/ kakkosella 120kmh... Jos saa tän niin savuaa hyvin. Kolmosella vähän huonoa sit jo ehkä jaksaa mutta kolmosvaihde muutenkin herkkä hajoamaan ei siis polteta... 160kmh kolmosella ois nopeus.
     
    xarper tykkää tästä.
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Jarrut päällä kokoajan lämmittää kyllä ihan huolella = stefa rupee vuotamaan.

    Parina kesänä ku noita vaihteli aina keväällä ni rupes tympimään :poff:
     

Kerro tästä muillekin!