Neon...turhaanko hyljeksitty kapine ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Zejk1, 22.10.2019.

  1. 100speed

    100speed Gearhead

    Nyt kun Neon on täällä pop, niin laitoin tuonne markettiin mäntää ja venttiiliä tarjolle...
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jenkkien mielestä aspenkin on/oli jo ihan paskaa.
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Pyöreälamppuinen, 360 -koneella oleva SE -versio nahkasisustalla, 5-puolavanteilla ja tuff-ohjauspyörällä lienee ihan keräilykamaa jopa jenkkien mielestä, jos on hyvin säilynyt yksilö.
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    on juu, onhan zastava yugo ja ladakin siellä keräilykamaa, mutta eivät ymmärrä miksi hyvä dart piti vaihtaa huonoon aspeniin.
     
  6. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Minulla oli aikoinaan M-koppainen Dodge Diplomat jonka laitoin museorekisteriin. Oli todella kiva laite ajella, käytännössähän tuossa on sama alusta kuin Aspenissa. Kaikki autot/pyörät muuttuvat yhä haluttavimmiksi mitä vähemmän niitä on tarjolla ja aikaa kulunut riittävästi aikakautensa ikävistä kommenteista kyseistä laitetta kohtaan.
     
  7. grantorino

    grantorino Gearhead

    Ei voi yleistää. Arvostettu yhdysvaltalainen autolehti MotorTrend valitsi vuonna 1976 Aspenin vuoden auto tittelillä, mikä on yksi arvostetuimmista kunnianosoituksista autoteollisuudessa.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No nyt on mk1 neon hommattu :rotfl:

    Ihan hyvä se on ajaa, en nyt hirveetä eroa ajamaani mk2 keksi. Jos tuo kestäis kuukauden edes niin ois ok.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  9. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Näyttäytyykö maailma toisenlaisena mopar-miehen silmin?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onhan mulla jo jeepkin, mutta nyt oikeen chrysler. Tämä moparin kruununkivi
     
    Jussi289, Gary Grand ja sdfsd tykkäävät tästä.
  11. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    puskurit ei kestänyt sitä vuottakaan
     
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No ei ole
     
  13. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Powerstroke tykkää tästä.
  14. grantorino

    grantorino Gearhead

    Huonolla pidolla saa kaiken rikki, hyvissä käsissä kestää vuosikymmeniä.
    Eikä Dodge merkkisille ajoneuvoille tuota vuoden auto titteliä aikaisemmin ole myönnettykään, olivat ilmeisesti niin heikkolaatuista kuraa.
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Olet kyllä harvinaisen sitkeä, ja ilmeisesti Neonikin :D

    Jotain amerikankeskustelua lueskelin joskus missä monet sanoi ettei ole nähnyt 1st gen Neonia liikenteessä enää aikoihin, siitä minäkin päättelin että ovat jo hävinneet USAn katukuvasta... Ja varmaan on kato käynyt, oli ne siellä niin halpoja econoboxeja...
     
  16. Jep sitkeä on mun Neoni ollut, omistajasta niin varma, selkärangaton reumaatikko... :D

    Luonnollisesti poistuma ollut suuri, onhan Neon "Entry-level car" eli ei minkään arvoinen halpisauto, niinhän se täällä Suomessakin on käynyt että moni on paalattu kun ei niistä mitään saa ja varsinkin jos korjaamolla joutuu käyttämään niin korjaukset jää helposti tekemättä. Tee se itse-tyypeille oivallinen kuitenkin, tai kurjuuden maksimointiin? :D
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Täältä.löytyy neoniin ok talvirenkaat 175/jotain/14 ja 205/50/15 aluvanteilla ok kesärenkaat jos tuo ei kestä ehjänä sijaisauton aikaa :D
     
  18. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Itse pidän kyllä sisustasta :D

    Yleensä on mulla sisusta risanen ni ois siisti kerrankin :D:D:p

    ei oo vaa varuuksia nyt ostella
     
  19. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Neon bongattu taas. Viikon sisällä nähty 3 eri Neon yksilöä.
     
    Zejk1 tykkää tästä.
  20. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Eikös M.A. Numminenkin laulellut että "neonit maailmankartalle"....vai olikos se niin...
     
    Karpov tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!