-68 Satellite "taksikoppanen belvedere"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja xarper, 6.7.2019.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    aina voi siitä isosta laiskasta tehdä ränttätäntän, vielä isomman ja ahdetun...kuten mun veneessäkin...
     
    Muokattu: 21.8.2019
    palontie tykkää tästä.
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Että jokainen himmeli hyppisi edes hiukan viilatun jenkin rinnalle...parilla tutulla ollut muutama kuorma-auto cumminseilla joilla Cayenne turbotkin nöyrtyneet isosti...ja on "rahamiehiä" vituttanut takuulla ennemmän kuin yhtäkään mielikuvitus aspenistiasi...
    PS joskus paloiteltiin USAn päässä Police Special Aspen ja upotettiin palikat Vinyylikattoiseen SE limited mikälie vakiovessaan Suomessa 383 Magnumin kera ja leimaan... Puhui kyllä ja sai asianmukaista käskytystä omistajien toimesta.

    ...pikkulinnut laulo kun jannu oli kertonut että joku (ruosteinen) foxi potki ikävästi kaulaa...pikkulinnut opasti että sulla oli sangen reikäpäinen setämies onkimassa jonka siniseen krokotiiliin sorruit...
    *Vitut se mihinkään mun kirjassa mene...mutta kuulemma lentokentällä on joskus jtn nopeuksia mitattu... enemmän kuin tehtaan lupaamat aika lailla...

    suhteellista mikä on kallista mutta Procharger/Vortech kylkeen tasoittaa peliä kummasti...ja olis kyllä ratkiriemukasta.
     
    Muokattu: 22.8.2019
    Camino'79 tykkää tästä.
  3. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    No joo. Ironista, että mun käyttökinneri (Ram 2500 Cummins) lastutettu tosin taitaa olla ripein meijän perheen (vaimo ja ite) neljästä amerikanautoista.
     
    MadMike tykkää tästä.
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Selitäs toi uskottavasti jollekkin joka ei jenkissä ole istunutkaan...
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mun mielestä se ois vaan hienoa kun vanha iso edustuslintta suhisisi vain karkuun rahvaasta osamaksuhelvetissään.
     
    deeäxä, sleepercooler, palontie ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tässä vähän puollustusta jonneille miksi isolohko... jopa Muu kuin Chevy...

    "A torque-monster Chevrolet big-block with simple bolt-ons can make 550 lb-ft of torque with a yawn, and they do it with low-octane fuel! Now, that’s something an LS can’t do."
    https://www.hotrod.com/articles/big-block-chevy-buyers-guide/
     
  7. jariha

    jariha Double Gearhead

    sevyn isolohko ja voima on samassa lauseessa sanottuna ittensä huijjaamista...(se on myös jos vaihtaa fordin siihen sevyn tilalle) kyllä moparissa pitää pikkulohko tai slantti olla ja silti sevykuskit ihmettelee että mihin viduun se moppe meni:poff:

    jos asian haluaa tehä kunnolla ni sit isolohko mopar:odwink: mutta ei se pakko ooo ja varsinkaan millään ls:llä... no ehkä se nykyjään halavin on? mutta nostan silti herrasmiesmäisesti hattua ja sanon että onnea viritykseen:odwink: hyvä siitä tulee:odsmile:
     
    falcon1, mukko, Jooli ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Viimeyönä tuli käytettyä loota irti ja auki taas vaihteeks, jos toi lodjuki pelittäis nyt kunnolla pitemmänkin päälle, hävis kaikki "omituisuudet" mistä syyttelin tota TF3 kittiä, kun teki vaan ohjeen mukaan..

    Jos siellä sanotaan että kikkarin voi laittaa pohjaan "only trailered drag race" ni kannattais tuota varmaan uskoa :poff:

    Nyt on kd vivusto takas paikallaa ja uus kd panta ja kappas, ei arvo enää 3 päällä pykäliä päällekkäin pienellä kaasulla jne, voi kaupungissakin ajaa nyt kolmosella.

    Tulihan tota päälle 500km näköjään ajeltua tänään, ei ees huomannu.

    Jos seuraavaks pääsis vaikka ton akun siirtämisen kimppuun ehkä, joku päivä... Vähän nihkeesti ollu aikaa muuta tehä ku ajella tolla..
    Eipä se tartteis ku akulle kiinnikkeet konttiin ja piuhoihin kengät kiinni, se kun tuli jo vedeltyä kontista keulille valmiiks aikasemmin.
     
    Muokattu: 8.9.2019
    faffeli ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  9. max

    max Double Gearhead

    Joo joo.....
     
    MadMike tykkää tästä.
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^mitäpä sitä totuutta kiertelemään:rotfl:
     
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh onhan tota tullu lähinnä ajeltua ja rikottua paikkoja, korjailtu ei niinkään.

    Pari vk sit meni akselinylitykset taka-akselin ympäri rullalle ku oli täys poka päällä Kuopiossa ja hidastetöyssy vei voiton, oli kirjaimellisesti rusetilla vänkärin puoli taka-akselin ympärillä :rolleyes:
    Samalla aika mojova ruttu tankkiin suoraan anturin reiän kohille.
    Nyt sit putket loppuu akselin etteen mut saa ollakki niin, ei noihin enää jaksa panostaa ku joutuu ahtimen kaa tekemään uusiks kumminkii kaiken.

    Jottai pientä tullu askarreltua, iskarin yläpään kumeja vaihtelin etteen ku kolis ärsyttävästi sieltä ni huomasin samalla et vänkärinpuolen iskari aika hengetön ni ne hankinta listalle.
    Samalla käytin perän auki ja huomasin et olemattomat hitsaukset oli revenny irti ni siitä tuli pien klapi perään. Nyt sit ku miggi toimi täysillä virroillaki ni vetäsin vähän paremmin kamat kiinni ja takas nippuun ku kuosissahan tuo näytti olleen vaikka montakymmentätuhatta lie tullu jo ton kempin kaa kilometrejä.

    Kuva vanhoista hitseistä.
    [​IMG]

    Lauantaina tuli Kuopiossa käytyä harjottelee vähä sudittelua taas ni tulihan sieltä pari vikaa ulos samalla.
    Tulpanjohot suli ja polttoaineen saannissa vähän häikkää, oletettavasti ton rutun takia.
    [​IMG]

    19.10. Lahteen sudittelee seuraavaks sit, pientä askarreltavaa ennen sitä:
    - Uudet ristikot, takimmaisessa tuntu pien klapi jo
    - Uudet tulpat, tulpanjohot, jakajan kansi ja pyörijä
    - Bensavermeiden päivitys noille ahdin romuille valmiiks, samalla yrittäs vähä oikoo tankkia, jos varmasti riittää soppa sit Lahessa ettei lopu burnikset nolosti kesken hetkeks välissä aina
    - HV öljypumppu takasin, aika onnettomat oli öljynpaineet ku piirteli viivaa melkeen 2min yhtäsoittoo. Samalla kahtoo saisko öljypohjaa vähä laajennettua johoki suuntaa ni sais ees vähä tilavuutta lissee.
    - Öljyjäähy takasi kiinni kans
    - Flektille uus rele, välillä lakkaa pyörimästä mitä ei kyl normiajossa huomaa mut epäilys et lievä keittäminen kesken burniksen johtu siitä ettei se pyöriny
    - Toimiva lämpömittari :poff:

    Jos näillä eväillä selviäis kunnialla noista Lahden burniksista.

    Ja tottakai taas isoa kiitosta Vauhtiputkalle (www.vauhtiputka.fi) joka osallistuu yllä oleviin kuluihin taas ja sponssaa takarenkaat Lahden reissua varten, jos saatas vähän erikoisempaa rengastusta alle ;)
     
    Muokattu: 9.10.2019
    canadaman, jariha, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Nyt siellä ois tillaa sille ;)
    [​IMG]
     
    canadaman, Gary Grand, Jm-vallin ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Akku kontissa, auto ei palanu ja virtaki tuntuu kulkevan eli ainaski melkein onnistunut. Shifteriki pultattuna paikalleen ku sattu semmonen ylimääräne pyörimään nurkissa, tänää pitäs tullaki hirvee kasa sit aarteita Rockautolta ja vähän Uspartsiltaki, koko päivä pyhitetty omalle autolle.

    Jos tänään sais nuo huollut/korjaukset tehtyä ja ensviikolla miettis noita bensavehkeitä sit.

    - Sytkäosat
    - Ristikot
    - Öljypumppu
    - Shifterin vaijerin laitto
    - Lämpömittari
     
    Muokattu: 11.10.2019
    ImpJay, palontie, -kk- ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. canadaman

    canadaman 1st gear

    Nyt on mielenkiintone prokkis tääl! Kuvaa ja videoo ku alkaa tapahtuu. Iso peukku
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Shifterin sain asenneltua ja uuvet ristikot, lehtien riipukkeet sai uretaanipuslat kans, etupäät vielä vaihtamatta ku ei jaksana juosta kauppaan hakemaan puukkosahaan terää ennää.
    Uudet sytkäkamat paikallaa kans, hienonen ero noilla uusilla johoilla ja vanhoilla.
     
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Siirtelin varvikellon pois soittimen tieltä ja käänsin soittimen suoraan ni nyt näkeeki siitä jottai, vaikka navigoidessa eikä tarvii kuikuilla varvikellon takaa. Peruutuskameran ku jaksais vielä kytkee jossai välissä ni vois takalasinki tummennella hyvillä mielin.
    Vahvistimen laittelin konttiin kans ni sai takakajarit kuulumaan, RCAt ollu vedettynä jo pitkään edestä taakse, toisen puolen piuhat oli kajarille poikki jostai väliltä ni aattelin et laitan sen vahvistimen ni saapahan nekin kuulumaan nyt.

    [​IMG]
     
    LPV ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead


    ..ai tää onkin 69
     
    MJF tykkää tästä.
  18. Bukero

    Bukero Gearhead

    ...joo ei 68:sta olis tuohon ollutkaan:poff:
     
    Hai, palontie, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!