Chrysler Stratus osia -KOTTERO PAALATTU, jotain osia jemmassa-

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kuolinpesä, 2.11.2019.

  1. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Ilmoitusluontoisena asiana kerron seuraavaa:
    Vuosimallin 1999 Chrysler Stratus 2.5 V6 Autostick, väri: viininpunainen, lähtee paalaukseen pikapuoliin.
    Olen ottanut itselleni tarpeelliset osat irti, mutta paljon on vielä jäljellä.
    Mikäli joku kaipaa jotain nippeliä, kertokoon nyt tai vaietkoon iäksi...

    Jos irrottaa itse, ei maksa mitään. Muissa tapauksissa rahtikulut ja irroituksen hankaluudesta
    määriytyvä vaivanpalkka...

    Lisäys: Auto sijaitsee Ylistarossa.
     
    Muokattu: 2.11.2019
  2. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Missä päin nää oli? Mulle kelpais kaikki autostick osat jos on jäljellä?
     
  3. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    No niin, paikkakunta jäi pois vaikka piti kirjoittaa... :eek:
    Auto on Ylistarossa.
    Moottori ja laatikko on vielä autossa kiinni. Molemmat todettu toimivaksi ajossa...
    ECU on myyty jo aiemmin...
     
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Tarvisin mittariston, shifterin ja TCM boksin niin saisin avoStratukseen autostickin. Laitatko yv:llä puhelinnumeron niin voitais sopia. En saa nyt itse laitettua yv:tä kun tämä foorumi ei toimi enää kännykällä kunnolla.
     
  5. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Laitettu puhelinnumeroita pariin suuntaan...
    Ja OD on tosiaan kärsinyt ihme häiriöstä ainakin android laitteilla. Yläreunaan tulee sinistä taustaväriä, joten siellä oleviin valikoihin ei pääse. Kokeiltu eri selaimia puhelimessa ja tabletissa surkealla menestyksellä...
    Sikäli lohduttavaa että vika lienee koodissa eikä laitteessa.
     
  6. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Jarrunestesäiliön korkin tarvisi....laitatko nummeroa tai viestiä niin sovitaan tarkemmin
     
  7. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Numero lähetetty .
     
  8. T.Hell

    T.Hell Gearhead

    Hitto, luulin jo että tuo ongelma oli vain mulla. Itsellä tuohon on monesti auttanut se, että antaa sivun latautua kokonaan ennen kuin yhtään skrollaa alaspäin. Välillä sekään ei tunnu auttavan...
     
  9. sectoid

    sectoid Gearhead

    Onko auto jo tapettu? Vanteet sekä ajovaloumpiot voisin ottaa talteen.
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Mulla olis -97 avoratuksen (sebring) tehdasmanuaali. 60€.
    Jos joku tarvis....
     
  11. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Vanteet pidän itse. Jää vielä neljä raisua mihin ne sopii...
    Umpiot on kyllä aika paskat. Toisen "lasissa" on halkeama joka on korjattu lakalla. Heijastinpinnat alaosasta huonot. En suosittele, mutta tokihan ne saa...
     
  12. sectoid

    sectoid Gearhead

    Ok, eli ei kannata niitä umpioita ottaa. Sen akun edessä oleva sisälokasuojan palasen voisin ottaa jemmaan. Missä kunnossa konepelti, takaluukun kansi, sekä etulokasuojat ovat? Puhaltimen moottorille sekä sen etuvastukselle voisi olla niillekkin käyttöä.

    Moottori sekä vaihdelaatikko kiinnostaisivat myös, mutta niiden irrotus sekä hakeminen menee urheilun puolelle.

    Tulisin muuten itse katsomaan, mutta saattaa kestää liian kauan kunnes pääsen tulemaan. Joulukuussa olen mahdollisesti Pohjanmaan suunnalla liikenteessä.
     
    Muokattu: 15.11.2019
  13. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    https://drive.google.com/drive/folders/1mfbawNS0SdJ6_Qo6jybwL_2FPOAagEXe?usp=sharing

    Mikäli kuvalinkki toimii, niin tuosta näkee peltien kunnon viime talvena. Kottero pistettiin telakalle kuivaan varastoon hiukan kuvauksen jälkeen, joten kunto on tuskin muuttunut.
    Tuostapa näkee ne umpiotkin. Ehkä niistä saa todellista paremman päivänvalossa ja autonvalot päällä...:(

    Autostahan on nyttemmin riivitty osia joten konehuone ja komentosilta on aika rujossa kunnossa...
     
  14. sectoid

    sectoid Gearhead

    Kuvien perusteella auto näyttää suhteellisen siistiltä. Eniten minua kiinnostaa se sisälokasuoja/akkukotelon kansi.

    Aivan uteliaisuudesta kyselen, että miksi Stratus on menossa purkuun? Jokin fataali vika?
     
  15. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Ostin tuon alunperinkin varaosiksi. Edellinen omistaja ei saanut käyntiin... Korjasin pikku sähkövian ja ajoin leiman loppuun.
    Kottero on päällepäin hyvän näköinen, mutta pohja on mätä ja kynnykset korjattu ihan päin huonosti. Sain kuitenkin priimat renkaat ja hienot alkuperäisvanteet ym osia itselleni ja on tuosta myytykin osia yli hankintahinnan.
    Siispä pois nurkista...
     
  16. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Kävin riipomassa Raisusta osia, ja otin sen akkukotelo/sisälokaripalan jemmaan.
    Lisäsin linkin taakse lähikuvia umpioista. Onhan ne paremmat kuin vastaavat huonommat, mutta ei silti kärrynpyörän heiton arvoiset...
     
  17. sectoid

    sectoid Gearhead

    Olen menossa jossain vaiheessa Jalasjärven suuntaan. Tulee vähän ylimääräistä lenkkiä, mutta yritän päästä hakemaan.
     
  18. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Paljon romustaja maksaa raadosta vai saako ilman viedä laanille?
     
  19. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Tässä tapauksessa harjoitamme vaihdannaistaloutta. Suoritamme autonsiirtoja sinnetänne ja palkkioksi hän saa sitä ja tätä... raha ei vaihda omistajaa

    Jalasjärveltä on oikeastaan sama haluatko hakea osat Ylistarosta vai Laihialta... Ilmoita kumpi olisi vähemmän kivulias paikka sitten kun on tilanne päällä. Akkusuoja on jemmassa ja voit tsekata ne umpiot samalla.
     
  20. sectoid

    sectoid Gearhead

    Näillä näkymin ajan Jalasjärvelle 7.12, tai vaihtoehtoisesti 14.12. Molemmat lauantaipäiviä. Pyrin olemaan liikenteessä mahdollisimman aikaisin. Täältä on Jalasjärvelle noin 250km.
     

Kerro tästä muillekin!