Hyvä otsalamppu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Pertti K, 1.8.2007.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onneksi luurissa virtaa riittää niin aika kuluu rattoisasti ODlla. Sitten kun loppuu niin alat huutamaan apua, jos vaikka joku kuulisi.
     
    miguelo, ramman, f34 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. f34

    f34 Double Gearhead

    Juu, ei passaa kuluttaa luurin akkua avun soittamiseen, kun se lyhentää tätä surffailuaikaa OD:lla.
     
    Poke, Karpov ja Pertti K tykkäävät tästä.
  3. urho3

    urho3 Gearhead

    Töihin ostin wurthilta suprabeam ladattavan joku v2 malli. Ihan ok kampe.
     
  4. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

    Meidän perheessä on käytössä Skilhunt HO3 ja Nitecore HC30 otsalamppuja. Mielestäni riittävän hyviä.
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    kaikki jotka mut tallilta tietää, tietää että aina on päävalo päässä, led lenserin 14r, ohan se laite vaikka iso onkin? toisena ledlenserin joku pikkanen 4r... ihan kauheeta paskaa verrokkina tuo teholamppu... muista merkeistä en vielä tiiä?
     
    xarper tykkää tästä.
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ostin vahingossa melko tehokkaan taskulampun.
    Kuvassa näytti pieneltä. Toki tämä valaisee melko pitkälle...
    Pilviverho näköjään kilometrin korkeudessa?
    [​IMG][​IMG]
     
    Dataviilaaja, juko7, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tekeekö tolla mitään jos kädessä pitää ja lähialueille zoomaa? Vai kirkas pallo
     
  8. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tuossa on neljä tehovaihtoehtoa. Näyttää leveälle myös lähimaastoon. On vaan hiton painava.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko kahvaa?
     
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    ei, mutta ranne/olkahihnan saa asennettua
     
  11. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

  12. valpas

    valpas Gearhead

    Tuo on totta, mutta minä oon pärjänny semmosilla, joissa on niskassa se aku, tai paristopaketti, ja yhdellä suht tehokkaalla ledillä, joka on zoomattava. Olen ostellu niitä aina tarjouksista niin, että niitä on vähän joka puolella. Hinnat on olleet noin 15 euron nurkilla. Työskennellessä mulla on yleensä talvilippis päässä, josta on lippa leikattu pois. Lippa häirisee otsalampun käyttöö.
     
  13. pulttirengas

    pulttirengas 3rd gear

    Mulla on Fenix hm51r otsalamppu ja se on autohommissa 5/5. Lippis, otsalamppu, peltorit ja suojalasit päässä monta tuntia päivässä niin ei paina mikään ärsyttävästi. Hinta oli 59€ ja pullakahvit. Microusb akkuja kannattaa olla kaksi että voi vaihtaa lennosta.
     

Kerro tästä muillekin!