rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onko jenkeissä markkinoilla diesel rysyä?Jos ei,niin johtuisko siitä.
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Oliko se mersun moottori? Ja onko samat osat? Jos vaikka kattois mersun otsikon alta?
     
    palontie tykkää tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Ja eikö rokissa voi hakea myös osanumerolla
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Näin minä olen olettanu.
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ehkä se sopii parhaiten niin ei nouse verenpaine kun asentaa= sydänystävällinen tuote.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Niinhän tuo näyttää sanovan nyt. Liekö muuttunut tai sitten oon nähnyt unta että se liittyisi jotenkin noihin reklamaatioihin(kin).
     
  7. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Varaosanumerolla voi ja kannattaa hakea. Löytyy osia joita ei löydy esim auton merkillä ja mallilla.
     
    dart -66 tykkää tästä.
  8. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Kohta taas viikko mennyt lisää ja vaan ei saada pakettia lähtemään. Sähköpostiin vastaaminen kestää kyllä heillä liian kauan. Sain viime viikon lopulla viestin että asia ok he nyt vihdoin ymmärtää toiveeni ja se yhden paketin rahti on 76 taalaa ja että minun pitää ottaa heihin yhteyttä jotta saadaan maksu suoritettua :confused:

    Vastasin että 3 viikkoa ja ainakin 20 postia lähettänyt että miten minun pitää heihin oikein ottaa yhteyttä. Sain vastauksen että pitää soittaa ja kerto visan numero. He eivät siis voineet käyttää korttiani minkä olin laittanut toiseen tilaukseen missä oli muutama "ylimääräinen" osa ja se nosti rahtia yli 100 taalaa. He eivät myöskään voineet ottaa niitä ylimääräisiä osia pois tilauksesta ja laittaa sen toisen tilauksen jossa on samat osat niin se rahdin hintaa tälle toiselle.

    No tein vielä yhden tilauksen missä on ne osat jonka rahdin hinta oli 76 taalaa ja sain nyt tänään vkl jälkeen rahdin hinnan joka oli 202 taalaa :D

    Voi vittu mikä mesta toi on. Kivikautinen järjestelmä mikä on todella vaikea käyttää. Omia tilauksia ei voi muuttaa heidän sivuillaan vaikka on kirjautunut sisään. Miten helvetissä toi kauppa on pystyssä!!

    Täytyy nyt sitten vissiin soittaa sinne että saisin vihdoin ja viimein sen tilauksen lähtemään. On kyllä paska kauppa vaikka heillä onkin tavaraa kanttiautoon mitä ei muilta saa. Tai siis paska palvelua ja järjestelmät. Kivijalka varmaa toimii hyvin.
     
  9. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Siinä on se ongelma kun heidän rahtien hinnat on ihan mitä sattuu. Toinen ongelma on se että menin alunperin kyselemään rahdin hintaa suomeen. He ei pysty sitä tekemään ilman että tekevät tilauksen. Tilaus nro. 1 ihan väärät osat. Tilaus nro 2 oli ihan ok ja rahti 76 taalaa. Tilaus nro 3 No menin sen sitten tekemään verkkokaupan kautta ja lisäsin sill platesit jolloin rahti nousi 100 taalaa. Ajattelin että A ja B pilarien ja kattolistojen kanssa rahti ei voi noista kun kympin pari noilla lisäyksillä. Sanoin että en maksa 180 taalaa rahdista että otan sen tilauksen nro 2. He pyysivät ottamaan yhteyttä jotta saavat maksun. No ihan itsekseni sitten ajattelin että teen verkkokaupassa uuden tilauksen jossa on tilauksen 2 osat. Tämä siis perjantaina. No tänään tuli vastaus että rahti 202 taalaa kun samat osat tilauksessa nro 2se oli 76 taalaa. Melkoista arpapeliä sanon minä. Noita tilauksia kun edes pystyisi verkossa muuttaa mutta kun ei niin ei eli nyt pitää soittaa heille koska tilauksessa nro 2 on "järkevä" rahdin hinta koska en pysty visaa lisäämään tilaukselle netin kautta. Vaikeaa sanon minä. Mokasin siinä kun en tehnyt ihan alun alkaen netin kautta tilausta ja saanut sitä rahtia sillä tavalla vaan ajattelin että he osaisivat sanoa rahdille hinnan ja olisin tehnyt tilauksen sillä rahdin hinnalla. Paypal on aika helppo käyttää verkkokaupoissa mutta sellaista heillä ei ole ja tosiaan tilaukselle ei voi tehdä muutoksia oman tilinsä kautta.
     
    Pertti K ja 1purehell tykkäävät tästä.
  10. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Nyt taidettiin vihdoin päästä kaupoille, mutta wtf?

    "As part of our fraud prevention policy, I am required to verify the billing address. Our system doesn’t verify the billing address on cards outside of the continental U.S.

    There are a few options available to verify identity:
    • Please send a copy of your monthly statement showing your billing address your name and last 4 digits of your credit card number AND A copy of your photo ID.
    Or
    • A copy of your credit card showing only the name and last 4 digits and a copy of your photo ID.
    Or
    • We can also email you information on paying by wire transfer.
    • Regrettably we do not accept PayPal.
    Once we receive this information we will be able to release your order.
    I can only hold this order until 11-27-19.
     
  11. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Squarebodyyn saa mukavasti osaa Ebaysta. Ainakin 2 v sitten kun Blazeria rakentelin.
    Tiivistettä, ikkunalistaa, mattosarjaa, oviverhousta jne.
    Hinnat rahteineen hyvinkin kilpailukykyiset (paitsi mattosarjalla, kun tuli lentorahtina ruumisarkun kokoisessa laatikossa).
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kysy voisko faksata luottokorttitiedot.
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mun mielestäni sivut ovat erittäin selkeät esim. vrt. summit racing mutta varastoperseily on vammasta. Miksi ihmeessä ei voi numeroida jokaista varastoaan ja esittää ne numerot niissä varaosissa jotta voisi katsoa mitä osia laittaa ostoskoriin. Nythän ne täytyy laittaa ostoskoriin, katsoa paljonko rahti nousi, koittaa poistaa kaikki muu josko rahti laskisi yms. sählätä. Välillä jonkun 2 euron pikkuosan poisto laskee rahtia kympeillä vaikka ennen kun lisäsi jotain muuta tuli mukamas samasta varastosta mitä kaikki muutkin...
     
  14. Taneli

    Taneli 3rd gear

    Näköjään vaikka kuin tilaa rokkiautosta osan origin silti china sama kuin olis ite wishistä tilannu ja varmaan halvemmalla.. Tilasin ohjaus akselin rattiputken ja hammastangon väliin 300c:hen. Kai sen kiinni uskaltaa silti laittaa vaikka made in china?? Äkkiä kyllä tuli osa vkossa.
     
  15. -tl-

    -tl- Gearhead

  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo ei usa mikään tae laadulle ole kuten olen aiemminkin sanonut. Kiinalaiset quick steeerin rt päät ne vaan porskuttaa
     
  18. -tl-

    -tl- Gearhead

    Oliko tämä Kiinalainen vai Usalainen moog?
     
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Nyt en osaa sanoa, yksi kalleimpia (jos ei kallein, en muista) vaihtoehtoja oli Rokkiautossa. 3 v ja 40 kml takuu myös jolla näköjään voi pyyhkiä persausta, johonkin sen selostinkin, olikohan aiemmin tässä ketjussa.
     
  20. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Öö,tuota,eikös mersun osat kannata tilata noin yleisesti ottaen Saksasta?:rolleyes:
     

Kerro tästä muillekin!