Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Kaikki hihnapyörät linjassa, ja oikea kireys? Laturi puskee enempi valot päällä, ja näin ollen pistää myös enempi vastaan. Apuvirtaa antamalla luulis luistavan jo kunnolla.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Laturin hihnapyörän vaihto saattaa auttaa. Kulunut U-muotoon, kun pitäs olla V.
     
    wilburi, Gary Grand ja caprice305 tykkäävät tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  4. Catrik

    Catrik 3rd gear

  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    tukkijulli tykkää tästä.
  6. jake81

    jake81 Gearhead

    Yks syy miks tota päivitystä oon harkinnut on se takajarrujen rykiminen, viimeks kun on oma ollit ajossa niin oli varsin ärsyttävää.
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mulla ois 14-bolt Full-Floater perään levyjarrupaketti makaamassa teltassa asennusta odottamassa jo kuudetta vuotta.. Ei ole kyllä nyt akseliakaan mihin tuo kävis.
    Navat, levyt, spindlet.. Satulatkin taitaa olla, mutta ovat ilman käkkäriä-mallit.

    Noilla spindleillä on laitettu Caddyn käsijarrullisiakin satuloita.

    Meinaatko rykimisellä, lukkoon napsahtamista kosteilla keleillä?
    Mulla riitti sen korjaamiseksi perusteellinen jarrukalujen putsaus ja kenkien säätö niin lähelle rumpuja kuin pystyi..o_O
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, pelkkä huolellinen jarrupölyn poisto yleensä riittää. Kun renkaanvaihdossa ottaa rummun irti ja kolauttaa puhtaaksi, niin oiretta ei juuri ole.
     
    palontie, jake81, tukkijulli ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. jake81

    jake81 Gearhead

    Just sitä tarkotin, oma surku teki sitä kelistä riippumatta aina alkuun kun lähti liikkeelle eikä sitä putsaus hommaa ehtinyt tekemään kun levis voimansiirtopuoli 3kertaa.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    J apaljon auttaa kun ajaa pikkasen matkaa kässäri päällä.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kumman mallinen jarrusysteemi noissa rykivissä ja ongelmallisissa on?

    Jo unohdin mutta syksyllä niitä jarruja ihmeteltiin. Oli vaan kahta eri mallia rummuissa.
     
  12. i-p

    i-p 2nd gear

    Kylläpä taas hymyilytti, voimieni tunnossa kaivoin suburin esiin lumien alta, puuhasin kesäisen vikalistan hommat kuntoon ja ajelin konttorille. Noh ei sieltä muuten uusia vikoja löytynyt, ainoastaan yksi lehti poikki jousipakasta ja savuarvot oli useamman polkaisun yli yhdeksän, katsuri puhdisteli testerin ja puhalsi vedet testerin letkusta niin kummasti tipahti arvot 1.35.

    Katsotaan kestääkö konttorille asti migillä kasaan turattu lehtijousi.:rotfl::lol:
     
    Gary Grand, Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Muistaakseni mulla on se missä rumpu jää vaan navan ja vanteen väliin.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko tankoja kenkien välissä yksi vai kaksi?
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla ainakin on erilainen ku sulla. Ja nää kyl nappailee, jos ei pidä puhtaana.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo kun mää olen kans putsannut vaan renkaanvaihdon yhteydessä eli kevät ja loppusyksy, käytän seisontajarrua sillon tällön. Ikinä ei oo ongelmia ollut ja joku 50-60k ajeltu. Paitsi nyt leimalle se rullan säädön löystyminen ja käkkärin tehon häviäminen.
     
  17. jake81

    jake81 Gearhead

    En tiedä kun se purku ja putsaus jäi tekniikan leviämisen takia. :D
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  18. i-p

    i-p 2nd gear

    Nyt on suburi leimassa, onpa mukava ajella pitkästä aikaa. Täytyy vielä vaihdella termarit ja katsoa meneekö kennon pesu hommiksi jos sais haalean sijasta kuumaa kabiiniin.

    Missä kohdin teillä pyörii lämpömittari? Tuossa 40 ja 100 välillä paksulla viivalla pysyy, tai no viisarin leveyden yli. Saisi varmaan käydä lämpösempänäkin.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Aika lähellä 95:ttä pyörii termarin vaihdon jälkeen,Rockautosta Acdelcon ostin,pitäis itsekkiin huudella järjestelmä jos vähän enempi puhkuis lämpöä,edelliset Subet on olleet lämpöisempiä.
     
  20. i-p

    i-p 2nd gear

    Jännä juttu, 60km ajoin töistä kotiin niin lehmän hönkyä puhalsi. Auto seiso tunnin ja 20km kauppa matkan sai ajaa paitasillaan. Liekkö joku jumiva vesiventtiili.
     

Kerro tästä muillekin!