Mallin tunnistus tehtävä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja viikinki75, 21.12.2019.

  1. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Sunbeam
     
  2. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Ei ole Sunbeam.
     
  3. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Jotenkin tulee datsun ja y-sarja 120-140 keulan sivuprofiilista mieleen mutta perästä ihan tunnistamaton minulle.
     
  4. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Tää voikin olla hieman haastava, vihjeeksi että maantieteellisesti musta pässi on lähempänä kuin OrsOn. Ellei kukaan tunnista niin laitan illalla vastauksen ettei jää roikkumaan.
     
  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Hyundai
     
    Pande_K tykkää tästä.
  6. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Joku poni? Tai joku. Joskus kattelin niitä. Ku ei oo missään näkyny. Mut siistin mallisia
     
    Pande_K tykkää tästä.
  7. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    No sehän nopsaan löytyi kuitenkin. :odsmile: Ekan sukupolven Hyundai Pony tosiaan. Kun ei ollut kilpiä niin mysteeriksi jäi miten tuo oli espoolaisen kerrostalopihan laitamille joutunut, onko jäänyt turistilta vai tullut muuttotavarana tänne.

    Tuossa vielä toinen kuva.

    [​IMG]
     
    Gary Grand ja 0rs0n tykkäävät tästä.
  8. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Hyundai Pony 12.1975–12.1982. Saatana ku samaan aikaan painoin ku kysyjä.
     
    Pande_K tykkää tästä.
  9. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    OrsOn sen vastauksen sanoi aiemmin. Arvasin että jos aiemmin maantieteellisesti olin lähempänä datsunilla ni todennäköisyys korealaisiin olis nyt suurin. Tuurilla niitä valtamerilaivojakin ohjataan eikä taidolla.
     
  10. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Entä tunnetaanko tämä? Turun Kesä-Heikki -tapahtumassa kuvattu myöskin parikymmentä vuotta sitten.

    [​IMG]
     
  11. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    opel gt
     
  12. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Kuvassa oleva auto on Sisu SL, ilmeisesti Autokoulu Auliksen
     
    Pande_K tykkää tästä.
  13. koivuhalko3

    koivuhalko3 3rd gear

    Ford osi tm 20
     
    Pande_K tykkää tästä.
  14. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Taas myöhästyin, tosin olisin sanonu että ford tai opel jonkun pienvalmistajan muokkaamana kun oon joskus nähny mutta ei muista enempää. Saako volvo 164 lisä pojoja?
     
  15. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Kyllä vaan eli metri-Voorti valepuvussa. Taitaa mallinimi tarkalleen olla OSI 20m TS.
     
  16. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Tottakai saa nipun pisteitä kun tunnistit isosta mallimerkinnästä että se on 164 eikä 144. :)
     
  17. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Kun etu ja takapuskurit kunnossa niin reikä helmassakaan ei haittaa.....
     
    mikaa7146, Jussi289, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Muokattu: 22.12.2019
    malvasto tykkää tästä.
  19. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Mulla on ollut 2kpl ht corollia liikenteessä. Tämä kyseinen on vieläkin tallessa mun veljellä ja voi hyvin:D
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  20. malvasto

    malvasto 3rd gear

    https://photos.app.goo.gl/XVCWACbiEnEu1KRt5
    Jatketaan tällaisella kaksi pyöräisellä . Eli vanha lasten mopo, 16" renkaat , tomos automaatti moottori, istuma korkeus n.65cm. nyt en siis itsekään tiedä mikä tämä on merkiltään ja malliltaan vaikka tämän omistankino_O
     

Kerro tästä muillekin!