Migin osto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja cuda69, 28.11.2015.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

  2. palontie

    palontie Double Gearhead

  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Itse 2014 vertasin Kemppi EVO 200 ja ESAB 200:sta ei juurikaan mitään eroa. Ostin sitten Kempin tukeakseni suomalaista tuotetta ja muutenkin Lahdessa on joku korjauspiste, jos joku hajoaa ja haluaa korjauttaa.

    Näköjään tällä hetkellä ESAB on kyllä noin 100€ halvempi kuin Kemppi.

    Stronglinesta en tiedä muuta kuin, että paineilmakompressoreina toi merkki on aika hyvä hintalaadultaan.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo Stronglinen 100itranen kompura mulla on ollut ainakin 5vuotta ja tyytyväinen siihen oon ollut.
     
  5. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Mulla on Esab C200i ja olen tyytyväinen koneeseen, mutta en ole kyllä mikään hitsari.
    Koneessa on löytyy myös manuaali asetukset jos haluaa ite säätää.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ootko Kaasulla vai täytelangalla hitsaillut sillä?
     
  7. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Mison 18 kaasulla pelkästään, täytelangalla en ole kokeillut.
    Lankana mulla 0,6
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

  9. urho3

    urho3 Gearhead

  10. Vermilion

    Vermilion Gearhead

  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Saan sen vähän päälle 800e
     
    Rotten tykkää tästä.
  12. f34

    f34 Double Gearhead

    Uudenko?, hyvään hintaan saisit.
     
    Muokattu: 30.12.2019
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onko Rotteni tollaisella hitsaillut?
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tosin voi olla että tyydyn 160i malliin,se uskoakseni riittää mun käyttöön ihan hyvin,eli johonkin 5mm vahvuisiin ainevahvuuksiin.
     
  15. Rotten

    Rotten Gearhead

    En, tykkäsin hinnasta!
    Veikkaan et toimiva peli, mie nuukana ostin sen telwinin,500€tjsp.
     
  16. f34

    f34 Double Gearhead

    Itse ostaisin isomman, kun noin edullisesti saisi. Ei tarvitse katua ja jos joskus tarttee myydä, niin varmasti saa omansa pois.
     
    VilleTre ja urho3 tykkäävät tästä.
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin..
     
  18. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jos oisin aikoinaan älynnyt, oisin ehkä katsellut tätä
    https://www.expondo.fi/welbach-yhdistelmaehitsauskone-digitaalinen-tig-mig-mag-mma-200-a-10020229
    Esabin rebeliä katselin sillä silmällä, mut 2k ois menny yli pulloineen tiggileggeineen, ym

    Parista paikkaa + täältä, kehua tullut, welbahcista, mie sen acdc tiggi puikko koneen ostin!
    Oliko joku 170-180 minarmiggi, töissä, hyvin toimi kyllä, veikkaan et esabilla osanneet tehdä ihan yhtä hyvää?!

    Telwinillä kerennyt hyvin vähän kokeilla, ydinjätteellä, vaik pullo umpilanka letkut kaikki löytyy, nii niitä en kerenny kokeilla! :oops:
    Suzukin pohjaa, tukivartta, pakoputkee testailin, pakon edestä, niissä asiansa ajoi!
    Tewlwinin olikohan 145?? Puikkokone, hitsaa kyllä, kun puikon saa syttyy! Kaapelit saatanasta ja liian lyhyet!
     
  19. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Varmaan Italiassa tehty kone eli aika pitkälle sama kuin se muka kotimainen sininen kone.
    Kunhan poltin on vaan euroliittimellä.
    Ainut "vika" on jossain näissä ikh koneissa et varaosien saanti loppuu aika nopeastikin vaikka vastaavia koneita on vielä myynnissäkin.
     
  20. Rotten

    Rotten Gearhead

    Äkkiseltään rajoittuu esabin 160
    Pullo / konekärrit yleensä poikeuksetta myydään erikseen.
    Edit, eiku eihäntuossa ollut omia säätöjä mahdollisuus tehdä!:oops:
    Ja 10v toimintaa kukaan ei voi luvata, mut 3v takuullaa erottuu ne maanantai kappaleet! Ilmeisesti pullot letkut liittimineen löytyy jo?!

    Tai käytettyä, mut ne on sit ihan herran hallussa, toimiiko vuoden vai 10??
     
    Muokattu: 2.1.2020

Kerro tästä muillekin!