Od boikottiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Camino'79, 8.1.2020.

?

Boikottiin vai ei?

  1. Kyllä

    54,5%
  2. Ei

    45,5%
  1. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Ilmiliekkiannoin
     
    Poke, belair1965, Marklin ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    No vuan haistakkee fokusmediat pitkä vittu. Morjens vaan.
     
    Suburi95, Poke, Rex King ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Joku muokattu tanko.
     
    Jussi289, isalmela ja rb tykkäävät tästä.
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Koitin kattella koska olisin kirjoittanut ekan kommenttini "asia" ketjuun mutta ei niitä enää löydy? Viimeinen taitaa näillä näkymillä olla tänään klo 10:53 . Jos kellari katoaa pysyvästi niin voisiko allapito olla ystävällinen ja poistaa kaikki muutkin mun kommentit täältä pysyvästi. Mutta jotain positiivista, nykyinen akkakin on kestäny mua kauemmin kuin mitä OD jäseniään:argue: .
     
    päivystäjä, Poke, Nikuzai ja 9 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Overdrive
     
    Poke, Rotten ja 1purehell tykkäävät tästä.
  6. cdi

    cdi Double Gearhead


    Saako arvella ääneen: No kiitos! Levytilasta taitaa olla puutetta , ja olen huomannut että kuvat vie omaltakin koneelta tajuttomasti tilaa........se että on käyty henkilöidenkin päälle on varman seurausta valituksista toiset pukarit pannattu mutta vastapuolia ei...mistähän johtuis?
    Tää kaikki on arvailua ...........samalla lailla toimisin levytilan täyttymisen suhteen......henkilöiden poistossa pitäis kyllä olla tasapuolisempi.

    Mut ei mitään mersufoorumilla oli aikoinaan tiukka moredointi ja siitä repesi mese.fi jolla ei niin tiukkaa ollut.........jos ei lasketa pientä kähinää joka toinen vuosi ..mitään pannia en muista ketään saaneen...........se vain on niin kun oikeassakin elämässä kaikkien kanssa henkilökemia ei passaa.......ja se korostuu foorumielämässä. Siirryn tällä tietoa Mese.fi palstalle. Siellä ei se merkkiuskollisuus ole minua ainakaan häirinnyt,eikä muita merkkejä kriminalisoitu. Toki mielenkiinnosta seuraan kuinka tää keissi loppuu........vai loppuuko?
     
    Muokattu: 9.1.2020
    rb tykkää tästä.
  7. 1320

    1320 Gearhead

    Koska yleistä keskustelua osasto ei ollut mun suurin mielenkiinto OD:n selailussa, niin en mä ajatellut ovet paukkuen lähteä poiskaan. Mutta koska foorumi saattaa hiipua aika rajusti tän pelleilyn takia, niin....

    ...Tässä vois olla vahva vaihtoehto.

    CruisingNight foorumi on ihan hyvä, sitä on tullut lueskeltua (en oo kirjautunut ainakaan vielä), mutta sekin on valitettavasti kovin hiljainen.

    No, saa nyt nähdä kuin käy, mut veispuukkiin en mene.:odcool:
     
    viikinki75, Buick225, sleepercooler ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Söin tänään mikroaaltouunissa lämmitettyjä eilisiä Oolannin sodan ranskanperunoita ja Kivisten & Sorasten lihapullia.
     
    Poke, chevytb02 ja Rotten tykkäävät tästä.
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    No mitäs täällä nyt on touhuttu..? Onko Markkanen lukenut mun kommentin viimeisimmästä kasimakasiinista ja pahoittanut mielensä? o_O

    Joten pahoittelen jos olen syyllinen asiaan. :rotfl:
     
    Jussi289, Mudracer ja Rex King tykkäävät tästä.
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Minä taas luin äänikirjan "Usko minua". 3/5
     
    Rex King tykkää tästä.
  11. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

     
    mikaa7146, Rotten ja Rex King tykkäävät tästä.
  12. Rex King

    Rex King 2nd gear

    Offtopic alkaa: Ottoisäni bannattiin Volvo-foorumilta, mutta Mersufoorumilla hänen paitansa nostettiin kattoon.
     
    Gary Grand, Mokaman, Kartsu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kehui Mersuja ja haukkui Volvoja molemmissa? Hieno mies!
     
    viikinki75, Gary Grand, Inlinee ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. cdi

    cdi Double Gearhead

    No mersufoorumin vetäjä on senjälkeen vaihtunut ,kun mese erkautui ,nykyään on jopa yhteistyötä jos foorumi kaatuu niin toiselta saa käydä lukemassa mikä tilanne on.
     
    Rex King tykkää tästä.
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mullekin saa soittaa/viestittää jos jututtaa nolla 4 nolla viis 78 3632. Pertti "K"
     
    Rex King tykkää tästä.
  16. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    On muuten aika ihme jos tämä topikki jatkuu pitkään... :D
     
    Gary Grand, Jussi289, xarper ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. Rotten

    Rotten Gearhead

    Vuoden päästä loppiaisen jälkeen poistuu! :rotfl:
     
    mikaa7146, Gary Grand, Jussi289 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Ahven pakoputkeen :rolleyes:
     
    mikaa7146, Gary Grand, Mokaman ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    tänään tallilla: laskin pikkuakkordista jäähynesteet, aloitin purkamaan jakopäätä mutta ei ollutkaan sopivaa työkalua koneenpitelyyn paikallaan kun saaha alahihnapyörää irtoamaan? kasasin ropposen ja siirsin takasin pihalle... jos huomenna jatkais?
     
    deeäxä, StoneSour09400, Nikuzai ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Just ruokkiksella kaupasta haetun grillibroiskun puolikkaan nokan molan kera, röyyyhh
     
    Pertti K ja Rotten tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!