Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itse rälläsin tollasella Micralla useamman vuoden, ainut vika, jos +-0 kelissä oli liian pitkään lohkon perässä ei lähtenyt käyntiin. Muuten toimi kuin junan vessa lyhyessä kaupunki ajossa.
     
  2. karra

    karra Double Gearhead

    Ohan ne. Omalla tullut nyt vähemmin ajettua kun sain isältä ennakkoperinnäksi 59 tkm ajetun 2004 C180:n. Siihen on varaa ostaa bensaa Suomesta, eli sillä oon ajellu - jos tuota lunta ois enämpi niin c menisi vanhempien talliin uinumaan mutta nyt se on ollu tuossa pihalla lähtövalmiina. C vie kaupungissa 9 l sadalla ja G puolestaan 26 l sadalla, helppo valinta.

    Kesäksi luovun minäkin blingistä kun ostin OE vanteet kesiksille, 19" AMGt lähti myyntiin.
     
    hartsa69 ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Lemmu ja leivonharri tykkäävät tästä.
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  5. malvasto

    malvasto 3rd gear

    esmi ja Peeaa tykkäävät tästä.
  6. malvasto

    malvasto 3rd gear

    esmi ja Peeaa tykkäävät tästä.
  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/11063921

    tälläisiä oon vähän aina ihmetellyt.. ostetaan suomessa hyvin erikoiseksi laskettava uusi lava-auto. ajetaan sillä kuitenkin ihan kunnolla (2otkm) ja sitten kuitenkin myydään se alle vuoden vanhana pois. ostaa siis jo eräänlaisen harrasteautoksi laskettavan auton (eihän tuota avolava työkäyttöön kai täällä kukaan oikeasti osta?) ja myy sen samantien pois.

    pikkasen vielä on hintaakin uutena tollasella (käytettynäkin hinta hirvittää) niin luulisi hieman normi uudenauton ostajaa enemmän tutkivan asiaa ja autoa ennenkuin sen ostaa.

    tosin.. en oo ymmärtänyt myöskään muita jokka ostaa uuden auton ja myy sen samana tai seuraavana vuonna jo pois. eikö se ollutkaan kiva? kannattaisko vähän miettiä paremmin millasen ostaa?
     
  8. Larry

    Larry Double Gearhead

    Peeaa tykkää tästä.
  9. auburn

    auburn Gearhead

    malvasto tykkää tästä.
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  11. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Itse taasen ihmettelen etta minka takia taytyy pitaa yhta ja samaa vuositolkulla. Elamassa ei ehdi kaikilla haluamillaan ajaa(saatika omistaa), mutta aina voi yrittaa parhaansa. :D Itse olen ostanut ja myynyt useita jopa muutaman kuukauden jalkeen, en laske minkaanlaista arvoa pitkalle omistusajalle. Mulla on myos useita asiakkaita jotka saattaa ostaa 4-5 autoa vuodessa(ei jobbareita), vaihtelu virkistaa. Linkittamassasi auton tapauksessa ihmettelysi on taysin turha, silla sita kauppaa autoliike, eli "mika jarki...?" Liike ei kannata jos ei mitaan myy.
     
    isalmela tykkää tästä.
  12. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Mistä päättelet että tuo 20tkm on ajettu Suomessa? Oma arvaukseni on että tuo auto on tuotu Jenkeistä käytettynä myyntiin Suomeen. Ei siis ole vielä ollut edes Suomen kilvissä. Voin myös olla väärässä.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  13. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Kylla vain. Muu kuin valmistaja, tai heidan edustaja ei saa uutta autoa laivattua pelkalla MSO:lla, ja oletan ettei tuo pulju ole Chevyn virallinen maahantuoja. Autosta tulee ns. kaytetty kun se ensimmaisen kerran rekisteroidaan, eli uudenkin saa, mutta hinta nousee roimasti koska normaalit sales taxit jne. taytyy maksaa saadakseen sen titlen, mika siita teoriassa tekee kaytetyn ja mahdollistaa maastaviennin. Kyseisesta kaytannosta saamme kiittaa Amerikkalaisia autonvalmistajia.
     
  14. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Juuri samoin itsekin ajattelin. Ja jenkeissähän noi on kuitenki paljon edukkaampia, ja jos vielä sattuu olemaan vesivahinkoauto, niin vieläkin halvempi...;)
     
  15. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Noissa se on onneksi helppo selvittaa vaikka carfaxilla. Mun mielesta toi on Suomi hinnaksi jopa yllattavan halpa, ei noi ihan ilmaisia ole taallakaan, varsinkaan dieselit.
     
  16. malvasto

    malvasto 3rd gear

  17. Herje

    Herje Double Gearhead

  18. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Jep. Hyvä osoitus taas siitä, että massilla ei saa tyyliä. Jälki on tätä, kun koitetaan kaikkea tunkea yhteen vessaan, eikä oikein tehdessä osata ilmeisesti päättää mitä halutaan.. restoa, street rodia, kustomia, bomberia vai low rideria.
     
    puu tykkää tästä.
  19. -tl-

    -tl- Gearhead

  20. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Aika reilua kuitenkin antaa mukaan 22 tonnin Corollaan 0€ lehti. Tää läpyskä on erittäin tärkeä elementti kaupanteossa ja auttaa tekemään ostopäätöksen todella pikaisesti!:D
     

Kerro tästä muillekin!