Summitin takuuvaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja elkamiina, 28.1.2020.

  1. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Onko kenelläkään kokemusta Summitin vaihto/takuuasioista. Itselläni tuli HEI jakaja sieltä, joka oli reissussa saanut puolan kanteen isolla kädellä hittiä. Se on halki ja alla olevat liittimet vinossa.

    Laitoin Claimin siitä kuvineen ja nyt Summit lähettää kompensaationa säädettävää alipainekelloa minulle. Kysyin kyllä jo sähköpostilla homman juonta, mutta ajattelin kysyä tietääkö joku, onko tuo normaali toimintatapa vai erehdys.
    Pyysin kyllä claimissa uuden jakajan vaihtoa.
     
  2. El 60

    El 60 Gearhead

    Mä olen ottanut "lahjakortin" hyvityksenä kun ei oo kauheen kätevää lähetellä osia takasin, eikä aikaa ootella. Kerran jouduin maksaa jotain tullia ja alvia että sain takuu osat tullista ulos.
     
  3. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Outoa, tuo alipainekello vaan ei muuta mun ongelmaa mitenkään.:rotfl:

    Rockautossa kyllä osien vaihto onnistuu ihan yksyhteen sen kummemmin kyselemättä ja saa uuden osan tilalle.
    No, odotellaanpa kun typy vastaa mun sähköpostiini.
     
  4. 383

    383 Gearhead

    Kyllä ainakin ennen vaihto ihan ok ! Mulle tuli ventiilit missä oli jyrsinkoneen jälki varessa pyydettiin 1kpl niin sieltä tuli kaikki 8kpl ja kerran tilattu th 400 aski joka ei toiminnut niin tuli 2kpl uusia laatikoita ilman kuluja (paitsi rahti kun painoi niin paljon) ja ekakin alkoi toimia kun säätii shifterin
     
    Muokattu: 28.1.2020
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    oisko ekat kaksikin toimineet jos olis säätäny sifterin?
     
    Ässä. ja LPV tykkäävät tästä.
  6. 383

    383 Gearhead

    onko nyt parempi ???
     
  7. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    On kait. Sait siis kaks ylimääräistä lootaa rahdin hinnalla vaikka summit oli varmaan aika syytön sifterin säätöön? Mielestäni aika avokätistä takuupalvelua suorastaan!
     
    Ässä. ja 63S88 tykkäävät tästä.
  8. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Juu, kaiki kääntyi parhain päin. Hoksasivat virheen. Väärä varaosanumero mitä tarjosivat. Nyt tulee uusi puolan suojakansi ja varmuuden vuoksi uusi puolakin. Hyvä hyperventilointi meni ihan hukkaan.:poff:
     
    1purehell tykkää tästä.
  9. Snabb

    Snabb 1st gear

    Onko tänä päivänä Summitilta, takuu reklamaatioon miten nopeasti vastattu ?
     
  10. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    2-3 päivää otti keväällä, toki riippuu miten osuu viikonlopulle.
     
    Snabb tykkää tästä.
  11. Snabb

    Snabb 1st gear

    Tuote jonka tilasin, siinä on selkeästi valmistus vika., tuote maksoi 200 $
    Miten käy ? Arvauksia.
    Lähetävätkö uuden ? pitääkö minun laittaa viallinen sinne ?
     
  12. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Ei anna vastausta suoraan aloittajan topiciin, mutta itse tilasin pari vuotta sitten kasan moottorin osia Summitilta, mutta US Partsin kautta. Tuli halvemmaksi kuin olisi suoraan tilannut, mutta takuuvaihtoasioiden kannalta huomattavasti jouhevampi tapa.
    Vaikka eihän koskaan mikään mene tyypillisesti rikki jos takuuasiat olisivat helppoja...
     

Kerro tästä muillekin!