Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. aamake

    aamake 1st gear

    [​IMG] tarvisiko kukaan, ei viittis roskiin heittää. Näistähän saa kaavat ym napit jos on itsellä ihan seulana. -65 ht impalasta.
     
  2. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    -62 impalaan olisi vielä jouten hakuvalo-aihio (kromeissa rupua ja umpio halki) ...toimiva muuten...näitä ei enään motonetista saa...
     
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Pyörät alla. Hanttarin takafillari pitää vielä vängätä pois, kun putki kihnaa kiinni ja uusi, tankkiin menevä bensapumppu saapunee tämän viikon aikana.

    [​IMG]
     
    generalo ja Inlinee tykkäävät tästä.
  4. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Asiallisen näköiset fillarit!:)
     
    12345678910 ja Seevu tykkäävät tästä.
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Oon aina inhonnu valkosia tekstejä, mut tohon kyl sopii.
     
  6. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    [​IMG][/QUOTE]

    Omaa silmää näyttäs et nyt saattas olla virhe maalata auto kun isot pyörät ja motti tuo race henkeä ja koppa kielii et impala ois ollu mukana radalla :cool:
     
    Inlinee tykkää tästä.
  7. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Tässä yks mun suosikkeja:

    [​IMG]

    ;)

    Maalaus ei ole suunnitteilla vuosikausiin..

    Muokkaus heti perään: maalasinhan mä tuon varapellin

    [​IMG]

    Ja sitten viimeistelyä..

    [​IMG]
     
    Jummijammi tykkää tästä.
  8. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    Sä et tarvii ku teippaukset kylkii ni se on paras lopputulos:)
     
    Seevu tykkää tästä.
  9. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Just näin ja vielä kun niitä teippauksiakin "kuluttaa" muuhun ulkoasuun sopivaksi niin lopputulos on varmasti sopivan autenttisen näköinen.Iso peukutus valitulle ulkoasulle!:)
     
    Seevu ja Jummijammi tykkäävät tästä.
  10. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    en kyllä ole mikään automaailman einomakunen mutta omaan silmään tuo scooppi kyllä vihloo....makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli toki ja jokainen saa laittaa minkä haluaa.
    tulee vaan heti mieleen moparkytkökset....
     
    LGC tykkää tästä.
  11. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    Seuraavassa veekasissa näkyy olevan esittelyssä 2dee hootee 63 impala. Mua ei henk.koht kiinnosta nämä nopeesti rahalla rakennetut pelit vaikka ois kuinka makee auto muuten. Sama homma kilpailevassa lehdessä vastikään ollu harmaa 63 joka rakennettu puoleen vuoteen. Jotenki toi seevun chevy on jo nyt mielenkiintosempi tapaus mitä täällä saanut seurata rakentelua. Persoonallisuus kunniaan sanon minä :cool:
     
    Seevu, Zejk1 ja Ace66 tykkäävät tästä.
  12. Seevu

    Seevu Double Gearhead


    Mä kyllä jonkin aikaa haeskelin sopivaa scooppia. Cowl induction oli jo kokeilussa, mutta se oli pulkka. Jenkkien kovissa vehkeissä se on upea.

    Olisin halunnu jonkun "period perfect" -tötterön, google ei suvainnut löytää sitä parasta. Tilasin jenkeistä esim. tällaisen:

    [​IMG]

    No eihän tuollainen sovi yhdelle kaasarille!

    (googlatkaas tunnelram for 500cid cadillac)

    Mopar scoopit on aina ollu upeita ja tuohon päädyin.
     
    Muokattu: 6.5.2020
  13. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Tuon tyyppiseen olisin kallistunut mutta sehän on tärkeintä että itse tykkää. Ja keskeneräistä ei saa arvostella ....luulen että valmiina on ihan jees
    Olen itsekkin Foordiin etsinyt jotain kivaa tötteröä peltiin ja satuin löytämään vanhan cal custom alumiini scoopin ...se kyllä hieman pieni kooltaan mutta siihen tyydyttävä. (Rouva ollut sitä mieltä aina .... :) )
     
    Muokattu: 6.5.2020
    Seevu tykkää tästä.
  14. mb123

    mb123 Gearhead

    Oisko jollain myydä -62 impalaan puskurin ja maskin väliin tulevaa peltiä? Nokkapellillekin ois tarvetta.... Jos joltai löytyy soita 045-1077701/masa
     
  15. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Seuraavassa AmerikanRaudassa ainakin on 63.. Ja se on mun vanha :D No sen tein kyllä nopeesti yhdessä talvessa hyvästä aihiosta (pienipalkkaisena silloinkin), mutta nykyinen omistaja on sitä kyllä jalostanut oman makunsa mukaiseksi vuosien saatossa.
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Olisi pieni erä teetettyjä, laadukkaita Finnish Impala Club-ikkunatarroja.
    Kuka vielä muistaa kun näitä oli jokaisen Impalan/BelAirin takaikkunassa 90-luvulla? Joillakin ehkä vieläkin. €10 kpl+postikulut.
    :rolleyes:
    - Jani -
    p. 0400-859 911
     
    Seevu, impala67, Vellu71 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

    Muokattu: 2.9.2020
    impala67, Jussi289 ja Seevu tykkäävät tästä.
  18. mörkö

    mörkö Gearhead

    Jos on tarvetta takarummuille, peräisin meijän 63 Belairista, niin 10€ kpl lähtee hyvät käytetyt. Vaihdettiin uudet tilalle ja nämä ovat pikkuisen erilaiset keskenään..
    Sopivat 72 malliin asti.
     
  19. fishbone

    fishbone Gearhead

    mistä ikkunalistoja kannattaa kysellä?-65 impala potilaana.
     
  20. dr.drunkenstain

    dr.drunkenstain 1st gear

    Ei varsinainen Impala ongelma mutta kysyttänee täällä viisaammilta.
    67 impalaan aloin vaihtaa tuollaista yleissähkö sarjaa, joskus caminoon laitoin moisen erivalmistajan tekeleen ja oli niin hyvillä ohjeilla että onnistui itseltäkin, nyt tämän sarjan mukana ei tullut selkeää kaaviota joten johtojen tekstien pohjalta on menty. Suurin osa on saatu toimimaan kunnolla mutta muutaman johdon kytkeminen askaruttaa.

    Paksu punainen alternator by pass,
    Valkoinen alt exitor
    Ja punainen alt Power.
    Mitenkäs tällaiset laturiin kuulunee.

    Virtalukolle tulee
    Lila/Valk ign switch start
    Pink ign switch coil
    Ruskea ign switch ign
    Nämä menee väri väriin, sitten virtalukolta lähtee ohut vihreä johto joka ei nyt mene minnekään.
    Lisäksi johtosarjasta tulee erillinen liitin jossa oranssi ign switch jonka toinen johto punainen ign switch poweriin joka menee myös sulake rasian ja lukon väliä. Näiden väliin tein hyppyjohdon että sain virtaa menemään eteenpäin että sai muut sähköt tehtyä.

    Aika sekavasti selitetty mutta josko tuosta joku jotain selkoa saisi
     

Kerro tästä muillekin!