Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mutta jos mä en tiedustele sun autosta, vaan ehdotan vaihtoa, ja haluan kertoa omasta, niin eikös se ole helpompaa heti kättelyssä nähdä kuvat ja tiedot kohteesta ilman sitä lätinää puhelimessa? Kun kuitenkin haluat nähdä kuvat. Joka tapauksessa joudut ne tiedot lähettämään sen puhelun jälkeen. Ja erikoisempien autojen kohdalla kuvat vaan pitää nähdä, ennen kun voi muodostaa päähän kuvan vehkeestä.
    Jos se kiinnostaa, niin sen jälkeen voi puhelimessa jutella aiheesta.

    Jos et halua vaihtoa, voit sen ilmoittaa viestissä, tai voit laittaa ilmoitukseen: Ei vaihtoa. Ei ole vaikeaa. Silloin en edes kysy.

    Jos haluat juttuseuraa, se on asia erikseen. Kyllä mä olen useamman kerran jutellut toista tuntiakin puhelimessa tuntemattoman kanssa autoista.;)
     
    Muokattu: 5.4.2020
    Kruunusaari tykkää tästä.
  2. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    No, kokemuksieni perusteella 95 prosenttisesti kaikki vaihdossa tarjotut tuotteet ovat reippaasti ylihinnoiteltuja. Ja yleensä en edes halua mitään vaihdokkia, koska harvoin kukaan tarjoaa mitään kiinnostavaa.
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulle on kyllä tarjottu mielenkiintoisia vaihdokkeja usein. Mutta silloin mulla on itsellänikin ollut mielenkiintoinen vaihdokki tarjolla. Tuo on totta, että tarjotaan mitä vaan vaihdossa, mutta ei kai se iso vaiva ole vastata siihen, että ei kiinnosta? Ainakin pienempi vaiva, kun se puhelimessa juttelu.:oops: Ellei sitä juttelua sit nimenomaan halua.
     
  4. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Jos määrittelen myynti-ilmoituksessa sen mitä harkitaan vaihdossa en sen ulkopuolelta tuleviin tarjouksiin yleensä vastaa. Vastuu on tarjoajalla silloin.
    Toinen juttu on sitten yhteydenottopyynnöt. Miksi ei soiteta tai tekstata?
     
  5. -tl-

    -tl- Gearhead

  6. tapsah

    tapsah 2nd gear

    ^no karpov kuka oli oikeassa??!! miksi et tästä enään jauha?? tai xarper taitaa olla itelläskin jotain jääny maksamati?? oon kuullu...
     
  7. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    viikinki75 tykkää tästä.
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mihin viittaat? Ei auennut ainakaan mulle. Vai oliko tarkoitettukin vain asianosaisille?
     
    Peeaa tykkää tästä.
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    tapsah näkee karpovin jokatoisessa nimimerkissä nykyään...
     
    chevytb02, malvasto, FuryIII '71 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Peeaa tykkää tästä.
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    esmi, jorkkeri72, Bluestone ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Niin, onhan kyseessä NOS osat. Ei mitään myöhäisempien aikojen halpavalmisteita :p
     
  13. tapsah

    tapsah 2nd gear

    no jos sankari on painanut tänne yli 30 000 (kolmekymmentätuhatta) viisautta ja yhtäkkiä muka katoo niin kyllähän se pelaa nykyjään jollain tai joillakin muilla nimimerkeillä.
     
  14. tapsah

    tapsah 2nd gear

    asianosaiset tietää mistä on kyse...
     
  15. leemu

    leemu Gearhead

    Tai sitten ei.
    Historia tuntee kyllä tapauksia, joissa foorumeilta on poistuttu taakse vilkuilematta:odroll:
     
    pas2, cdv70, rane58 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. f34

    f34 Double Gearhead

    Mitä jos tapsah ja karpov onkin sama henkilö?
     
    rane58 ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  17. fenix

    fenix 3rd gear

    Montako viisautta Tapio 24v. on tälle sivustolle tuottanut?
    Rakentavien postausten määrä on viimeisen vuoden aikana ollut melko heikkoa.
    Unohda nyt jumalauta se muiden tekeminen ja keskity omaasi.
    Tule sitten kirjoittelemaan kun kun sille on aihetta rakentavasti tai auttaen muita.
    Persoonasi on selvästi narsistinen koulukiusaaja, joka nälvii muita.
    Ja saat siitä nautintoa?
    Laskeppa viimeisien postauksiesi arvo.
    Olisimmeko olleet yhtään köyhempiä ilman noita päivityksiä.
     
    Muokattu: 9.5.2020
    cdv70, rane58, Mokaman ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Tuolla se on kellarissa tallessa...
     
    rane58 ja jariha tykkäävät tästä.
  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    joo ja niin varmasti tekeekin mutta mitä vttua se sulle kuuluu? anna sen kirjottaa? kellarissa kirjottelee mun mielestä ihan asiallisesti... sinäkin kun kattosit peiliin ja poistasit ton "oman kuvasi" sekä koittasit joskus kirjottaa jotain asiallisesti niin sutkin vois ehkä ottaa tosissaan?
     
    cdv70, rane58, chevytb02 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. signet

    signet Gearhead

    ko. myyjän myynti-ilmoista ja hinnoitteluista on ollut joitain ihan omia ketjujakin....
     

Kerro tästä muillekin!