Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. lauri.v

    lauri.v 3rd gear

    Muokattu: 11.6.2020
    f34 ja jariha tykkäävät tästä.
  2. JJ

    JJ Gearhead

  3. lauri.v

    lauri.v 3rd gear

    No sitten ei auta kun hankkia renkaat alle ja kilpi perään ja kovaa ajoa ulkoisesti ei ainakaan alkuun ole tarkoitus tehdä paljoa ja kone käy ja pelaa muutenkin
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mä haluaasin Mobyletin. Oli meinaan eka mopo sellaanen.
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Ei Zyndapp Combinette 60-luvun alkupuolelta kävisi? Lähipiirissä olisi kunnostettu myynnissä, ollut kunnostuksen jälkeen kahvilan rekvisiittaa, ei ajossa. Toimiva peli.
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Kaverilla oli Zyndappeja mulla ei. Mobyletti olis mun juttu.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  7. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Nyt elvytyksessä n.15v ladossa ollut Solifer 10 . Sain käymään ja ajelinkin tiukan puhdistussession jälkeen.
    Kaasutin tuntuu vuotavan yli vaikka koho tuntuu toimivan ja bensan saanti tuntuisi sulkeutuvan..?
     
  8. Joskus Youtube yllättää. Se intoui tarjoamaan tällästä videota:

     
    Desoto57 ja Ronkeli tykkäävät tästä.
  9. Ronkeli

    Ronkeli Gearhead

    Siellä on pari muutakin kotimaista urbexharrastajaa jotka törmäävät silloin tällöin myös autoihin. Katso esim. käyttäjät Lonely Urbanex ja hytonen79
     
  10. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Noista vanhoista traktoreista saisi edullista helpotusta rodien maski ja konepeltipuutteisiin. Ei kovin Suomessa käytetty tapa, ameriikanpoikien ratrodeissa niitä näkyy.
     
  11. tapsah

    tapsah 2nd gear

    luupää-farkkua en muista koskaan nähneeni, pick-uppi joskus olikin ja delivery oli hiljan myynnissä, noi jälkimmäisethän on rungolla..
     
    Desoto57 tykkää tästä.
  12. Kippo6

    Kippo6 2nd gear

    Kävin Kemiön saaressa katsomassa kerran yhtä Bluebird farkkua. Oli kokonainen, mutta vuosien seisominen ulkona oli tehnyt projektista liian ison minulle.
     
  13. Urbex on uusi sana minulle..Jos liitän etuliitteen netti- ja saan aikaan sanan nettiurbexharrastus, niin onko se kokonaan uusi sana?

    Jotain sellaista kuitenkin harrastan, kun bongasin Hesarista vanhan Volvon farmarin ja sitten jonkun pakun:

    [​IMG]
    Täällä ei olla Matti Vanhasen kohderyhmää. Kuva: HARRI NURMINEN
     
    Ronkeli tykkää tästä.
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^eikös aikanaan karpo puinut tuota samaa asiaa jossain käpylän alueella? oli joku vanha poliisi tms se autojen omistaja? lieneekö tuo se sama jantteri vai oisko siitä kuitenni niin kauan että se käpylän ukko ois kuollu jo?
     
  16. mjm2

    mjm2 3rd gear

    Tuohan on romunkerääjä Nygårdin Klasu Kajaanista. Lie kymmeniä oikeusjuttuja läpikäynyt asian suhteen.

    Ei tosin liity Espoon kerääjään millään tavalla.
     
  17. jukka.2

    jukka.2 Gearhead

  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    klasua on joo hiillostettu ihan kirjaimellisestikkin...
     
  19. Larry

    Larry Double Gearhead

    Puskalöytönä pölykapseli. Olisikohan jostain Simcasta?

    [​IMG]
     
  20. Gary Grand, Sierra ja Larry tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!