kuka kiilasi Pertti Inkoossa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tapsah, 6.6.2020.

  1. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Viisi sivua jo vatvottu eikä vieläkään tietoa kuka kiilasi Pertin...:D
     
    jyrgen, PikkuPaja, juko7 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ihan mieletöntä. Ihme että tossa jäi ketään henkiin!
     
  3. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Nykysin prätkäkuskeilla on hirviä kiire. Tolloimmat ajelee jo keväällä kortin hyllylle, että voi sitten ens keväänä taas aloittaa ajokauden, ehkä sitten ajelevat enemmän.

    Parhaimmat tänä keväänä ajoi kortin hyllylle porkkalassa. Sitten poliisi innostui ratsailemaan siellä enempi, niin ottivat enempi kortteja hyllylle :D Voivat kimpassa järjestää päiväretkiä sinne, bussikyydillä :p
     
    Inlinee tykkää tästä.
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    ^ Voi kun on hauskaa.
     
  5. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Mun mielestä on helvetin koomista, et kahden ratsian jälkeen vielä pitää vetää naru kireällä ja menettää kortti. Sit kun taas tietää tien, millä ne on tapahtunut, pitää olla päässä vikaa et vetää siellä naru kireällä. Kun siellä sakki veivaa noilla fillareillakin perse märkänä, noudattamatta mitään liikennesääntöjä, keväällä paikalliset maajussitkin on siellä kaikilla hilavitkuttimilla liikenteessä, johon päälle vielä ne kaikki paikalliset asukkaat, jotka ajaa siellä miten sattuu. Siellä kun työkseen ajoi, niin näki aika paljon ja tuli niitä oho hetkiä, mihin ei voinut millään varautua.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  6. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    No on hyvä että on hauskaa, ei muuta kun poliisikouluun, pääset hihitteleen ja saat siitä vielä palkan.
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  9. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Kyllä näitä kiilaajia piisaa.
    Tänään ajelin Tampereen ohitustietä vasenta kaistaa, kun oikealla oli pitkä rivi kuorkkeja ja kärrynvetäjää ja muuta hitaampaa. Perässä odotti minusta ohi pääsyä koko tuon jonon ajan musta KIA. Ajolinjoista päätellen oli jo pinna kireellä, vaikka koko ajan edettiin reilua satasta...

    Kun sitten olin sen koko oikeanpuolisen kaistan letkan vetäjän rinnalla ja aloitin paluuta oikealle kaistalle, kattelin perässä roikkuvan KIAn levotonta puikkelehtimista. Tuumailin, että mikähän on mielessä, kun "tientukko" eli minä olen antamassa tietä hänen ylhäisyydelleen.

    Kun olin päässyt oikealle kaistalle, niin tämä "opettaja" vetää eteen niin, että meinaa autojen kulmat napata yhteen. Kun jo aiemmin oli jotakin "opettamisen" oiretta ollut havaittavaissa, niin vaihdankin heti kiilauksen jälkeen uudelleen tyhjälle vasemmalle kaistalle.

    Mitä tekee KIA-kuski? Niittaa jarrut pohjaan ja meinaa saada valkean kuorma-auton peräluukkuunsa!!!

    Onneksi, niin kuin uudessa laissa vaaditaan, osasin "ennakoida" ajotilanteen oikein. Olisi ollut vittumaista jäädä KIAn ja kuorkin väliin tuommoisen "opettajan" ansiosta.
     
    juko7 tykkää tästä.
  10. Täällä noidutulla etelä-pohjanmaalla ei ole ollut havaittavissa kiilaamista tai ohittelua, kun jokainen on jo omasta mielestään toisten etupuolella.

    Lisäksi kaikilla on niin paljon ajateltavaa siitä. että miten voisi toisia kahdetia enemmän, jotta ei jää aikaa kiilaamisille.
     
  11. PikkuPaja

    PikkuPaja Gearhead

    Kuka kiilasi Pertti Inkoossa?
    vois olla Sleepy Sleepersin biisi?:poff:

    no leikki sikseen :soosoo:...joko se on selvinnyt?
     
  12. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ai perttikö?
     
  13. PikkuPaja

    PikkuPaja Gearhead

    Kiilauksesta,Pertti?
    Ei kun kuka sen kiilasi?
     
  14. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ei ole Pertti selvinny. Juo vieläkin järkytykseensä. Parin vuoden päästä soittaa Ilta-Sanomiin ja kertoo miten joi talon ja auton kiilauksen seurauksena.
     
    Jori85 tykkää tästä.
  15. leemu

    leemu Gearhead

    Santanderin avensiksen ja Nordean talon?:D
     
    Seevu, Jori85 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  16. Eiku viikingit vei Pertin..
     
  17. jänis2

    jänis2 3rd gear


    Ite ajelin vaimon kans joskus rekan peräs jonos, siis mun edessä oli yksi auto ja sen edessä rekka. Kun tuli ohituskaista niin edellä ajava mersukuski lähti ohittamaan rekkaa ja seurasin sitä rekan ohi. Kun rekka oli ohitettu mersu rupesi himmaamaan niin menin senkin ohi ja palasin oikealle kaistalle. Mersukuski päättikin lähteä mun ohi ja ohitettuaan löi liinat tiskiin niin että mun piti koukata vasemmalle kaistalle. Kun pääsin mersun rinnalle niin se alkoi kiihdyttää. Katoin rinnalla ollessani mersua ja sen matkustajia niin siinä oli noin kolmekymppinen pairiskunta ja lapsi takapenkillä. Pääsin lopulta mersusta ohi ja ajoin pientä ylinopeutta niin se jäi taakse roikkumaan kunnes kääntyi noin 10 km päästä.

    Tuore surullisempi tapaus..
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f4713298-6f73-465b-a593-3e806a35a598


    Edit:
    Tuore video.. voivoi
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f84a3cf2-4bda-4d56-bad6-7feaa2b91c2a
     
    Muokattu: 4.7.2020
  18. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Taitaa juppihinttirunkkarien, vai miten se Neljä ruusua laulokaan, tän hetken kuumin menopeli olla Skeida Octavia VRS..
     

Kerro tästä muillekin!