kuka kiilasi Pertti Inkoossa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tapsah, 6.6.2020.

  1. leemu

    leemu Gearhead

    Juu, anjovis on maaseudun tuulipukumiesten peli:poff:
     
    Stang_81 ja toyopet tykkäävät tästä.
  2. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

  3. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Sitä se halpuutus teettää, kuljettajan kotimaassa ihan normaalia ajokulttuuria.
     
  4. timuli

    timuli Gearhead

    Kuvasta ei saa selvää mutta,ihmettelisin suuresti jos ohittajan autossa EI ole pitkät kilvet...
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Osan foorumilaisten mukaan ihan normaalia, kyllä sine mahtuu 3 rinnakkain. ei mitään paniikkia :D
    Eniten itsellä on kiilailijoita, ohitse on pakko päästä, kun ajelin vr6 farkku golffilla. Siis siitä piti Audi, Mersu yms kuskien aivan pakko päästä ohitse. Varsinkin jos 100km/h rajoitus tippu 60km/h niin roikutaan perseessä kiinni ja näkee taustapeilistä, että odotetaan 100km/h tai 80km/h alkamista, että pääsee ohi. No ei päässy... :D 100km/h rajotus alko, niin lappu lattiaan. Sit tullaan 120-140km/h perästä ja vilkutellaan valoja ja painetaan reikäpäässä ohi. Noh, 2km päästä sit se saatanan Mersu/Audi/BMW köröttelee 90-95kmh 100 alueella.
    ChevyC20 tulee sellanen karjarauta, että jos vetää liinat kiinni edessä yms, niin se lähtee siitä edestä.... o_O:eek::p
     
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Autoilla koheltamisesta

    [​IMG]
     
    esmi tykkää tästä.
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Vahvasti epäilen että tuo on kyllä ihan kotimainen veturi, jonka perässä on Walterin kärry...ehkä joku nuori "kesähessu" korvan taustat vielä märkänä, alla iso vinkkeli Scania ja pakko näyttää "pullalaatikolle" kuinka woima puhuu.
     
  8. Vermilion

    Vermilion Gearhead

  9. XJR

    XJR 3rd gear

  10. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Samaa olen ihmetellyt.... Ei mene mun jakeluun miksi tahallaan pitää yrittää saada joku hengenvaaraan? Ei ole normaalia, ei... Entä jos ei mahdukaan 3 rinnan?

    Tähän avautumiseen on syynä eilinen, kun jouduin vetämään pientareelle vastaantulevan ääliön vuoksi, joka päätti lähteä ohittamaan samaan aikaan kun olin tulossa vastaan. Harmi, ettei minulla ole autossa kameraa. Mitään ei sattunut, koska ehdin itse väistää, vaikka ahtaaksi meni, kun oli kaide minun oikealla puolella. Mutta entäpä jos minun tilalla olisi ratissa ollut joku vähän hitaampi 80-vuotias eläkeläinen? Olisiko tuon jälkeen ollut entinen eläkeläinen... ? Tai jos joku pyöräilijä olisi ollut pientareella kaiteen ja mun auton välissä? Nyt varmasti joku vatipää vastaa tähän viestiin, että mitäs tuosta urputtamaan kun ei edes osunut.. No ei osunut, mutta esimerkkinä onpa joku selvinnyt hengissä kun on työntänyt päänsä sirkkeliin, mutta miksi sitä pitää edes kokeilla??? Tosin pään työntäminen sirkkeliin on paljon fiksumpaa, kun lähteä ohittamaan ja ajaa päin vastaantulevia, koska silloin ei aiheuta vahinkoa ulkopuolisille...

    Miten muuten juridisesti, pystyykö poliisi puuttumaan vastaavissa tilanteissa jälkeenpäin pelkän videon perusteella? Jos eilisestä olisi videotallenne, niin aika mielelläni veisin sen poliisille katsottavaksi.
     
  11. teddy99

    teddy99 Gearhead

  12. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

  15. Joskus Luoti osuu kohteenseensa ja joskus taas ei..
     
  16. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Ei ole. Autopilot ei koskaan tee mitään virheitä, sanovat insinöörit ja lainlaatijat uskoo. Näinollen Suomessa pitää ehdottomasti kieltää kaikilla sellaisilla autoilla liikennöinti, joissa ei ole autopilotia. Näin saadaan inhimilliset virheet eliminoitua pois liikenteestä ja päästään paljon puhuttuun nollavisioon. Tässä esimerkki, kuinka hienosti järjestelmä toimii vaikeimmissakin liikennetilanteissa ja youtubesta löytyy paljon lisää vastaavia opettavaisia tilanteita.
     
    Desoto57 tykkää tästä.
  17. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  18. bathory

    bathory Gearhead

  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    köyhillä oo varaa toimivaan puhelimeen:( kuvata vielä vaakaa...:wc::wc::wc:
     
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!