FHRA Finals 2020

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Rami_Vaan, 26.8.2020.

  1. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Avataan nyt myös tämä keskustelu...

    - Ilmoittautuneita on tällä hetkellä 10

    ... Eikö se ilmoittautuminen (normaalihintaisena) mene kohta kiinni?

    Toivottavasti saadaan taas kisat aikaan...
     
  2. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Näköjään ilmoitautumisaikaa on jatkettu tämän viikon perjantaihin asti...

    http://www.dragracingeurope.eu/blog...ion-tallhed2-and-drag-finals-2020/#more-11744

    Hyvä juttu... Toivottavasti saadaan taas hyvät osallistujamäärät.
     
  3. supo

    supo Double Gearhead

    43
     
    Muokattu: 28.8.2020
  4. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    53 nyt (Pe klo 14.05)... (17 testipäivä)...

    Mikähän on lopullinen luku?...

    - Toivottavasti tarpeeksi iso, että kisat pidetään.
     
    Muokattu: 28.8.2020
  5. supo

    supo Double Gearhead

    30.8 23.59 jatkettu ilmoittautumis aikaa eli ei mitään hätää kisan suhteen!Haamuraja häämöttää!
     
  6. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Hyvä... Luvut nyt (Pe 28.08 klo 17.19) 56 kisa ja 18 testi

    .... EDIT (Pe klo 22.09) 68 & 26

    Toivottavasti saadaan haamuraja rikki jo viikonlopun aikana.
     
    Muokattu: 28.8.2020
  7. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Status lauantaina (klo 08.55): 70 & 29...

    - Eniten minä (kuten tavallista) odottelen lisää noita kovimpien prätkäluokkien FB/STB/TFB edustajia listalle... Ainoastaan SSB:ssä on jo 3 ilmoittautunutta.

    - STB:ssä varmaan Lantot ajaa testiä/lisenssiä.

    Toivottavasti haamuraja saadaan täyteen maanantaina keskiyöhön mennessä.
     
    Muokattu: 29.8.2020
  8. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Lanton Maken lisenssi on kovasti vastustanut, ilmeisesti kuskikin oli jo hieman turhautunut tilanteeseen. Sen mitä olen seurannut niin kovasti ampuu vasemmalle.

    Toivottavasti lappu tulee olemaan vihdoin taskuun ja tulee hyvät finaalit muutenkin.
     
  9. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear


    Toivottavasti tosiaan saavat sen Makea vaivaavan vasemmalle kankeamisen selvitettyä...

    - Ja Aku saa ajettua täyden vedon sillä uudella "(pieneltä) osaltaan 'Fueltech' tekniikkaa käyttävällä Jaskan suunnittelemalla" pyörällä...

    --> Silloin voi olla loppuaika sellainen, että maailmalla hämmästellään vielä pitkään.


    Ja samoin toivon, että saadaan hyvät Finaalikisat.

    Status (La klo 13.11): 71 & 30.
     
    Muokattu: 29.8.2020
  10. Akun pyörä ei ole fueltech pyörä. Aika huonoa arvostusta pyörän kehittelijälle ja rakentelijalle jos väittää pyörää jenkkien ja Fueltech´n tekemäksi. Aika pieni osa pyörää on Fuelteck tässäkin tapauksessa (sytkä- ja soppaohjaus).

    Uskotko tosiaan että 5-10lähtöä ajanut ajaa alle 5,83 ajan? Kukaan ei varmaan toivo toisin, mutta tosiasia vain on se että vaatii aikaa ja työtä. Jos Jaska sitä kaikkea säädä ja tee juttuja, ei siihen voi edes pyrkiä. Vesa sen uuden ME ajan ajaa jos joku,.... 1-2v päästä se voi olla Aku tai joku muukin, riippuu montako Jaskan pyörää on maailmalla.

    A
     
  11. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Akun pyörä on tietysti suurelta (pää) osin Jaskan tekemä pyörä jossa mukana em. Tekniikkaa... Kukaan ei ole väittänyt että on jenkkien tekemä. Jaskan ammattitaito on se jolla nuo ennätykset tehdään...

    Kirjoitinhan:

    "--> Silloin voi olla loppuaika sellainen, että maailmalla hämmästellään vielä pitkään."

    En puhunut mitään 5.83 ennätyksestä.

    Ei tästä sen enempää... Ei tarvitse ottaa kierroksia...

    Status (14.01): 72 & 31
     
    Mikkis tykkää tästä.
  12. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Status (La klo 18.13): 73 & 31
     
  13. FB236

    FB236 2nd gear

    +1
     
    Rami_Vaan ja Araldite73 tykkäävät tästä.
  14. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Status (La 23.18): 75 & 32....
     
  15. supo

    supo Double Gearhead

    80 eli vielä 20 puuttuu!
     
  16. z 900

    z 900 Gearhead

    Toivottavasti tulee tarpeeksi kilpailijoita!!! Toivottavasti myös katsojia tulee sankoin joukoin, nyt olis hyvä ymmärtää että vain live stream katsojia varten ei varmaan kisoja kannata järjestää. Kisoissa tarvitaan kumpaakin ryhmää katsojia ja kilpailijoita.
     
    chevy 2 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  17. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Itse olen ajelemassa paikan päälle.
    Joku 5e livestreamista ei olisi yhtään paha hinta niille jotka eivät jostain syystä ole paikalla.
     
  18. Rami_Vaan

    Rami_Vaan 2nd gear

    Tuosta en olisi niin varma. Luulen, että koko livestreamin Katsoja määrä jäisi maksullisena muutamaan katsojaan...

    Edit: Muistaakseni maksulliset IS-TV lähetykset 2010 luvun tienoilla hyvin mainostetuista ja paljon paikalle tulleita katsojia keränneistä Nitro Nationals kisoista eivät olleet lainkaan menestystarinoita.

    Minusta livestream on hyvä mainos dragracelle (FHRA:lle) ...

    - Ehkä pitäisi voimakkaasti mainostaa tuota ilmaista streamia enemmän Somessa ja saada lajille lisää faneja...

    Itse aikoinaan innostuin lajista n. 12 - 15+ vuotiaana kun luin lajista 70 luvun lopulla/80 luvun alussa Vauhdin Maailmasta (muistaakseni)...

    - Sitä ennen olin ollut enemmän innostunut Motocrossista jota pystyi itsekin (kaveripiirissä) "harrastelemaan" myös Suomen perukoilla jne.

    ELI (mielestäni) maksullinen Livestream tappaisi lopullisesti sen pienen mielenkiinnon noston ja mainoksen jota ilmainen Livestream tuo.

    -HUOM: Jopa minä lajin HC fanina en ole varma, että viitsisin maksaa tuota 5 euroa (tai edes 1 euroa) Livestreamista.
     
    Muokattu: 30.8.2020
    Bukero ja Blower Camino tykkäävät tästä.
  19. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Ainakin elävä kamera pitäis olla niinkuin Kiikalassa oli. Elävöittäis kummasti katselunautintoa. Katson kuitenkin kaiken mitä välitetään vaikka maksais vitosen.
     
    Araldite73 tykkää tästä.
  20. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Livestream pitäis olla ilmainen. Pienen potin vois kerätä mainostajilta vaikka taulun muodossa jota striimattas välillä vaikka ihan heitolla: tämän ilmaisen liven teille mahdollistivat seuraavat yritykset ja taulusta kuva.
    Itse voin maksaa 5e mutta vaara on että tosiaan jää muutamaan maksajaan kuten tuossa edellä mainittiin.
     
    Rami_Vaan tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!