Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. Missä sä asut..:confused:
     
    passerby ja isalmela tykkäävät tästä.
  2. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Theft City. Ainakin paria eri Unoa näkee liikenteessä tämän tästä.
     
  3. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    PetteriT tykkää tästä.
  4. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  6. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Pande_K tykkää tästä.
  7. guru

    guru Gearhead

  8. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    12345678910, Pande_K, sleepercooler ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Olin jo unohtanut tämmöisen auton olemassaolon. Niinpä hiukan googlasin ja löysin Wikipediasta vastauksen:

    Renault Master I (1980–1997)
    Ensimmäisen sukupolven Master esiteltiin vuonna 1980 seuraajaksi vanhentuneelle Super Goélettelle, jolla oli ikää jo 15 vuotta. Samaan aikaan markkinoille tuli myös pienemmän kokoluokan Trafic. Mallia valmistettiin Renault’n uudella tehtaalla Ranskan Batillyssa.

    Masteriin perustuvaa kevytkuorma-autoa myytiin vuosina 1982–1993 nimellä Renault B-sarja, tämän jälkeen vuoteen 1999 saakka Renault Messenger -nimisenä.

    Ainoana moottorivaihtoehtona oli aluksi Fiatin 2,5-litrainen dieselmoottori. Vuonna 1984 siitä tuli saataville myös 2,1 litran versio. Pieniä määriä valmistettiin myös 2,0- ja 2,2-litraisilla bensiinimoottoreilla varustettuina. 2,5-litraisesta dieselistä tuli vuonna 1990 parannettu versio, joka oli iskutilavuudeltaan hieman aiempaa suurempi. Kaikkien moottorien yhteydessä oli voimansiirtona viisivaihteinen manuaalivaihteisto.
     
  10. signet

    signet Gearhead

    sopisi myös hauskoja kilpiä ketjuun
     
    hartsa69 tykkää tästä.
  11. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Fileeraus tykkää tästä.
  12. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    isalmela ja Pande_K tykkäävät tästä.
  13. f34

    f34 Double Gearhead

    Tuon rekkarin takiahan se tuonne metsään on hylättykin.
     
    Norri tykkää tästä.
  14. Hahaa, autontunnistuskuva! En kyllä saa kiinni, mikä tuo on. Veikkaan jotain saksalaista.
     
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    isalmela ja Pande_K tykkäävät tästä.
  16. Enpä olis tuntenut sisältäpäin. Ulkoa kyllä tunnistin.
     
  17. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Itse asiassa luulin ensin A -mallin Corsaksi, kun tuohon satuttiin.

    [​IMG]Gonebutnotforgotten by Hartsa T, on Flickr

    Tästä oli riisuttu suurin piirtein kaikki, tallissa vietti saattohoitopäiviä toinen siisti ihan kunnostettavissa oleva yksilö. Varmaan omistaja viettää samanlaisia jossain, tai ei enää ole ollut harrastamassa..? Pihasta päätellen.
     
    Pande_K tykkää tästä.
  18. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    isalmela, 12345678910 ja Pande_K tykkäävät tästä.
  19. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Fileeraus ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!