GM lauhduttimen putkiliitinten sokat hukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja AteV8, 7.9.2020.

  1. AteV8

    AteV8 Gearhead

  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tukkurilla on noita, montako tarviit ja kuinka pian??
     
    AteV8 tykkää tästä.
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    2kpl riittää, mutta hukkaan ehkä nekin, eli otetaan 4kpl. :D Suht pian tarve, mutta ei välttämättä niin pian että pikatoimituksesta ylimääräistä viitsisi maksaa.

    Kuinka toimimme tästä eteen päin? :)
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Laita mulle sähköpostia, jos noudat, kerro, jos lähetetään, laita osoitej jossa myös puhelinnumero ja sähköposti. Pikana en tänään enää saa huomiseksi, mutta jos huomenna tilaan pikana, niin saadaan keskiviikoksi tänne, mutta maksaa ihan vi**sti suhteutettuna itse hiutaleisiin. Normitilauksena täällä huomenna tilattuna torstai/perjantai, pitää tosin mun keksiä muutakin tilattavaa, muuten tulee taas kalliiksi (just tänään tilasin ison kasan, viikkotilaus siis tehty, pitäis tehdä perjantaisin, mutta viime perjantaina mitään kerenny)...
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Onks sulla mun e-mail-osoite?? postmaster ät jamant.com
     
  6. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Myöpä jatkamme siis mailitse, heti saunan jälkeen. Siis jos sen jälkeen nyt vielä osun näppäimiin. :D
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Vastailen sitten huomenissa, lähden kasilta kotiin saunaan...
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Eipä ole sähköpostia näkynyt...
     
    Slant Sickness tykkää tästä.
  9. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Meni postit ensin .fi domainille.
     

Kerro tästä muillekin!