1963 Impalan Cadillac 500 vaihtuu Chevyyn.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Seevu, 26.6.2020.

  1. kuula

    kuula Gearhead

    Seevu tykkää tästä.
  2. Seevu

    Seevu Double Gearhead

  3. NickeR

    NickeR 3rd gear

    Powermaster toimii!!
     
    Seevu tykkää tästä.
  4. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Hommasin Powermasterin. Hesus! Siinä on enemmän tehoa ku 454a! Pyörittää ihan jumalattomasti!

    [​IMG]

    Jostain syystä kakkosomistaja halus lähteä testaamaan autoa. Mentiin. Tuntui, että Sniperikin toimi paljon paremmin. 10min. lenkistä ei toki paljoa dataa saanut.

    -J-
     
    rekkamies, isalmela ja impala-63 tykkäävät tästä.
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Sniper sucks. Kylmänä sammuilee vieläkin. Ameriikan Barry ei löydä oppimisdataa, enkä oikein keksi mitä tehdä. Lämpimänä toimii kuten 750cfm. Edelbrock säädettynä.

    Positiivista on, että Rokkiauton nopeusvaijeri tuli viikon etuajassa.

    -J-
     
  6. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Impalaakin on laitettu. Siirtelin jälleen Sniperin johtoja erilleen ja aavistuksen kävi paremmin. Kylmänä hyppää vieläkin laihalle, mutta eipä tuolla ole ajettu kuin 8km. työmatkaa/päivä. Ei ole kunnolla päässyt oppimaan.

    Tänään lämmitin rauhassa ja kävin heittämässä lenkkiä. Sudittelin vahingossa märällä asfaltilla muutama sata metriä. Ihan vaan, että saa dataa..

    454 on kyllä upea kone.

    -J-
     
    max tykkää tästä.
  7. max

    max Double Gearhead

    Juu,kyllä siellä pitäis olla alakierros vääntö aika lailla mukava.
    Oletkos kokeillut mikä on on motin toiminta kun kierroksia on 5000rpm tai enempi?
    Menettääkö puhdin/lopettaako voiman tuoton?
     
    Seevu tykkää tästä.
  8. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    En ole päässyt vielä missään testaamaan. Tähän asti voimaa on riittänyt niin paljon kuin uskaltaa kaasua polkea.

    -J-
     
    max tykkää tästä.
  9. max

    max Double Gearhead

    Hieno homma että vetoa riittää,varsinkin kun on kuullut että ”Peanut 454” menee polvilleen helposti.
    Ei pidä näköjään uskoa kaikkea mitä kuulee tai lukee.Ilmeisen kustannustehokas motti swappi.
     
  10. Ei tartte sitten lisäviritystä..:cool:
     
    Seevu tykkää tästä.
  11. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Sitä voimaa on riittävästi tasan ekaan täyskaasukiihytykseen asti ;)
     
    Gary Grand ja Seevu tykkäävät tästä.
  12. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Tilasin nätimmät venakopat, mutta vaatiikin pitkiä pultteja. Taitaa jäähä asennus ensi vuodelle..

    [​IMG]

    Tuuletusikkunan mekanismikin antautui.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kuskin puoli. Jos jollain on ylimääräinen, niin ostan pois.

    -J-
     
    E_N tykkää tästä.
  13. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Perrrrkele! Taas sivusto hukannut kuvia. Terkut vaan ylläpitäjille..
     
  14. [​IMG]
     
    Seevu tykkää tästä.
  15. Etteipä vaan olisi taas kyse tästä, mikä on siellä toisessa ketjussa:

     
    Muokattu: 18.12.2020
  16. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Impala on talviunilla,mutta ei unohdettu. Syksyllä jo hommasin kivat venakopat ja maalasin ripojen välit koneen sävyyn:

    [​IMG]

    [​IMG]

    On muuten hankala löytää varaosakaupasta pulttisettiä noille kopille! Tai löytyi heti paikallisesta tietty, mutta en lähde 70€+maksamaan. Yenkeissä Speedmasterilla on katalookissa, mutta out of stock ja muualta en ole löytänyt!?

    Facesta löysin koppiin matchaavan putsarin kannen. Tänään maalasin. Pensselillä :oops:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kevättä odotellessa..

    -Jake-
     
    Muokattu: 28.2.2021
    rekkamies, TwistOla, Visa ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. max

    max Double Gearhead

    Komeet kopat.
    Oletko mùuten tsekannut että eivät ota tulipeltiin kiinni?
    Hankin 454:seen vastaavat korkeat "Sheet metal" kopat ja eivät sitten mahtuneetkaan pelkääjän puolelta.
     
  18. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    En muuten oo. Enkä pääse ennen kevättä testaamaankaan. No jos ei sovi, niin kyllä ne jollekin kelpaa. Maalaan sitten ostajan haluamaan väriin ja laitan kunnon hinnan ;)

    Vakiot kopat on aika työkonemaiset..

    [​IMG]

    -J-
     
  19. max

    max Double Gearhead

    Hyvältä noi nykysetkin kopat näyttää.
    Chevyt on työkoneita/duunari sportteja.
     
    Seevu tykkää tästä.
  20. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Tää on niin totta :D:D
     
    Visa ja max tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!