Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. -tl-

    -tl- Gearhead

    Muokattu: 5.9.2020
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Mikä tuossa ei pidä paikkaansa?
     
  3. dallas

    dallas Gearhead

    No onhan ässäässä pikappia tehtyä pidempään kuin vain vuonna -90. Ja vaihteisto tuona vuonna on Th400.
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Jaa, mä ajattelin et toi Kivinummen jalostama tekniikkapaketti tossa myyntitekstissä ei pidä paikkaansa...
     
  5. Aslak

    Aslak Gearhead

    Noniinno, onko se sitten niin "hyvin pidetty" saati klassikko jos vaihdettu motti ja alusta, laatikostakin alkuperäistä lähinnä kuoret? Sisustasta ei kuvia, mittaristolukema kilometreinä 146000 ja jo tuommoset rempat tehty. Jostain syystä ihan kaikki ei täsmää.. :D
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kaikki ei täsmää alkuperäiseen siksi, että kaikki on parempaa mitä alunperin.;)
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Joo olen samaa mieltä, teho päivitetty alkuperäiseen nähden kaksinkertaiseksi ja loota kestämään sen. Ulkonäkö on suurinpiirtein alkuperäinen, sisusta nyt jää kysymysmerkiksi. Ei toi Kivinummen setti mikään ilmainen ole. Ja vetokoukkukin löytyy :). No ei mulla tollaiseen varaa ole joten hintaa en kommentoi.
    Laatikko voi itseasiassa olla alkuperäinen koska (netin mukaan) joissakin alkupään 454ss on ollut tuo th375 joka on itseasiassa kolmeviiskymppinen nelisatasen hiluilla mutta pidemmällä hännällä ja 27 spline output shaftilla.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  8. Lowry

    Lowry 2nd gear

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/11596160

    Nyt olis oikea muskeliauto tarjolla. Koko kesän tässä on enemmän tai vähemmän tosissaan katsellut jotain sopivaa "valmista" autoa, mutta harmi kun asetettu 15k€ budjetti ei millään veny päälle kahden kympin.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    On mun mielestä vaan hyvä, että Legendaarinen 454SS on päivitetty enemmän "legendaa" vastaavaksi.

    Alkuperäisenä -90 454ss 230hv. 385 lb⋅ft (522 N⋅m) 0-60 mph. 7.7s.
    1/4 Mile 15,9s. 87mph.
    Ei se mikään tykki nykymittapuun mukaan ole, vaikka oli 30 vuotta sitten nopea pick-up.
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  10. teddy99

    teddy99 Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  11. TimoN

    TimoN 3rd gear

    En olisi edes tiennyt, että Peugeot 104:ää on valmistettu vielä 1986 ja googletuksen perusteella pari vuotta sen jälkeenkin. Aina sitä oppii uutta.

    Suht hyvin tuo myynnissä oleva auto on pysynyt muodossaan, vaikka on mitä ilmeisimmin kiepsahtanut katon kautta ympäri. Sääli sinänsä, koska ei noita tosiaan varsinkaan Suomessa juuri ole.
     
  12. Terok

    Terok 1st gear

    Tässähän noi faktat tulikin, eli alkuperäinen loota on juuri TH375. Ai mistäkö tiedän? Sattuu olemaan mun vanha auto ja mä olen ton tekniikan rakennuttanut Kivinummella. Auto on melko orggis ulkoasultaan, pieni madallus on entisen omistajan jäljiltä. Sisältä erittäin siisti ja ehjä, ainoa muutos on Autometerin rundikello. Sniperin näyttö on hanskalokerossa, en halunnut sitä näkyviin. Eiköhän Janne saa nekin kuvat otettua...
     
  13. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    On kyllä törkeen hieno chevy.
     
  14. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Tais toi SS löytää jo uuden omistajan.
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Tämä kerkesi jo siirtyä Poriin liikkeeseen, mutta kävin nyt silti ihan ostomielellä paikan päällä. Aika rujosti oli peltitöitä tehty Kalifornia autoon ja olisi saanut tehdä jatkossakin. En tiedä oliko sitten liian kovat odotukset suorituskyvyn suhteen, mutta tuntui että se tuli esille lähinnä ääninä. Liikkeen myyjä oli kyllä asiallisen oloinen kaveri ja tuntui tuolle olevan ostajia, vaikka ei minulle kelvannutkaan.

    Saa varmaan viikata ostohousut takaisin kaapin perälle, kun ei alle kahden kympin taida nykypäivänä saada oikein mitään kiinnostavaa jenkkiautoa.
     
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Meinasin ehdottaa, että jos isot muskelit kiinnostaa, niin Moparin c-bodyt. Mutta kävin nettiautosta katsomassa tarjotaa ja hintoja, onneksi olin jo valmiiksi istumassa... Tätä vauhtia noi menee vuoden päästä hinnoissa ohi jo Hemi E/B bodyistä.... :D
     
  17. Lowry

    Lowry 2nd gear

    No tässä nyt mennään vähän fiilispohjalta päivän mukaan, mutta periaatteessa joo muskelivuosien 2d(ht) autothan ne eniten kiinnostaisi, mutta niissä toki on ne kovimmat hinnatkin.

    Onhan näitä C-bodyjakin tullut katsottua, kun nettiauto on melkein 24/7 auki.

    https://m.nettiauto.com/chrysler/newport/11504293?vifAdCount=4&vifNav=Y

    https://m.nettiauto.com/chrysler/newport/11589431?vifAdCount=6&vifNav=Y

    https://m.nettiauto.com/plymouth/fury/11589170

    Hinnoista en muuten tiedä onko miten kohdallaan, mutta ensimmäinen osuisi budjettiin, tosin oletettavasti "virheet" vasemman puolen lokarien maalipinnassa tarkoittanee hitsihommia ja niitä on jo ennestään tarpeeksi. Ei koske pelkästään tätä autoa, mutta en ymmärrä minkä takia ilmoituksiin ei ylipäätänsä voi ikinä laittaa sellaisia kuvia mistä näkisikin jotain. Turha soittelu ja ympäri maata ajelu tuhlaa vaan kaikkien aikaa.

    En tiedä irtoaisiko kaksi muuta alle kahteen kymppiin, mutta varsinkin keskimmäinen on ainakin kuvien perusteella ehkä vähän turhankin hieno, kun auto tulisi ihan rehelliseen ulkokäyttöön eikä talliin koristeeksi. Helvetin isojahan noi on, että ehkä etusijalla olisi kuitenkin jotain vähän pienempää. Sinänsä isolohko Moparissa olisi plussaa, että tarvittaessa voisi lainata ikuisuusprojekti Challengerista stroukkerin jne.

    Alkaa kyllä ajokausikin jo olla kohta ohi, että ei tässä sinänsä mitään hätää ole, mutta voisihan sitä rahaa nyt käyttää kerran sitä tuli käyttötilille siirrettyä.
     
    Muokattu: 9.9.2020
  18. tammercity

    tammercity Gearhead

    Tämäkin näköjään pysyy tuon autoliikkeen ikkunalla taas talven yli
    https://www.nettiauto.com/cadillac/brougham/9653228
    Poika käy koulua tossa lähistöllä, niin katsellut jo muutaman vuoden käkkylää lasien läpi aina kun seison valoissa siinä vieressä.
     
  19. dallas

    dallas Gearhead

    No katos perskele. Aina sitä oppii jotain uutta. :oops:
     
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Montako HEMI B- tai E-Bodya on ollut myynnissä nettiautossa viimeisen vuoden aikana kun kerta tiedät hintatasonkin?
     
    exchevelle tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!