Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Fuselage, kimmok2014 ja MiskaO tykkäävät tästä.
  2. Lowry

    Lowry 2nd gear

  3. SQ

    SQ Gearhead

    Mulle tää kelpais kovastikin mieluusti (edelleen), mutta eipä toi mun avo ole pickupiksi viime kysymän jälkeen muuttunu enkä varmaan niin paljoa suostu väliin rahaa laittamaan että sä sen pickuppina näkisit... :/ Jos jostain löytyis sopiva pickuppi, jonka omistaja vastaavasti olis isolohko-avoa vailla, niin siinähän se ois potentiaalinen kolmenkimppa(kauppa). https://www.nettiauto.com/oldsmobile/dynamic/11513720
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. teddy99

    teddy99 Gearhead

    juko7, Peeaa ja Lowry tykkäävät tästä.
  5. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    nyt on kyse vain äidinkielestä ja luetun ymmärtämisestä.

    Tuossahan ei suinkaan lue että helpolla museokatsastukseen, vaan että helpolla valmistettu.

    :p
     
    1purehell ja isalmela tykkäävät tästä.
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    En tarkoita juuria sinua, mutta meitä aina täällä ylhäällä naurattaa tuo "liian kaukana katsoa." Ukot ja akat pystyy ostamaan Amerikasta näkemättä auton, mutta ei Suomen sisällä. SE Mäkinen nappaa täältä auton kyytiinsä ja toimittaa vaikka ihan Helssinkiin saakka muutamalla satasella. Mutta eihän se niin käy, kun joka päivällehän se pitää joku harmi olla.

    Vesku myi tosiaan 300:n ja aiemmin tänä kesänä meidän samasta kaveripiiristä lähti 1969 avo Hyrsleri Kouvolaan. 1965 coupe Impala lähti myös vasta etelään. Näitä hakeneilla porukolla ei ollut kauheasti munaa, mutta pillua löytyi. Naisissa on tulevaisuus ;)
     
    Charger´69, Petri R., Herje ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    itsekin oon parikin kertaa laittanut sulle viestiä tuosta(viimeksi tällä viikkoa kun olin mikkelin suunnalla), plymouth ei kiinnostanut vaihdossa mutta jos avolavaa kaipaat niin voin antaa vaihdossa myös ZiL 156k 6x6. siinä ois avolavaa kerrakseen.. ei tietty ihan samanlainen kuin '55 chevy:rolleyes: (ei tuore kuva, ei ole lumi maassa)

    [​IMG]
     
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Vuonna 2008 myin niinkin eksoottisen auton kuin -64 Valtterin Rolloon. Ostaja tuli junalla lappeenrantaan ja kauppojen jälkeen ajoi sen helsinkiin ja sieltä junalla Rovaniemelle. Ostaja olikin työperäinen maahanmuuttaja joten tuollaiset liikkeet oli kai ihan perus meininkiä.
     
    Muokattu: 12.9.2020
  9. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Ei se välimatka ainakaan mulle ole este, jos jotain sellaista löytyy minkä oikeasti haluan. On tässä jokusen autokaupan kerennyt tehdä aiemminkin, ja sekaan osunut myös niitä koko päivän hukkareissujakin, kun auto ei ole ollut yhtään sitä mistä on etukäteen puhuttu. Näkemättäkin oon auton ostanut, mutta kerta riitti.

    Hyvä että siellä kauppa käy.

    Edit. Tänään aamulla varttia vaille yheksän matkaan ja reilun tunnin päästä kotona. Kai sitä olis sunnuntain saanut muutenkin kulumaan, mutta eipä tarvii enää kyttäillä nettiautoa.:cool:
     
    Muokattu: 13.9.2020
  10. kaluville

    kaluville 1st gear

     
  11. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Roberto ja isalmela tykkäävät tästä.
  12. julmajari

    julmajari Gearhead

    kuorma auto osastolla "hieno" Leyland Sherpa lava auto, alle tonnilla, vaikka autokuljetuksiin.
     
  13. Loppeenkulma

    Loppeenkulma 1st gear

    Ei vielä
     
  14. Loppeenkulma

    Loppeenkulma 1st gear

    Tarjous kyllä tehty, mutta ostaja ehdokas ei vielä Suomessa.
     
  15. Loppeenkulma

    Loppeenkulma 1st gear

    Voipi olla, ettei ees myydä, jos jää talviautoksi. 5.7dx diiseliä pellin alle!
     
  16. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    On joo. Jäi muijalta vaan sen takia hankkimatta, kun tiedossa olisi ollut jotain ruostehommia ja mua ei kiinnosta virkata niitä, eikä halunnut lähteä niitä teettämään missään. Budjetin ihan ylärajalla kun oli muutenkin. Mutta sille joka ehtii ja jaksaa ne tehdä, niin varmasti ihan hintansa haukkuva auto.
     
  17. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  18. speedy

    speedy Double Gearhead

    Mitäs tuo pieni hilseily käyttöä haittaa o_O
     
  19. GhostRider

    GhostRider 1st gear

  20. kippis

    kippis Gearhead

    ei ollu kauaa myynnissä kun meni
     

Kerro tästä muillekin!