vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Elokuun cruisausta, PART 1

     
    chevy-kane tykkää tästä.
  2. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Ja lisää jytinää elokuulta, Part 2

     
    chevy-kane tykkää tästä.
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Avochevelle ja ählyraketti mun suosikit tossa videossa.
     
  4. heleha

    heleha Gearhead

    Kumin polttoa elokuulta..

     
    Tunaman tykkää tästä.
  5. ata

    ata Gearhead

    kaierkki tykkää tästä.
  6. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

  7. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Syyskuun '20 cruisausta PART 1

     
    kaierkki ja chevy-kane tykkäävät tästä.
  8. Vieläkö noita ääliöitä on jotka luulee olevansa kovia äijiä sillä että käyvät polttamassa kumia tienpätkällä muiden silmien edessä... Aika säälittäviä ja kaikki yli 18v vanhoja.

    Miksi ne seisoo jarrulla? onko nämä niitä riftingjannuja vai muuten munattomia?

    ah
     
    el borrachitos tykkää tästä.
  9. heleha

    heleha Gearhead

    Videota syyskuulta:

     
    Tunaman ja chevy-kane tykkäävät tästä.
  10. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Taitaa olla ”yleisön pyynnöstä”. Radan reuna faneja täynnä.
     
    Mikkis, chevy-kane ja Weijari tykkäävät tästä.
  11. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Syyskuun '20 cruisausta PART 2

     
    Tunaman ja chevy-kane tykkäävät tästä.
  12. chevy-kane

    chevy-kane 2nd gear

    Jokainen harrastakoon, miten itse haluaa...
     
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kyllä toi kuminpoltto on katsojaystävällistä touhua, ja itsekin olen sitä tuolla harrastanut.
    Ja tykkään katsoakin.
    Mutta nää paukuttajat saisi mun puolesta painua vittuun! Se paukutus kuuluu todella kauas! Normi kuminpoltto jenkillä ei kuulu niin pitkälle. Ton paukutuksen takia tullaan vielä saamaan häätö sieltä. Ja todennäköisesti sen takia lähiasukkaat soittavat poliisit paikalle.

    Poliisit on mun mielestä yleensäottaen aika hyvin suhtautunut tähän touhuun, kun ei ole jatkuvasti paikalla. Vaikka varmasti tietävät homman nimen.

    Mutta sitten kun tulee valituksia, niin pakko niihin on reagoida.

    Pakko vielä lisätä että tämä Vantaan Cruising on JENKKI- cruising. Nämä paukuttelijat on pääsääntöisesti ihan muita, kun jenkkejä. Menkööt omiin tapahtumiin paukuttelemaan niin paljon kun sielu sietää. Älkää tätä pilatko sillä.
     
    Muokattu: 24.9.2020
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Itse olen aina ollut sitä mieltä, että jos rajottajalle asti pääsee, niin on kuskissa vikaa. Tosin enemmänkin ajossa.

    Tiedän, että mulla on vanhentunut ajattelutapa, ja se on nykyään "muotia" paukuttaa rajoittajaa vasten.
    Ihmettelen vaan, että miten nää olis selvinnyt sillon, kun piti korvakuulolla pelata kierrosten kanssa. Ylikierrokset saatoi hajottaa koneen.
     
    Muokattu: 24.9.2020
  15. chevy-kane

    chevy-kane 2nd gear

    Aika paljon vetää yleisöäkin paikalle tämmöinen ei järjestetty tapahtuma.
     
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juu, on kasvanut vuosien varrella todella isoksi tapahtumaksi, mikä tuo myös nämä ei-toivotut lieveilmiöt mukanaan.
     
    el borrachitos tykkää tästä.
  17. splitti

    splitti 2nd gear

    Missä lukee niin, että on JENKKI-cruising? Onko tapahtumalla joku järjestäjä? Ja jossain luettavissa nämä järjestäjän viralliset JENKKI-cruising säännöt? Olis kiva nähdä se JENKKI-cruisingin järjestäjän ohjeistus missä on oikeat kierrosluvut millä sitä satavuotta vanhaa barumia hangataan katuun.

    Jossain kohtaa yli 20v sitten, kun oli se tuning voimissaan niin Vantaalla järjestettiin ihan virallisia tuning cruisingeja ja sinne rupes ilmaantumaan pikku hiljaa JENKKI-autoja mukaan cruisailee. Tuningit hiipui, mut JENKKI-autot vaan lisääntyi. :D
     
  18. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Onko näyttöä paperilla
     
  19. Weijari

    Weijari Gearhead

    Eipä sillä loppupeleissä ole mitään merkitystä paukutatko rajoittajaan vai vedätkö puoli tikkurilaa savuun. Vähän sama kuin selittäisin että pöllin vain yhden omenan ja kaveri pölli 10. Omenavarkaissa kuitenkin on oltu. Yhtä laitonta molemmat. Jos tulee bänni, niin alkaa sormilla osoittelu. Totuus on kuitenkin se, että porukalla siellä ollaan aiheutettu pahennusta.
     
    el borrachitos tykkää tästä.
  20. AVRO

    AVRO Gearhead

    Kritisoin toisessa ketjussa näitä rajoittajaa vasten paukuttajia, hommassa on kuitenkin joku hyvän maun ja älyttömyyden raja. Tässäkin ketjussa olevissa videoissa on ihan "ok" juttuja kun poltetaan kumit katuun ja/tai pärrätään rajoittajaan, mutta tämmöisessä julkisella paikalla tapahtuvassa karkelossa olisi hyvä olla joku roti. Ihan vaan mun mielipide on:
    Kuminpoltto, joku siisti lyhyt pyöräytys sen verran että saadaan savut, tuodaan esiin että se kumi palaa helposti ja kone saa sanoa sanansa. Ei mitään 200m pitkää hullua polttoa tai paikallaan jauhamista lyhyttä hetkeä pidempään.

    Paukutus, tässäkin vois mennä siististi esim sen kuminpolton kanssa, ja jos vaikka olisi muutakin kuin suorat putket. Noi japski-vehkeet roplottaa rajoittaa vasten mutta niissäkin on useimmissa kohtuu asiallisesti vaimennettu äänet, se yksilöimätön valkoinen mikä-lie takapuskuriton Nipsun ja kuskin touhu oli kaikkea muuta kuin sopivaa. Turhan kovat äänet, taitaa olla monissa "oikeissakin" tapahtumissa no-no.

    Tätähän se on kuitenkin ollut iät ja ajat, eikä siinä mitään, jossainhan meidän lampaiden on käyttäydyttävä huonosti, juovuksissa tai auton ratissa. :)
     
    viikinki75 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!