C10 bensinöinti ja mittari ongelma.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Rauno72, 30.9.2020.

  1. Rauno72

    Rauno72 1st gear

    Velipojan auto vm1981, alkujaan auto ollut 5.7 diesel jonka tilalle vaihdettu 5.3 Vortec kone ja laatikko vm2002.
    Ongelmana on öljynpaineen ja lämpömittarin toiminta, haluaa ehdottomasti säilyttää alkuperäiset mittarit koetaulussa, onko vastaavaa muutosta täällä joku tehnyt ja saanut mittarit toimimaan? Mitä tarvitsee muuttaa?
     
  2. Onko Vortecissa omat anturit mittareille? Jos on, niin vaihtaa tilalle samanlaisilla arvoilla kuin siinä dieselissä.
     
  3. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Just näin.

    Apparin puolelle kannen takanurkkaan tekee anturille uuden kierteen että se "alkuperäinen" anturi menee siihen ja öljynpaineanturille adapteri omalle paikalleen ja se on siinä.

    Kannen kierre taisi olla 1/8 ja lämpötila-anturin 3/8. Siinä on siis tulppa.
     
  4. Rauno72

    Rauno72 1st gear

    Kiitos, näillä koitetaan.
     

Kerro tästä muillekin!