Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Kumivulkanoinnin repeytyessä hinapyörä jää sen laakerin varaan.

    Vulkanoinnin ollessa ehjä ei laakeri liiku käytännössä ollenkaan.
     
  2. jake81

    jake81 Gearhead

    No joo, sit jos tosta "rististä" menee joku tappi tms. sen laakerin keskiöön, näytti vaan se laakerin keskiö ihan tyhjältä.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tietysti menee, se pitää sen hässäkän keskiössä. Ei sitä voi kumin varassa sivuttain vetää hihnalla. Ja kyllä se laakeri joutuu liikkumaan ihan koko ajan kun kone käy.
     
  4. Miigas

    Miigas 1st gear

    Hei osaisiko joku täällä kertoa kuinka tuommonen 95 vuoden gmc subben rumpujarrun rumpu lähtee irti. Mistään en ole saanut ihan 100% varmaa vastausta. Pitäisi takajarrua vähän vilkaista kun ei oikein irrota ja alkaa aika hyvin ajossa tärisyttää ja vanne kuumenemaan.
     
  5. jake81

    jake81 Gearhead

    Riippuu onko napa rummun sisällä vai rummun päällä, jos päällä niin täytyy purkaa napa irti ennenkun saa pois muutoin on ihan vetämällä mutta varmaan joutuu löysään kenkiä ensin.
     
  6. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Jos ei rumpu irtoa sovinnolla, niin sitten väkisin. Kulumisen aiheuttama olake rummussa pistää hanttiin ja kenkien löysääminen ei välttämättä onnistu.
     
    Mr Banner tykkää tästä.
  7. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

    Kysytäänpä täällä... Chevrolet tuotteen kokonaismassa muutos...ja mistä tieto että voiko kokonaismassaa kenties muuttaa? VIN numerolla katseltu nykyiset tiedot ja erään lähteen mukaan näiden kokonaismassat olleet
    Gross Vehicle Weight Rating Class 2F: 7,001 - 8,000 lb (3,175 - 3,629 kg)

    Laittelin spostia
    gmfinlandoy@gm.com mutta se ei vissiin enää ole toiminnassa? Onko edes Chevroletilla maahantuojaa enää Suomessa?

    Antaisikohan nuo vaikka USA:sta rahaa vastaan 3550kg tarran ja jonkun todistuksen 3270kg autoon... Oikeastihan tuolla ei paskankaan merkitystä.

    Edit1:
    Chevrolet.comin chatistä sain neuvon:

    As we are Customer Assistance of the United States, our jurisdiction only extends within the United States. Please refer to the following for the Customer Assistance Center in your respective region:

    You may contact your GM Divisional Customer Service in Europe at (09)-77 47 64 00 or send them an email here: cac@klintbergway.com for further assistance.

    Edit2: tuolta sitten neuvoivat osoitteeseen www.vdocs.eu ja ottamaan yhteyttä paikalliseeen jälleenmyyjään.
     
    Muokattu: 12.10.2020
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    tilaa uudet rummut ja jarruosat vaikka rokista,sitten plasmalla suhauttaa rummun vaivatta palasiksi[/QUOTE]
     
    jake81 tykkää tästä.
  9. Rytari

    Rytari Gearhead


    Porakone käteen ja jarrukilpien takaa kenkien kiinnitystappien kannat pois, tulee kengät rumpujen mukana pois.
     
    Gary Grand ja Catrik tykkäävät tästä.
  10. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Olikos kellään käryä minkä vehkeen euro-väreillä olevat takavalot käy -96-99 Suburbaniin ja mistä tuollaisia löytyis? Muistelisin että Kojo niistä aikoinaan kertoi.
     
  11. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Taitaa olla tekemätön paikka porakoneella,siellä on aika ahdasta.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  12. CaptainE

    CaptainE 1st gear

    Onko vinkkiä/linkkiä mistä lokarifenderit autoon: GMC Sierra 2500 vm-92
     
  13. JaveX

    JaveX 1st gear

    Oisko kellään myytävänä GMTDscan Tech lisenssiä?
     
  14. Kibola

    Kibola 1st gear

    Morjens

    Viime lauantaina tuli haettua ittelle 95 chevy suburban 6.5td

    Tuota nyt tutkailtuani niin lähtisin kysymään apua muutamaan juttuun

    Elikkä sisävalot palavat koko ajan onko joku tyyppi vika paikka mistä lähteä katsomaan vai lähdenkö yksitellen ovi antureita tutkimaan? Myöskään nämä ns. Luku valot eivät pala en tutkinuy polttimoita vielä mutta vaikea uskoa että kaikki neljä olisi pimeänä

    Sekä jäähdytin nesteet pitäisi vaihtaa onko jossain ns. Proppu mistä päästää vanhat pois?

    Kiitokset etukäteen

    Jesse
     
  15. Akit

    Akit 2nd gear

    Sisävalo ongelma johtuu todennäköisesti ajovalokatkaisimen yhteydessä olevasta dome nappulasta, mikä ei lukkiudu alas. Vaihtamalla uuden valokatkaisijan homman pitäs ratketa.
    Jäähdyttimen vas alanurkassa on tyhjennys, jos oikein muistan
     
  16. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Onkos kellään tästä etelä/varsinais-suomesta yhtä ehjää (ei halkeamia eikä kovin uponneita venttiileitä) 6.5td sylinterinkantta? Pick-up / Suburban malli
     
  17. lumimies

    lumimies 1st gear

    hep
    ses valo loistanu kulkineessa ja vikakoodia 23 näyttää.
    (Accelerator Pedal Position (APP) 1 Circuit Range Fault)
    Joskus satunnaiseen kaasupoljin halvaantunut muuten pelaa.
    liitokset tarkistelin, mitähän muuta kannattaa katsoa?
    uutta poljinta, onko vaikea löytää?
    -94 plazeri 6,5td
     
  18. kompassi

    kompassi 1st gear

    Löytyy
     
  19. Anza

    Anza Gearhead

    Onko tietoja? 1989 C1500 vilkkurele väsähti käytössä. Tilasin uuden releen AC Delco, rockautosta, joka kaksinapainen. Autossa oli kolminapainen ja reletaulun pohja myös kolmannella maadoitusnastalla. Onko muuta haittaa kuin mahdollisesti vilkku sykkii nopemmin jos polttimo kärvähtää, vai pitäiskö tilata maadoitettu rele? Onko siinä jotain taikaa? Vai mikä se kolmas nasta on?
     
  20. Rytari

    Rytari Gearhead

    Kolmas nasta releessä saattaa olla merkkivalolle.
     

Kerro tästä muillekin!