Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. julmajari

    julmajari Gearhead

    Mulla oli liimattu toi tarra semmoseen kontaktimuovin palaan, pysty siirtää aika helposti, toivottavasti rikos on vanhentunut, tarra vm 95 on edelleen mun bel airin tuulilasissa.
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Ainakin vielä 2019 näytti entisen yleisliittolaisen hyötyajoneuvoni tuulilasin alakulmassa nokottaneen kolme tarraa viime vuosituhannelta.

    [​IMG]
     
  3. julmajari

    julmajari Gearhead

    Mul on toi sama 500 mk 1995 :)
     
  4. aircool

    aircool 3rd gear

    Mulla oli aikoinaan chevyssä samanlainen tarrakollaasi. Katsastajan mielestä vanhat veromerkit ois pitäny poistaa. Sanoin sille että on sen verran kalliita tarroja, että antaa olla siinä vaan. Asiasta ei enää keskusteltu.
     
    deeäxä, esmi, Lemmu ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. -tl-

    -tl- Gearhead

  6. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Kyl muuten kiukutti 90 luvulla persaukisena amispoikana noita verotarroja ostella johonkin tonnin taunukseen
     
    deeäxä ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  7. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Chevellessä mulla oli tuo 76 vuoden tarra vielä paikallaan. Värit siitä oli haalistunut mutta tekstit näkyi hyvin. Swingerissä on vielä paikallaan tuo 96 vuoden tarra. Tosin vähä alkaa toisesta reunasta repsottamaan.
     
  8. ++++++

    ++++++ 3rd gear

  9. isalmela

    isalmela Gearhead

    Zejk1, FuryIII '71, 12345678910 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

  11. tapsah

    tapsah 2nd gear

    on hieno, ehkä fiat tekniikka, ovenkahva ja vanteet taitaa viitata siihen.
     
  12. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sehän on sitten petojen sukua.
     
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulle tulee aina tollasista ovenkahvoista mieleen Austin Allegro. Vaikka onhan samanlaisia käyttänyt muutkin. Esim. AMC. Fiateista ei ole jäänyt mieleen samanlaisia.
     
    Muokattu: 15.12.2020
  14. tapsah

    tapsah 2nd gear

    joo en tiedä varmaksi, kova on ollu homma jos tosiaan on kilvissäkin, iteltä olis kyllä jääny tekemäti...
     
  15. pptalo

    pptalo Gearhead

    :)
     
  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ainakin on asiallinen myyntipuhe :rotfl:

    https://huutokaupat.com/2380287/redneck-4x4-chevrolet-fleetside-1983-50-l-bensiini

    "Pala aitoa Amerikkaa, aikakapseli aikaan jolloin ei viherpiiperöitä kuunneltu ja fossiilista polttoainetta riitti.
    Pakkasaamuisin on mukava päräyttää bensa V8:n männän päälle kipinää ja naureskella kun naapurin Pertin hybridistä on taas patteri loppu."

    "Ei sovellu silkkihansikkaita käyttäville naapurin Perteille."

    :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

    Helwattu, auto vie bensaa minkä vie ja piste, muulla ei ole väliä...jos se on ongelma, niin laitetaan isompi tankki ja onhan tuossakin tuplatankit kun vaihtaa vaihtoventtiilin :odcool:
     
    Zejk1, malvasto ja Inlinee tykkäävät tästä.
  17. f34

    f34 Double Gearhead

    Taitaa olla muoviset pölykapselit.
    Allegrossa ja jossain muissakin engelsmanneissa tuollaiset kahvat.
     
  18. tapsah

    tapsah 2nd gear

    toki plastiikkaa ovat kapsilat mutta alta näyttäis pilikottavan pellivanteessa liuta pyöreitä reikiä niinku fiatin vanteissa muistaakseni on, toki asia selviäis yhdellä puhelin soitolla myyjä osapuolelle, jäis spekulointi vähemmälle...miten lie on kilivitetty moinen..erikoinen tapaus, itse en kyllä silti vaihtais edes kravatin kokoiseen maa-alaan Tihviällä...
     
  19. malvasto

    malvasto 3rd gear

  20. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ai,etkö osaa käyttää kanttikonetta :poff:
     

Kerro tästä muillekin!