Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Kokeiles vaihtaa sinne oikeenlaatuiset öljyt,voi ruveta vielä pelaamaan.Ite en nelikkoa käytä liikenteessä muuten kun liikkeillelähdöissä ja sen jälkeen kytkee 2wd takas.
     
  2. -late-

    -late- Gearhead

    Syksyllä vaihdoin öljyt. En nyt muista mitä laitoin mut koitin olla tarkkana öljyn valinnassa. Joku vinkkas että lisäainemäärä lsd-öljyissä ei ole riittävä, että lisätä pitäis. En kuiten lisännyt.

    Mä luulen että vipstaakeissa vois häikkää olla. Välillä toimii hyvin, välillä ei tartu.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mitään ls-lisäainetta sinne ei suositella, eikä se sitä tarviikaan, koska se ei ole limited slip. Mulla kyllä esm. itellä pelaa täysin ls-öljyllä, mutta jotkut ovat sanoneet ettei toimi kunnolla sen kanssa.
     
  4. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Mulla tuo G80 käkikello lukko 10.5 14 bolt fullfloater akselissa alkoi pelaamaan oikein hienosti kun laitoin perään synteettisen vetopyörästö oljyn. (Ohuempaa siis myös talvella) Mitään lukkoperä öljyä näihin ns.käkikellolukkoihin ei kuulu. Eikä lukko sillä edes pidä.
     
  5. -late-

    -late- Gearhead

    Mä kyllä laitoin LS-lisäaineistetun öljyn, sen muistan. Oli G80 merkitys vähän epäselvää niin kaavailin että se olis joka tapauksessa pienempi haitta kuin tavis öljy LS-perässä. Ehkä mä joskus avaan sen niin nään ne keinut sun muut. Erinäisistä syistä johtuen tein syksyllä imuvaihtona. Ne vois vaikka ne painot kiukutella sillon tällön, sillon kun kytkeen niin pitää kyllä.

    Tsiigailin noita amerikan palstojakin. Erikoinen juttu sinällään että G80 voi autosta riippuen olla myös LSD, ilmeisesti ei kuitenkaan pikkarissa. Lisäksi ihan kaikkia vaihtoehtoja oikeaksi öljyksi mainitaan, pääsääntöisesti kyllä ilman lisäaineistusta.
     
  6. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Joo tolla synteettisellä kytkeytyy paljon pienemmällä sudittelulla talvella verrattuna perinteiseen mineraalipohjaiseen peräöljyyn. Ne painot liikkuvat herkemmin mitkä lukon kytkee. Selvä ero oli ainakin mulla.
     
  7. lumimies

    lumimies 1st gear

    [​IMG]

    Onko hinta tietoa? paljonko pyytäisi blazerista, -94 6.5TD kunnossa oleva k-a.
     
  8. Vaari1960

    Vaari1960 1st gear

    Ei oo tietoo,ihan mielenkiintonen,, vaihdossa hyväkuntoinen Cadillac Seville 4.6 vm:93 t.vaari
     
  9. 0132

    0132 Gearhead

    Aijai tuo korimalli on kyllä hieno! Jos ei olis k-a niin esittäisin huonon tarjouksen.
     
  10. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Kiinnostasko vaihto erittäin siistiin subbeen?
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  11. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Tosisiistiin.
     
    Mr Banner tykkää tästä.
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mitenköhän toi on saatu kuorma-autoksi? Kun ei 6-pulttiakseleilla LightDuty K2500 pikappikaan riitä kokonaispainoiltaan...
     
  13. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mr Banner, Gary Grand ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  14. lumimies

    lumimies 1st gear

    rekisteriotteessa kok. paino 3510kg. joku katsastusasema suomessa reilu 10v sitten rekisteröi k-a:ksi näitä, olen nähnyt muutaman myynnissä. myöhemmin ei onnistunut enää.
    VIN listan mukaan alkup. diesel, 6plt akselit heavy duty jarrut...
    Tämä tuotu suomeen 2008, olikohan kankaanpäässä ollut.
    edullinen pitää käyttövoimavero n. 80,- ja liikennevak. 130. kuitenkin paikat 5hlölle ja tilava kontti.
     
    Mr Banner, Catrik ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  15. Juus091

    Juus091 1st gear

    -96 k2500 subbeen etunapojen vaihto ajankohtainen, uudet navat jo löytyykin, mutta mistäs löytyisi uudet kiinnityspultit, vanhat tuntuu olevan niin tiukasti kiinni ettei taida pysyä ehjänä irrottaessa. Pulttipyssyllä eivät ainakaan halua irrota..
     
  16. Vottafok

    Vottafok 1st gear

    Olisiko porukalla heittää hinta-arvio 94 k2500 pickupin etuperä laakeroinnille? Jos vaikka löytyisi kokemuksia ite tehtynä ja jonku pajan tekemän kustannuksista.
    Kiitos
     
  17. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear


    Aina silloin tällöin näitä putkahtaa myyntiin,kiinnostaisi kyllä.
     
  18. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear


    Voisin kysästä yhdeltä frendiltä,se joutu etuperää hetki sitten remppaamaan.
     
  19. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear


    Pulttikaupasta.
     
  20. Vottafok

    Vottafok 1st gear

    Jos vaan viitsit, niin olisi kyllä hyvä homma.
     

Kerro tästä muillekin!