Ilmastoinnin letkuliittimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja sibe70, 5.7.2021.

  1. sibe70

    sibe70 Gearhead

    No niin kaikki tietävät .
    Mistäs saa kohtuuhintaan ostettua ajoneuvojen ilmastointi letkuihin liittimiä ?

    Olen kyllä ostanut vuosikausia eri tukuista ja korjaamoista työni takia mutta nyt kun olen koulutusalalla ei voi näitä käyttää.

    Kyseessä omaan varastoon, en omista Y:tunnusta.

    Suomesta ei kohtuuhintaisia löydy mutta onko jokin paikka euroopasta mistä saa ? Tarvin tietoa en arvailuja ja olettamuksia, kiitos.

    PS. Löytyy käsikäyttöinen prässi KO liittimien prässäystä varten...
     
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Me ollaan teetetty seinäjoen hydrossa niin R-aineille että nyt hiilarille jos ei oo löytynyt firmasta. Ihan hyvin on noi hiilariletkutkin kestäneet/pitäneet sopat sisällä.
     
  3. sibe70

    sibe70 Gearhead

    En haluais teettää koska itsellä prässi vaan haluisin ostaa itselle varastoon setin erinäisiä liittimiä niin pystyy jeesaan alan harrastajia ja tietysti omiin projekteihin.
    Saan kans ostettua liittimiä edellisistä firmoista missä olen toiminut mutta nyt haetaan jos sais jostain edullisemmin
     
  4. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    Semmosesta paikasta kuin coldhose.com tilattiin kun itse tarvittiin, nopea toimitus ainakin silloin.
    Meillä kans käsikäyttöset "pihdit/puristimet" ja ne yhteen autoon tarvittavat putket tehty.
    Toivottavasti tuosta paikasta apua.
     
  5. sibe70

    sibe70 Gearhead

    OK, pitääpä tsekata. Kiitti
     

Kerro tästä muillekin!