Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Muokattu: 9.7.2021
  2. TN

    TN 3rd gear

    No voehan helvetti!
     
  3. TN

    TN 3rd gear

    No todellakin, mennyt perkele pilaamaan Cudan alkuperäisen kauniin tehtaan muotoilun!
    Ensin sais haukkua tekijän, sitten piestä, kolmanneks nostaa seinälle ja sitten vasta lopuksi ampua!
     
  4. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Tullut jonkun aikaa seurattua tubesta Muscle Rod Shopin 'cuda projektia; mm. takana pari pyörät ja moottorina cummins. :cool:

     
  5. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    No no hyvät ystävät ja kylän miehet , eikös ole ollut puhe , että se piirtää kenellä on liitua ja jokainen tekee omalleen mitä lystää. Minun ymmärryksen mukaan noi pony autot oli aikoinaan ihan niitä halvimpia nuorison autoja . Nyt ne on muuttuneet ihan kultti esineiksi ja minkä enempi juku niitä tuhoaa niin sen enempi jäljellä olevien yksilöiden hinta nousee.
    Kyllä -71 Cuda on aina ollut omasta mielestä se kaunein sama -70 ja 71 Challe matalia ja leveitä muskeleita. Silti pakko sanoa että pojat tekee ihan hienoa korityötä , toi paripyörät ja diesel on ihan peestä, mutta niin kuin sanoin tehkööt.
     
    Z11 tykkää tästä.
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  7. faffeli

    faffeli Gearhead

  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    No, onhan se tehtaalla loaded with goodies

    E44 - 318 V8 Single 2 Barrel Carburetor (8 Cylinder) 230 Horse Power
    D31 - 3 Speed Automatic Transmission (A904)
    B - Plymouth Barracuda
    P - Premium Price Class
    27 - Convertible
    G - 318 V8 Single 2 Barrel Carburetor (8 Cylinder)
    0 - 1970 Model Year (F-Series)
    B -- Hamtramck, MI 405278 - Sequential Number
    TX9 - "Black" in Dodge / "Black Velvet" in Plymouth
    R - Unknown
    6 - Vinyl Bucket Seats
    A8 - Black Frost
    000 - Full Door Panel
    702 - Scheduled to be built July 1970 on the 02 day
    V3W - White Convertible Top
    A01 - Light Package = Ashtray Light, Glove Box Light, Trunk Light, Ignition Light w/ Time Delay, Map & Courtesy Light, Instrument Panel Flood Lamp w/ Time Delay, Headlight- On Warning Buzzer, Fender Mounted Turn Signal Indicators (Fender Turn Signals not included w/ RT or 340 Challengers)
    B51 - Power Brakes
    C16 - Console w/ Woodgrain (and Seat Belt holder in the back of the console)
    C55 - Bucket Seats
    G - 318 V8 Single 2 Barrel Carburetor (8 Cylinder)
    H51 - Air Conditioning with Front Heater
    L31 - Turn Signal Light Hood / Fender
    M25 - Body Sill Moldings
    M31 - Body Belt Moldings
    M91 - Luggage Rack R13 - 5.5 Watt AM Radio (High Powered)
    V5R - Red Molding / Protective Vinyl Insert Body Side (Includes pinstripe on 1970 Barracuda / Cuda)
    Y05 - Build for USA Order
    26 - 26" Radiator
     
    arskazone ja faffeli tykkäävät tästä.
  9. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Plymouth (???-???) Porvoo 07.09.2019

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Muokattu: 22.9.2021
    TN ja esmi tykkäävät tästä.
  10. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Nykypäivänä ihan normi myynti auto , rahditkin jää tosi pieneks kun kulkee melkein kirjekuoressa . En tiedä miten tulli suhtautuu kun rahtikuluihin laittaa sen postimerkin hinnan. Se mitä tostakin ihan oikeasti jää käytettäväksi mahtuu aika pieneen tilaan. Sen sijaan se varaosa kori ja muut osat vie paljon enempi tilaa.
     
  11. RT6870

    RT6870 Gearhead

    jaa eihän tuo ole pahakaan, jos yleensä rakennella haluaa
     
  12. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Nimenomaan ja se olevinaan hippasen parempi,jollei sata varmaa tietoa historiasta voi piankin puhjeta kukkaan ja ekan hionnan aikaan kun 'muovailuvahat' pölähtää ilmaan.. karmea totuus.

    AZ
     
  13. auburn

    auburn Gearhead

  14. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Only personal opinion

    - Avo -74 ei ole erityisen houkutteleva missään mielessä
    - BB SE hiukan kyllä ihmettelen mutta korin todellista kuntoa näkemättä en sano mitään
    - tuo 25 200 auto on hyvin herkästi suht koht hyvin tehtynä jo sitten neljän kympin auto
     
  15. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Projektin ja valmiin auton hintaero on vaan liian suuri. Tohon keltaiseen ei 15 tonnilla imo ihan kauheesti vielä tehä, ja sit sulla on kuitenkin neljänkympin kompromissi 318 challenger.
     
    BHBS tykkää tästä.
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mitähän kaikkia autoja tohon -74 avoon on sotkettu, kun -71 on tehty viimeset...
     
    Lowry tykkää tästä.
  17. Z11

    Z11 Gearhead

    Avon kattolinja ja takaikkunat linjat ei ainaskaan ole Mopariumia
     
    arskazone tykkää tästä.
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    JH23G4B näkyy olevan
     
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Todennäkösesti ois ollu arvokkaampi -74 HTnä kuin laikka-avona :D
     
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    arskazone tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!