Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Joo, näkyy olevan myös -55 Century, joka on 4D Hardtop, ei siis sedan.
     
  2. -VE-

    -VE- 2nd gear

    No hemmetti, olin näköjään ihan eri autossa, sorry. On tuo tolppamalli aivan selkeästi.
     
  3. three hundred

    three hundred Gearhead

    Kyselin siitä Cudlas/442 Olssista niin 50% etukäteis maksu ja lähtee sit tulee tänne…. Rohkeeta ostaa valokuvilla auto! Yhden itse tänäkeväänä Ruotsista ostin ja oli hienot kuvat mut synkkä oli kun Suomeen tuli! Onnexs oli liike ja sain peruttua kaupat!! No siirrot tuli itelle oppirahoiksi eli…. Ei ikinä näkemättä!!
     
    juko7 tykkää tästä.
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    juko7, isalmela ja three hundred tykkäävät tästä.
  5. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Nyt kaksi harraste autoa tullu ostettua kuvien ja välittäjän kommenttien kera,ensimmäistä ei suositellu mutta malli ja varusteet olivat paremmat mitä hain niin ostin sen silti.auto kun tuli ja pikku ropaamisilla ajoon ja on osoittautunut erittäin hyväksi.Välittäjä totesi että hyvä kun pidit pääsi.Saman kautta tuli juuri Suomeen heräteostos niin hyvältä näytti sekin mutta nettiautoon menee tod näk niin päästään sitä ihmettelee :):)
     
    juko7 ja isalmela tykkäävät tästä.
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Kääntöpuolena tuossa "Ei ikinä näkemättä" jutussa on se että sitten monen laisia värkkejä olisi jäänyt tulematta Suomeen.
     
    juko7, Peeaa ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Juu, monta autoa itsekin näkemättä ostaneena voin todeta että juuri koskaan tuote ei ole vastannut odotuksia. Mutta toisaalta joskus ollut jopa positiivinen yllätys.
     
    juko7 tykkää tästä.
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Ainoastaan yhden auton kokemuksella on tietysti huono sanoa mitään yleispätevää mutta se yksi mikä Californiasta tuli oli kyllä vähintään yli odotusten. AAA+++ Peter Jenslund !
     
  9. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Kaksi autoa olen olen Amerikasta ostanut käymättä itse paikanpäällä ja molemmat on ollu vähintään sitä mitä odotin. Toki monen tasoisia vehkeitä sieltä näyttää tulevan ja aina tuote ei ostajan odotuksia vastaa vaikka olisi kalliskin. Riskinsä siinä on, mutta niitähän on elämässä muutenkin ja niitä pitää pystyä joskus ottamaan, tai elämä käy tasapaksuksi. Näyttää ne jotkut hankkivan vaimonkin netistä toiselta mantereelta

    Huonon autonhan voi ostaa vaikka Suomesta itse mutta silloin ei voi syyttää ainakaan välittäjää. Itse voisin Suomesta ehkä muutaman tonnin auton ostaa kuvien mukaan jostain nettihuutokaupasta, mutta siihen oma riskinotto rajoittuu Suomen kamaralla. Joku tonnin tai kahden Volvo pitäis talveksi hankkia nimittäin...
     
    Charger´69, juko7 ja Solvent tykkäävät tästä.
  10. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Muokattu: 27.7.2021
  11. Inlinee

    Inlinee Gearhead

  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mikä se hinta oli alunperin?
     
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    leivonharri ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  14. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Noista autojen tuonneista. Itse olen tuonut kaksi autoa näkemättä, toinen oli parempi kuin odotin ja toinen hieman huonompi. Perusjutut kuitenkin siinäkin kunnossa, pientä näpräämistä lähinnä. Mutta kumpikin oli hinnaltaan sellaisia, että vaikka olisi romuttuneet matkalla, ei siitä henkilökohtaista konkurssia olisi tullut. Sitten yhden kalliimman auton hain Tanskasta, lensin ensin tarkastamaan auton ja myöhemmin hain itse auton kotiin. Oma suhtautuminen noihin pelkästään kuvien perusteella ostettaviin on, että hinnan pitää olla sellainen, että vaikka auto osoittautuisi paalauskuntoiseksi, ei oma elämä siitä mene umpisolmuun. Jenkit osaa leipoa hienoja kermakakkuja, joissa on keksipohja

    Edit: tuo mainittu 1956 Buick 31 500 euroa löytyy tuolta 23 900 taalaa:

    https://www.handicapvan.org/inventory/buick/

    Kukin tehköön bisnestä miten tekee, ja ostakoon mistä ostaa, mutta vähän näissä tökkii että myyjä ei oikein vastaa mistään, eikä ole mitään yrittäjäriskiäkään. Saman lopputuloksen saa halvemmalla ostamalla auton suoraan USA:sta ja maksamalla jollekin välittäjälle vain rahtaukset kuluperusteisesti.
     
    Muokattu: 27.7.2021
  15. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    + rahti + alv, + verot voitosta ym. kulut, eipä tuosta hurjasti jää? Mutta totta, voihan nuo itsekin uittaa.
     
    juko7 tykkää tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mikä vaan on parempi, kun aikoinaan tyypillinen LD28. Tosin kukaan ei nykypäivänä tuommoista laittaisi yhtään mihinkään.:p
     
  17. pptalo

    pptalo Gearhead

    Sama juttu tosin valokuviakin oli varmaan 30 joten aika hyvin näki auton kunnon jo niistä.
     
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  19. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Niin no joo oli minullakin digikuvia tuotteesta en siis aivan sokkona tehnyt ostopäätöstä. Sitä vaan aikoinaan ihmettelin että miten ao kulkine sai olla myytävänä ihan jonkun aikaa ettei sitä kukaan napannut. Auton hintahan oli mielestäni naurettavan edullinen.
     
    juko7 tykkää tästä.
  20. isalmela

    isalmela Gearhead

    Inlinee tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!